07.11.22, 12:18
Rossmann w najnowszej kampanii przedłuża święta
Z początkiem listopada br., rozpoczęła się nowa kampania drogerii Rossmann pod przewodnim hasłem „Przedłużamy święta, pomnażamy radość”.
Akcja ma na celu zachęcić odbiorców – obecnych, ale i potencjalnych klientów drogerii - do tego, aby przedłużyli świąteczną radość i już w listopadzie sprezentowali sobie i bliskim kalendarz adwentowy. „Zależało nam na tym, aby tegoroczny spot reklamowy zaprezentował różnorodność oferty, ale zarazem wprowadził nas w klimat zbliżających się wielkimi krokami świąt. Aby podkreślić wyjątkowość tych chwil, zaprosiliśmy do współpracy Ewę Budny-Orłowską znaną jako Pani Baletka, która ma doświadczenie sceniczne zdobyte na deskach, m.in. Teatru Wielkiego - Opery Narodowej(...)” – mówi Bogdan Maksymiec, Dyrektor Działu Marketingu Rossmann.
Za realizację kampanii odpowiada agencja Red8 z grupy dentsu Polska. Z kolei oprawą digital i spójną atmosferą w drogeriach zajął się zespół marketingu Rossmanna we własnym zakresie.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze