04.11.22, 14:47

Zdrowa księgowość z inFaktem. Kampania reklamowa z udziałem Radka Kotarskiego i Włodka Markowicza

Logo inFakt, fot.: materiały prasowe

3 listopada br. wystartowała kampania inFakt z udziałem Radka Kotarskiego. Jej celem jest pokazanie, że prowadzenie zdrowej księgowości i bieżąca opieka specjalisty mają korzystny wpływ na funkcjonowanie całej firmy.

Tegoroczna, druga edycja kampanii inFaktu prowadzona jest wielokanałowo. Kampania realizowana będzie w stacjach telewizyjnych grup Discovery oraz Polsat, stacjach radiowych, spotach internetowych i reklamach outdoor. Treści promocyjne firmy od listopada będą obecne w mediach RTV, w tym samym miesiącu w Warszawie pojawią sią billboardy.

"Misją inFaktu jest ułatwianie prowadzenia biznesu przedsiębiorcom i księgowym. Przekaz ten jest punktem wyjścia dla obydwu edycji kampanii. Chcemy podkreślić, że inFakt jest rozwiązaniem dla tych, którzy chcą w pełni skupić się na swoim biznesie, a prowadzenie księgowości oddać naszym ekspertom-księgowym” – mówi Piotr Nawrocki, Chief Marketing Officer w inFakcie.

Lekarz radzi Kotarskiemu: przejdź do inFaktu

Do udziału w spocie reklamowym firma zaprosiła Radka Kotarskiego, znanego z kanału Polimaty. Na ekranie towarzyszy mu Włodek Markowicz, współtwórca kanału Lekko Stronniczy, Brand Manager w inFakcie. Materiał wyreżyserował Mac Adamczak. Za kamerą stanął operator Maciej Ryter. Twórcą scenariusza jest Markowicz.

"Największą zaletą w pracy nad reklamami inFaktu jest to, że dzięki wszechstronnemu zespołowi robimy je w znacznej mierze inhouse’owo, zaczynając od kreacji, na postprodukcji kończąc. Znamy nasz produkt, pracujemy nad nim na co dzień i wiemy, w jaki sposób chcemy o nim opowiedzieć. W tym roku szczególnie ciekawa była współpraca z Radkiem Kotarskim. Bardzo szybko załapał, co chcemy zrobić i zaangażował się w proces przedprodukcyjny.”- opowiada Włodek Markowicz

Gdzie pojawi się kampania inFaktu?

Spoty reklamowe z udziałem Markowicza i Kotarskiego emitowane są w kanałach telewizyjnych grupy Discovery (m.in. TVN, TVN24) i grupy Polsat od początku listopada. W tym samym czasie ruszyła kampania radiowa na antenach stacji z Grupy RMF oraz w TOK FM, a także wielkoformatowe billboardy w eksponowanych miejscach w Warszawie. Uzupełnieniem kampanii są działania w Internecie: reklamy display oraz komunikacja w mediach społecznościowych.

Komentarze

Powiązane

19.04.24, 13:17
| reklama & PR » informacje
Sportowcy nagradzają najlepszych polskich kibiców w kampanii marki Warka
Najnowsza kampania marki Warka realizowana pod hasłem "Złota loteria Warka 2024", wraz z udziałem dwóch sportowców - Jakuba Błaszczykowskiego i Michała Kubiaka - ma na celu docenienie i nagrodzenie lojalnych kibiców polskich sportowców. W ramach tej inicjatywy codziennie do wygrania są złote medale Warki oraz nagrody pieniężne. 
19.04.24, 11:21
| reklama & PR » informacje
W tym jest GAZZZ! Kampania nowej linii napojów marki Tymbark
Tymbark rozpoczął komunikację nowości Tymbark Gazzzowany. Spot oparty jest na autorskiej piosence „W tym jest GAZZZZZ!”, która ma współgrać z przekazem wizualnym, tworząc apetyczny i orzeźwiający kontent.
19.04.24, 09:53
| reklama & PR » informacje
Samsung Customer Care będzie dalej współpracować z Hand Made
Agencja reklamowa Hand Made kolejny rok będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę marki Samsung Customer Care w obszarze BTL i digital.
19.04.24, 06:30
| telewizja / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Biuro Reklamy TVP rusza ze współpracą reklamową z Rakuten TV
Biuro Reklamy TVP i Rakuten TV rozpoczynają współpracę w obszarze sprzedaży reklam przy treściach wideo na platformie streamingowej, łączącej usługi TVOD, AVOD oraz kanały FAST. Umowa brokerska obejmuje sprzedaż czasu reklamowego w środowisku AVOD/FAST.
18.04.24, 21:19
| reklama & PR » informacje
More Bananas i Semcore będą współpracować
Agencje More Bananas i firma Semcore zostały partnerami biznesowymi. Firmy chcą wspólnie prowadzić i realizować działania marketingowe dla polskich i zagranicznych marek.
18.04.24, 16:55
| reklama & PR » ludzie
Łukasz Kujawa w szeregach agencji Wills Integrated
Do zespołu wrocławskiej agencji Wills Integrated dołączył Łukasz Kujawa i objął stanowisko Account Managera.
18.04.24, 13:23
| reklama & PR » informacje
Sprawne i zadbane auto. Wydanie specjalne magazynu Motor
15 kwietnia br. ukazało się wydanie specjalne tygodnika Motor – „Sprawne i zadbane auto” (Wydawnictwo Bauer).
18.04.24, 07:30
| reklama & PR » informacje
BOLTON Polska wybiera Streetcom. Agencja zajmie się markami Rio Mare i Meglio
BOLTON Polska rozwija współpracę z agencją Streetcom od dwóch lat i teraz ponownie wybrała ją do realizacji kampanii Influencer marketingowych dla swoich brandów. Streetcom odpowiada za działania przede wszystkim dla marek Rio Mare i Meglio.
17.04.24, 18:51
| reklama & PR » informacje
PR Hub współpracuje z Instytutem Psychologii Polskiej Akademii Nauk
PR Hub oraz Instytut Psychologii Polskiej Akademii Nauk nawiązały współpracę pod kątem obsługi PR naukowego projektu badawczego podejmującego tematykę kulturowo wrażliwych miar rozwoju społecznego i dobrostanu społecznego.
17.04.24, 15:00
| reklama & PR » informacje
VeloBank w przetargu wybiera Initiative
VeloBank rozstrzygnął przetarg na obsługę mediową w kanałach offline oraz digital.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 20.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 16.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 16.05.24

Do zdobycia jeden zestaw. Wariant kolorystyczny może różnić się od tego na zdjęciu w informacji w zależności od stanu magazynu.

Polecamy