04.12.22, 10:43

BLIX Awards: Poznaj sieci z najlepszymi gazetkami promocyjnymi

Blix awards, fot.: materiały prasowe

Lidl Polska, Auchan Supermarket, Kaufland, Żabka, Rossmann, PEPCO, Stokrotka oraz JYSK sieciami z najlepszymi gazetkami w Polsce. W ramach trzeciej edycji programu branżowego BLIX AWARDS – Wybór Konsumentów oceniono aktywność sieci handlowych w sześciu kategoriach. 

Polacy ponownie ocenili aktywność 84 sieci handlowych. Przez blisko siedem miesięcy zbierano opinie konsumentów. W główniej mierze pytano shopperów, które gazetki są najbardziej przejrzyste pod względem graficznym i estetycznym, a także najlepiej sprofilowane w kwestii bieżących oczekiwań oraz potrzeb konsumentów. W konsekwencji blisko 120 tys. osób podzieliło się ponad 4 mln spostrzeżeń. Tytuł ,,GAZETKI ROKU’’ przypadł sieci Lidl Polska. Zwycięska firma promuje korzystanie z gazetek elektronicznych dbając o ochronę zasobów naturalnych. Wśród supermarketów zwyciężyła sieć Auchan Supermarket. Z kolei w grupie hipermarketów wygrał Kaufland. Nagrody otrzymały też inne sieci, w grupie convenience wygrała Żabka. Drogerią, posiadającą przejrzyste gazetki został Rossman. Statuetka w kategorii dom i ogród powędrowała do PEPCO.

"To dla nas wielki zaszczyt móc odbierać nagrodę w kategorii GAZETKA ROKU. Wyróżnienie po raz kolejny utwierdza nas w przekonaniu, że podejmowane każdego dnia starania, mające na celu prezentację naszej oferty w sposób rzetelny i atrakcyjny, są doceniane przez najważniejszego odbiorcę, samego klienta. Z pewnością nie zatrzymamy się w miejscu i będziemy nadal poszukiwać kolejnych sposobów na doskonalenie wszelkich materiałów, które trafiają w ręce konsumentów” – mówi Maja Szewczyk, Dyrektor Działu Komunikacji Korporacyjnej sieci Kaufland.

Wyróżnione sieci

Oprócz nagród głównych organizatorzy zdecydowali o przyznaniu specjalnych wyróżnień dwóm sieciom handlowym. W grupie supermarketów została doceniona Stokrotka. Kolejne wyróżnienie, tym razem w grupie dom i ogród, otrzymała sieć JYSK. Kapituła w największej mierze doceniła estetykę i układ gazetek. Zwróciła też uwagę na sposób linkowania produktów w elektronicznych publikacjach, gdzie użytkownicy chętnie i w łatwy sposób przechodzą z e-wydania do sklepu online. Publikacje mają też atrakcyjną dla konsumentów długość oraz są odpowiednio często i nienachalnie emitowane, co zwróciło szczególną uwagę członków kapituły.

,,Zdaniem członków kapituły, po zapoznaniu się z całoroczną ofertą sieci, należy stwierdzić, że jej gazetki charakteryzują się wyjątkową estetyką i czytelnością, a zawarte w nich oferty są odpowiednio dopasowane do formatu sklepów. Ponadto ceny produktów są czytelne i wyraźnie oznaczane” – wyjaśnia dr Krzysztof Łuczak, członek kapituły programu BLIX AWARDS.

Komentarze

Powiązane

07.01.23, 17:00
| biznes i technologie » informacje
3000 sklep Pepco. Otwarcie placówki na Placu Poczdamskim w Berlinie
Sieć handlowa Pepco otworzyła 3000 sklep ulokowany na Placu Poczdamskim w Berlinie. Jest to symboliczne podsumowanie blisko 20-letniego rozwoju marki. 
06.01.23, 21:00
| biznes i technologie » informacje
Kaufland testuje nowe rozwiązania dla klientów
Sieć Kaufland od lat sprawdza nowe sposoby i technologie mające ułatwić zakupy swoim klientom. Tym razem sieć testuje takie nowe rozwiązania jak maszynę do obierania i krojenia ananasów, stoisko piekarnicze z obsługą oraz regionalne nazwy kategorii produktowych.
06.01.23, 16:00
| biznes i technologie » informacje
Zimowy PGE Narodowy w Trasie. Agencja TESTA startuje z drugą edycją projektu
Po ubiegłorocznym sukcesie dodatkowej formuły Zimowego Narodowego rusza jej druga edycja. Wspierany przez pomysłodawcę  konceptu - TESTA Agency, Zimowy PGE Narodowy w Trasie odwiedzi szesnaście lokalizacji w dwa miesiące.
05.01.23, 17:41
| biznes i technologie » informacje
W 2022 r. nastroje konsumentów blisko negatywnego rekordu według badania GfK. Grudzień nie przyniósł przełamania
Święta ożywiły sektor handlowy, jednak konsumenci wciąż niepewnie patrzą w przyszłość. W 2023 r. ponad połowa Polaków spodziewa się wzrostu poziomu bezrobocia i utrzymania dwucyfrowego tempa wzrostu cen towarów i usług. Takie dane płyną z najnowszego Barometru Nastrojów Konsumenckich opracowanego przez firmę GfK.
01.01.23, 21:00
| biznes i technologie » informacje
Hot dog ulubioną przekąską Polaków kupowaną na stacjach paliw
Z okazji 25-lecia hot doga na stacjach Circle K w Polsce, sieć zrealizowała badanie preferencji konsumentów dotyczące zakupu kultowej przekąski. Jak się okazało, hot dog jest ulubioną ciepłą przekąską Polaków w ofercie stacji paliw oraz najczęściej wybieranym sposobem szybkiego zaspokojenia głodu w drodze.
01.01.23, 17:00
| biznes i technologie » informacje
Skotan zmienia się w onesano. Nowa wizja producenta naturalnych suplementów diety
Firma Skotan przeszła rebranding. Producent naturalnych suplementów diety będziefunkcjonować pod nazwą onesano S.A. Zmiana nazwy firmy jest wyrazem nowegopodejścia do rozwoju spółki.
01.01.23, 09:00
| biznes i technologie » informacje
ALDI w świątecznych akcjach pomocowych
Współpraca z Caritasem w ramach świątecznej akcji pomocy rodzinom z Ukrainy, wsparcie dzieci z domów dziecka, dołączenie do inicjatywy 4U HUB rozwijanej przez Grupę Dentsu Polska oraz wewnętrzny projekt #teamALDI Razem możemy więcej to działania, na które ALDI szczególnie stawia w okresie świąt Bożego Narodzenia.
30.12.22, 15:00
| biznes i technologie » informacje
Dwa jubileuszowe sklepy Żabka na autostradzie A2
22 grudnia br. zaczęły funkcjonować dwa nowe sklepy Żabka. Sklepy zlokalizowane są w miejscach obsługi podróżnych, tzw. MOP-ach – Gnilec oraz Sosna. Placówki w nowym formacie to jubileuszowe sklepy nr 9000 i 9001.
30.12.22, 13:30
| biznes i technologie » informacje
Trzy nowe sklepy sieci SPAR otwarte
Nowe sklepy SPAR w sieci już zostały otwarte – dwie placówki SPAR Mini w Pilznie (woj. małopolskie) oraz Kożuchowie (woj. lubuskie), a także format SPAR Express przy stacji benzynowej w Bysławiu (woj. kujawsko-pomorskie).
23.12.22, 07:30
| biznes i technologie » informacje
Największa emisja obligacji korporacyjnych firmy prywatnej w PLN. Grupa Polsat Plus chce pozyskać 3,1 mld zł
Grupa Polsat Plus jako pierwsza polska firma wyemituje obligacje, powiązane z celami zrównoważonego rozwoju, wg międzynarodowego standardu International Capital Market Association. Łączna skala emisji przekroczy 3,1 mld PLN.
Subskrybuj RSS działu biznes i technologie: rss
Oferty pracy

PEŁNOMOCNIK DYREKTORA ds. MARKETINGU

Zamek Królewski w Warszawie-Muzeum | Warszawa

Przejdź do oferty

Specjalist/-ka ds.promocji

Kielecki Teatr Tańca | inne

Przejdź do oferty

Specjalista ds. komunikacji

Narodowy Instytut Muzealnictwa i Ochrony Zbiorów | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 04.03.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 03.03.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 02.03.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.