04.12.22, 10:43
BLIX Awards: Poznaj sieci z najlepszymi gazetkami promocyjnymi
Lidl Polska, Auchan Supermarket, Kaufland, Żabka, Rossmann, PEPCO, Stokrotka oraz JYSK sieciami z najlepszymi gazetkami w Polsce. W ramach trzeciej edycji programu branżowego BLIX AWARDS – Wybór Konsumentów oceniono aktywność sieci handlowych w sześciu kategoriach.
Polacy ponownie ocenili aktywność 84 sieci handlowych. Przez blisko siedem miesięcy zbierano opinie konsumentów. W główniej mierze pytano shopperów, które gazetki są najbardziej przejrzyste pod względem graficznym i estetycznym, a także najlepiej sprofilowane w kwestii bieżących oczekiwań oraz potrzeb konsumentów. W konsekwencji blisko 120 tys. osób podzieliło się ponad 4 mln spostrzeżeń. Tytuł ,,GAZETKI ROKU’’ przypadł sieci Lidl Polska. Zwycięska firma promuje korzystanie z gazetek elektronicznych dbając o ochronę zasobów naturalnych. Wśród supermarketów zwyciężyła sieć Auchan Supermarket. Z kolei w grupie hipermarketów wygrał Kaufland. Nagrody otrzymały też inne sieci, w grupie convenience wygrała Żabka. Drogerią, posiadającą przejrzyste gazetki został Rossman. Statuetka w kategorii dom i ogród powędrowała do PEPCO.
"To dla nas wielki zaszczyt móc odbierać nagrodę w kategorii GAZETKA ROKU. Wyróżnienie po raz kolejny utwierdza nas w przekonaniu, że podejmowane każdego dnia starania, mające na celu prezentację naszej oferty w sposób rzetelny i atrakcyjny, są doceniane przez najważniejszego odbiorcę, samego klienta. Z pewnością nie zatrzymamy się w miejscu i będziemy nadal poszukiwać kolejnych sposobów na doskonalenie wszelkich materiałów, które trafiają w ręce konsumentów” – mówi Maja Szewczyk, Dyrektor Działu Komunikacji Korporacyjnej sieci Kaufland.
Wyróżnione sieci
Oprócz nagród głównych organizatorzy zdecydowali o przyznaniu specjalnych wyróżnień dwóm sieciom handlowym. W grupie supermarketów została doceniona Stokrotka. Kolejne wyróżnienie, tym razem w grupie dom i ogród, otrzymała sieć JYSK. Kapituła w największej mierze doceniła estetykę i układ gazetek. Zwróciła też uwagę na sposób linkowania produktów w elektronicznych publikacjach, gdzie użytkownicy chętnie i w łatwy sposób przechodzą z e-wydania do sklepu online. Publikacje mają też atrakcyjną dla konsumentów długość oraz są odpowiednio często i nienachalnie emitowane, co zwróciło szczególną uwagę członków kapituły.
,,Zdaniem członków kapituły, po zapoznaniu się z całoroczną ofertą sieci, należy stwierdzić, że jej gazetki charakteryzują się wyjątkową estetyką i czytelnością, a zawarte w nich oferty są odpowiednio dopasowane do formatu sklepów. Ponadto ceny produktów są czytelne i wyraźnie oznaczane” – wyjaśnia dr Krzysztof Łuczak, członek kapituły programu BLIX AWARDS.
kierowniczka/kierownik działu PR
Teatr Dramatyczny im. Gustawa Holoubka | Warszawa
Przejdź do ofertyDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
21-22.09. 2023 r., Rzeszów.
Komentarze