04.11.22, 11:14
Bank Pekao w odświeżonej kampanii uczy jak mieć z górki
Wystartowała odświeżona wersja kampanii Pekao. W projekcie wziął udział bohater z wcześniejszych odsłon. Pojawia się także lektorka, która po raz pierwszy bierze udział w komunikacji banku.
Bank Pekao S.A. przygotował także nową linię komunikacji wizualnej na bazie idei art brandingu,czyli promocji marki przez sztukę. Przez 40 lat materiały promocyjne dla banku przygotowywali twórcy związani z Polską Szkołą Plakatu m.in. Waldemar Świerzy czy Wiktor Górka. Plakatowe podejście stało się kluczem do stworzenia nowych kompozycji na druki reklamowe. Nanwitrynach, ulotkach i w przestrzeni internetowej pojawi się kolażowa postać rowerzysty i towarzyszące jej hasło „Miej z górki”. Nowa linia graficzna nawiązauje do stylistyki banku sprzed lat.
Za strategię i koncept kreatywny kampanii odpowiada Saatchi&Saatchi. Odświeżoną kampanię oraz nową linię komunikacji wizualnej na bazie idei art brandingu przygotowała agencja Leo Burnett. Za działania digital odpowiada Sales&More S.A. Social media realizuje Digital Kingdom.. Filmy wyreżyserował Paweł Borowski, a zrealizował dom produkcyjny Dynamo. Autorem fotografii jest Łukasz Pęcak. Kampania telewizyjna potrwa do 18 grudnia br.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz audiobooka.
Do zdobycia jeden egzemplarz książki.
Do zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze