08.11.22, 17:00

Sto kolekcjonerskich plakatów Barrakuz do zdobycia w RMF Classic+

Plakaty Barrakuz do zdobycia w RMF Classic+, fot.: materiały prasowe

Beata Śliwińska, multidyscyplinarna projektantka wizualna oraz kreatywna, posługująca się pseudonimem artystycznym Barrakuz, zaprojektowała grafikę dla subskrybentek i subskrybentów RMF Classic+. Limitowana seria stu kolekcjonerskich plakatów 9 listopada br. trafi do Plusomatu.

Beata Śliwińska to z wykształcenia inżynier architekt. Mieszka i tworzy w Warszawie. Pracuje w nurcie modyfikacji graficznych i kolażu – na tej technice opiera w większości swoją pracę. Jest cenioną autorką projektów związanych z kulturą masową, reklamą, jak i projektami niekomercyjnymi. Tworzy i wystawia autorskie obrazy wykonane także techniką kolażu analogowego.

Mogłoby się wydawać, że jako stacja radiowa i platforma audio wpływamy głównie na zmysł słuchu. To prawda, ale w naszym rozumieniu to, co robimy jako RMF Classic, to oddziaływanie na otaczający nas świat: komentowanie go, opisywanie i rekomendowanie naszym odbiorcom tego, co w literaturze, dizajnie, filmie, sztuce i wreszcie muzyce najlepsze” – mówi Michał Zalewski, Head of content & public relations RMF Classic+. „Zaprosiliśmy Beatę do współpracy dlatego, że od lat projektuje dla kultury. Przygotowywała oprawy graficzne dla teatrów, festiwali filmowych, branży muzycznej, czy muzeów. Poprosiliśmy, by stworzyła grafikę, która jest wizualną interpretacją naszej platformy RMF Classic+” – dodaje Zalewski.

Portret kobiety nieco w stylu retro

„Projekt dla RMF Classic+ jest opowieścią niedosłowną. Mimo to, odczytujemy ją łatwo, bo całość grafiki odwołuje się do emocji związanych z muzyką i różnymi jej odcieniami. Oparłam swój pomysł na portrecie kobiety, nieco w stylu retro, nawiązującym do klasyki filmowej sprzed dziesięcioleci, ale z atrybutami współczesności. Bohaterka ma możliwość wsłuchiwania się w muzykę za pomocą telefonu i aplikacji - tak jak słuchacze i słuchaczki” – tłumaczy Barrakuz.

Z myślą o użytkownikach platformy RMF Classic+ powstała limitowana seria stu plakatów, która pojawi się 9 listopada w Plusomacie. Rozmowę z artystką będzie można usłyszeć w tym samym dniu w audycji „Życie z klasą”, którą w każdą środę od 13.00 do 17.00 prowadzi Ula Urzędowska.

„Wizualnie to próba przeniesienia na obraz tego, co niewidzialne - posłużyłam się tutaj słuchawkami i uwidocznieniem dźwięków, wypływających jak nieregularne plamy, ale w ujednoliconym, kubikowym powieleniu. Nawiązując do identyfikacji wizualnej RMF Classic+ wszystko utrzymane jest w znajomej odbiorcom kolorystyce, a wzrok zawieszony na plakacie ma nas wciągnąć w tę historię, do czego szczerze zachęcam” – dodaje Beata Śliwińska.

Od Vogue do RMF Classic+

Artystka jest autorką wielu okładek płyt spod szyldu U Know Me Records, Asfalt Records, Sony Music, Warner Polska, czy ART2, nagradzanych w konkursach okładkowych takich jak Cover awArts czy Konkurs 30/30. Jej pracę docenił i wydrukował włoski „Vogue”, a plakaty były prezentowane podczas LA Artistic Book Fair w Los Angeles.

Plakat to czysta forma kolażu, techniki graficznej, w której bardzo lubię pracować i która daje mi możliwość zaintrygowania odbiorcy i przedstawieniu czegoś, co jest niedosłowne. Tworzenie przestrzennych form to tutaj czysta zabawa, abstrakcja połączona z czytelnymi elementami. Lubię ten projekt bardzo i liczę, że spodoba się również subskrybentkom i subskrybentom RMF Classic+” – mówi projektantka.

Limitowana seria stu sztuk plakatu Barrakuz zaprojektowanego specjalnie dla RMF Classic+ trafi do użytkowników platformy. Słuchacze odpowiadając na pytanie „Jak według Ciebie wygląda muzyka filmowa i jak sobie ją wyobrażasz?”, mogą zawalczyć o jeden z plakatów.

Komentarze

Powiązane

20.03.23, 10:42
| radio » informacje | internet » informacje
Dobra robota: zarobki. Marcin Łukasik gospodarzem specjalnego sezonu podcastu Pracuj.pl
Zespół Pracuj.pl przygotowuje specjalny sezon podcastu „Dobra robota”. Najnowsza seria związana jest z kampanią zatytułowaną „Wszystko, co chcieliście wiedzieć o zarobkach, ale baliście się zapytać”.
18.03.23, 17:00
| radio » informacje
Krzysztof Komeda w Polskim Radiu. Premiera zestawu serii z utworami Krzysztofa Komedy
17 marca br. Agencja Muzyczna Polskiego Radia odbyła się premiera zestawu serii „Krzysztof Komeda w Polskim Radiu”. Wszystkie osiem płyt z nagraniami pianisty i kompozytora Krzysztofa Komedy Trzcińskiego, wydawane oddzielnie w latach 2014-2019, trafią teraz do sprzedaży razem.
17.03.23, 19:03
| radio » informacje
Chopin na Rakowieckiej. Cykl recitali na antenie Polskiego Radia Chopin
Polskie Radio Chopin w sobotę, 18 marca br. przeprowadzi transmisję Inauguracyjnego Koncertu z cyklu „Chopin na Rakowieckiej”. Wybrane kompozycje Fryderyka Chopina zaprezentuje pianistka - profesor Beata Bilińska. Koncert poprowadzi Paweł Sztompke, dziennikarz Programu Pierwszego Polskiego Radia.
16.03.23, 10:41
| radio » informacje
Aplikacja Radia Nowy Świat z nowymi podcastami i usługą CarPlay
10 marca br. pojawiła się aplikacja Radia Nowy Świat w nowej wersji. Nowością jest usługa CarPlay oraz dostępność podcastów extra plus w aplikacji z nowymi propozycjami od redaktorów: Wojciecha Manna i Macieja Jankowskiego oraz Jana Janczego.
16.03.23, 06:30
| radio » ludzie
Krzysztof Grządzielski reporterem Radia ZET w Poznaniu
Krzysztof Grządzielski został nowym reporterem Radia ZET w Poznaniu. Zastąpił Dankę Woźnicką, która z końcem lutego br. rozstała się z rozgłośnią.
15.03.23, 12:42
| radio » informacje
Piosenki z tekstem. Grażyna Torbicka i Wojciech Malajkat gospodarzami koncertu Radia Nowy Świat i Akademii Teatralnej
17 kwietnia br. o godz. 20.00 w Teatrze Collegium Nobilium odbędzie się koncert, który organizują Radio Nowy Świat i Akademia Teatralna w Warszawie.
14.03.23, 17:00
| radio » informacje
Cenniki Grupy RMF bez zmian
Grupa RMF ogłosiła cenniki reklamowe swoich stacji i pakietów na kolejne dwa miesiące. Pozostaną one bez zmian w stosunku do obecnie obowiązujących.
14.03.23, 06:30
| radio » badania rynku
Sieci radiowe: duży spadek Eski
Eska mimo dużego spadku, pozostaje najchętniej słuchaną siecią radiową - wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC obejmującego okres od 1 grudnia 2022 r. do 28 lutego 2023 r. (sieci radiowe).
13.03.23, 20:46
| radio » informacje
Ufam, że mnie słyszycie. Alfabet Jana Pawła II. Okolicznościowy cykl w Jedynce
Program 1 Polskiego Radia będzie emitował nagrania z wypowiedziami papieża Polaka. Cykl „Ufam, że mnie słyszycie. Alfabet Jana Pawła II” będzie emitowany w Jedynce od poniedziałku do piątku o godz. 18.36, w soboty o godz. 18.33, w niedziele o godz. 18.25. Emisja potrwa do 2 kwietnia br.
13.03.23, 10:06
| radio » informacje
RMF FM liderem, duży wzrost Jedynki
RMF FM pozostaje liderem rynku. Jedynka uzyskała rekordowy wzrost udziału - wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC obejmującego okres od 1 grudnia 2022 r. do 28 lutego 2023 r. (stacje ogólnopolskie i ponadregionalne).
Subskrybuj RSS działu radio: rss
Oferty pracy

Dyrektora Krośnieńskiej Biblioteki Publicznej w Krośnie

Urząd Miasta Krosna | Polska

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji

Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szydłowcu | mazowieckie

Przejdź do oferty
Konkursy
do 24.05.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 23.04.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 21.04.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

28.03.2023 r., online.

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.