08.11.22, 16:00

Małgorzata Witkowska nową Dyrektor E-commerce Skipwish

Małgorzata Witkowska, fot.: materiały prasowe

Małgorzata Witkowska objęła stanowisko Dyrektor E-commerce w Grupie Skipwish. Witkowska będzie, m.in. odpowiedzialna za skalowanie sprzedaży oraz rozwój marketingowy i logistyczny trzech sklepów internetowych. Wśród nich jest Mamissima.pl, Hlonda6.pl oraz Cartersoshkosh.pl.

Małgorzata Witkowska z branżą e-commerce jest związana od ponad 10 lat. Od 2020 r. obejmowała stanowisko Prezesa Zarządu sklepu Mamissima.pl. Wówczas doprowadziła do poprawy wyników finansowych firmy, dzięki aktywnym działaniom w zakresie optymalizacji kosztów, analizy sprzedaży i marketingu. Rok później brała czynny udział w sprzedaży udziałów spółki, a po przejęciu jej przez Moliera2 została Dyrektorem Zarządzającym sklepu Mamissima.pl. Obecnie objęła stanowisko Dyrektor E-commerce w Grupie Skipwish, będącej nowym właścicielem e-sklepu. Będzie odpowiedzialna za skalowanie sprzedaży oraz rozwój pod względem marketingowym i logistycznym trzech sklepów internetowych, tj. Hlonda6.pl, Mamissima.pl oraz Cartersoshkosh.pl.

W pierwszej kolejności Witkowska ma doprowadzić do rozwoju działań marketingowych i digitalowych. Wśród krótkoterminowych celów jest też synergia kosztowa oraz technologiczna sklepów Mamissima.pl i Hlonda6. Ten proces ma potrwać 12 kolejnych miesięcy.

W długoterminowej perspektywie nowa Dyrektor E-commerce w Grupie Skipwish będzie odpowiadać za wyniki wszystkich serwisów spółki. Jej celem w szczególności będzie przygotowanie sklepów Hlonda6 i Mamissimy do sprzedaży międzynarodowej.

Duże plany Grupy Skipwish

Witkowską czeka również współpraca przy projekcie rozbudowy serwisu oraz migracji technologii Hlonda6.pl i Mamissima.pl na nowe oprogramowanie sklepu internetowego. To ma poprawić szybkość działania e-sklepów, polepszyć ich pozycjonowanie i zwiększyć możliwości działań marketingowych. Spółka w 2024 r. planuje uruchomić sprzedaż detaliczną za pośrednictwem flagowych e-sklepów również na wybranych rynkach Europy Środkowo-Wschodniej.

Komentarze

Powiązane

12.11.24, 08:30
| radio » informacje | internet » informacje | kultura » informacje
Wszystko już było. Audioteka stworzyła audioserial o sztuce współczesnej
Audioteka wspiera Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie w związku z otwarciem nowej siedziby muzeum. Efektem współpracy jest podcast „Wszystko już było” – pierwszy polski audioserial o sztuce współczesnej.
10.11.24, 20:00
| internet » e-commerce | biznes i technologie » informacje
Dynamika handlu internetowego spowalnia. W czołówce Allegro, Media Expert, Zalando czy Sinsay
Wartość rynku e-commerce w Polsce w 2024 r. szacowana jest na blisko 100 mld zł. Jednak według raportu PMR Market Experts „Handel internetowy w Polsce 2024” dynamika wzrostu zaczyna spowalniać. Wynika to z dojrzewania sektora oraz częściowego powrotu konsumentów do tradycyjnych zakupów.
10.11.24, 08:00
| telewizja / VOD » informacje | internet » informacje
Historie Jutra. Technologiczny wideocast redakcji Benchmark.pl i Play
Redakcja serwisu Benchmark.pl, we współpracy z firmą Play, ruszyły z projektem „Historie Jutra”. W sieci udostępniono pierwszy odcinek wideocastu, prowadzony przez redaktora i pasjonata nowych technologii - Przemysława Jankowskiego oraz popularyzatorkę wiedzy - Kasię Gandor.
08.11.24, 19:43
| internet » informacje
Malemag.pl. Nowy serwis lifestylowy dla mężczyzn
Na rynku internetowym zadebiutował Malemag.pl, serwis lifestylowy, który ma koncentrować się na kluczowych obszarach, takich jak: styl, zdrowie, pasje oraz szeroko rozumiany lifestyle.
06.11.24, 07:30
| telewizja / VOD » informacje | internet » informacje
Well Be Studio. Ruszył nowy projekt na YouTube
Na YouTube zadebiutował projekt Well Be Studio – pełnowymiarowa platforma koncentrująca się na takich tematach jak zdrowie, fitness i wellness.
05.11.24, 17:30
| radio » informacje | prasa » informacje | internet » informacje
Wyborcza.pl, Radia TOK FM i Gazeta.pl ze wspólnym Porankiem Wyborczym w wersji audio i video
Wyborcza.pl, Radio TOK FM i Gazeta.pl przygotowują w środę, 6 listopada br. “Poranek wyborczy”, w którym dziennikarki i dziennikarze z trzech redakcji skomentują wybory prezydenckie w Stanach Zjednoczonych. Program na żywo, dostępny będzie zarówno w wersji audio jak wideo od godz. 7:00.
05.11.24, 12:21
| internet » informacje
Infotuba.pl. Nowy serwis Grupy PMPG
Agencja Wydawniczo-Reklamowa „Wprost” (Grupa PMPG Polskie Media) rusza z nowym projektem wydawniczym o profilu konsumenckim.
05.11.24, 11:11
| internet » ludzie
Dariusz Dziduch został Redaktorem Naczelnym BiznesInfo (Iberion)
Na początku listopada br., Dariusz Dziduch obejmie funkcję Redaktora Naczelnego BiznesInfo z portfolio Iberion.
04.11.24, 18:30
| prasa » informacje | internet » informacje
Onet, Fakt i Newsweek szeroko relacjonują amerykańskie wybory
W związku z się wyborami prezydenckimi w Stanach Zjednoczonych, które odbędą się 5 listopada br., redakcje Onetu, Faktu oraz „Newsweeka” przygotowują szereg działań poświęconych wynikom i omówieniu kampanii wyborczej. Poza treściami redakcyjnymi, w ofercie pojawią się także formaty audio i wideo poświęcone wyborom w USA.
04.11.24, 10:12
| internet » ludzie
Bartłomiej Chmiel w miejsce Agnieszki Siuzdak zostanie prezesem zarządu spółki Gazeta.pl
W listopadzie br. Bartłomiej Chmiel, dyrektor operacyjny Yieldbird i ekspert rynku internetowego oraz procesów transformacji cyfrowej, zostanie powołany do zarządu spółki Gazeta.pl i obejmie funkcję prezesa zarządu. Agnieszka Siuzdak pozostaje członkinią zarządu Agory S.A.
Subskrybuj RSS działu internet: rss
Oferty pracy

Specjalista ds.promocji

Instytut Dziedzictwa Solidarności | Gdańsk

Przejdź do oferty

Kierownik Dworu Czeczów – jednostki organizacyjnej Centrum Kultury Podgórza

Centrum Kultury Podgórza | Kraków

Przejdź do oferty

Dyrektor Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu w Filipowie

Urząd Gminy Filipów | Polska

Przejdź do oferty
Polecamy