09.11.22, 18:15
Kto kibicuje, ten wygrywa. 4 tys. nagród w loterii marki NIVEA
Rozpoczęła się ogólnopolska loteria NIVEA MEN, w której do wygrania jest ponad 4 tys. nagród. Akcja ruszyła 3 listopada i potrwa do 31 grudnia 2022 r. Za kompleksową organizację odpowiada agencja NAV agency.
3 listopada br. pod hasłem „Kto kibicuje, ten wygrywa” nagrody ruszyła loteria marki NIVEA. Klienci, którzy chcą wziąć udział w aktywacji, muszą zarejestrować paragon na wskazanej stronie internetowej. W loterii przewidziano ponad 4 tys. nagród, a wśród nich 16 zestawów Sony PlayStation 5 z dwoma kontrolerami DualSense i trzema grami, które można wygrać w losowaniach tygodniowych oraz 30 słuchawek dousznych Sony, 120 piłek Real Madryt, 1 tys. zestawów kosmetyków NIVEA MEN i 3 tys. kart podarunkowych na allegro.pl w losowaniach natychmiastowych.
Loteria NIVEA będzie szeroko komunikowana w digitalu, reklamie TV oraz na POSM w punktach sprzedaży na terenie całej Polski. Za opracowanie koncepcji kreatywnej, kreację KV i POSM, obsługę oraz organizację prawną loterii odpowiada agencja NAV agency we współpracy z GoldenSubmarine oraz Publicis One Touch.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertę
Komentarze