15.11.22, 11:02

Piszemy o tym, co ma znaczenie. Wyborcza.pl rusza z kampanią

KV kampanii serwisu Wyborcza.pl, fot.: materiały prasowe

14 listopada br. ruszyła najnowsza kampania wizerunkowa Wyborcza.pl. Spoty reklamowe emitowane w sieci pokazują maja prezentować, jak serwis wspiera swoich czytelników i czytelniczki, wyjaśniając aktualne wydarzenia czy doradzając w ważnych dla nich kwestiach - w myśl hasła "Piszemy o tym, co ma znaczenie".

Działania partii rządzącej, inflacja, katastrofa klimatyczna czy zdrowie psychiczne to ważne tematy współczesnego świata. Do nich właśnie odwołuje się najnowsza kampania wizerunkowa serwisu, na którą składają się cztery spoty. Każdy z nich ma przedstawiać serwis Wyborcza.pl jako rzetelne i wiarygodne źródło informacji, podążające za tym, co w danym momencie jest dla jego odbiorców najważniejsze.

W kampanii chcieliśmy uchwycić, jak po pandemii, w obliczu wojny i nadchodzącego kryzysu, staramy się możliwie normalnie funkcjonować. A przy tym - pokazać autentyczność roli, jaką Wyborcza.pl pełni w codziennym życiu - bo w serwisie przede wszystkim piszemy o tym, co ma znaczenie dla naszych czytelników i czytelniczek” - mówi Michał Bauer, dyrektor marketingu "Wyborczej". „Nasi dziennikarze prowadzą polityczne i ekologiczne śledztwa, wertują setki materiałów, informują o aktualnościach szybko i rzetelnie. Jednocześnie Wyborcza.pl odpowiada na wątpliwości, inspiruje do zmiany, zachęca do działania” – dodaje Bauer.

Na jesienną kampanię Wyborcza.pl składają się cztery spoty, które będzie mozna zobaczyć na platformie YouTube, Facebooku, w serwisach VOD i portalach horyzontalnych.Kreacje reklamowe przygotował dział marketingu "Wyborczej" we współpracy z SzutSzut Studio (produkcja). Zakupu mediów dokonał dział marketingu "Wyborczej" przy wsparciu Spark Foundry. Działania promocyjne, które potrwają do Bożego Narodzenia, będą też kierować do przedświątecznych specjalnych ofert zakupu subskrypcji Wyborcza.pl.

Komentarze

Powiązane

01.02.23, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 1 lutego (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 1 lutego?
30.01.23, 07:45
| radio » informacje | telewizja / VOD » informacje | prasa » informacje | internet » informacje
Rusza czwarta edycja konkursu dziennikarskiego #AllForJan Award
Ringier Axel Springer Polska otwiera nabór zgłoszeń do czwartej edycji konkursu #AllForJan Award. W konkursie o nagrodę im. Jána Kuciaka są wyróżniane najlepsze reportaże oraz relacje medialne nagłaśniające społecznie ważne tematy.
30.01.23, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 30 stycznia (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 30 stycznia?
29.01.23, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 29 stycznia (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 29 stycznia?
28.01.23, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 28 stycznia (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 28 stycznia?
27.01.23, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 27 stycznia (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 27 stycznia?
26.01.23, 18:00
| prasa » informacje
Nowy Skarb Kibica Ekstraklasy na wiosenny sezon 2022/23
27 stycznia br. w sprzedaży ukaże się „Skarb Kibica: Ekstraklasa Sezon 2022/23 – Wiosna” (RASP).
26.01.23, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 26 stycznia (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 26 stycznia?
25.01.23, 14:13
| prasa » ludzie
Sławomir Kamiński szefem działu Foto Wyborczej i Agencji Wyborcza.pl
Od lutego br. zespołem Foto "Gazety Wyborczej" i jednocześnie Agencji Wyborcza.pl pokieruje Sławomir Kamiński, fotoreporter i laureat wielu konkursów fotografii prasowej, związany z redakcją "Wyborczej" od 30 lat.
25.01.23, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 25 stycznia (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 25 stycznia?
Subskrybuj RSS działu prasa: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. promocji

Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szydłowcu | mazowieckie

Przejdź do oferty

PEŁNOMOCNIK DYREKTORA ds. MARKETINGU

Zamek Królewski w Warszawie-Muzeum | Warszawa

Przejdź do oferty

Specjalista ds. komunikacji

Narodowy Instytut Muzealnictwa i Ochrony Zbiorów | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 04.03.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 03.03.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 02.03.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.