16.11.22, 18:45

Alpro PSST!... TO NIE MLEK*. Danone zachęca do spróbowania nowego produkcji w akcji cashback

KV kampanii marki Alpro, fot.: materiały prasowe

Cashback, czyli zwrot kosztu zakupu - tak Danone chce zachęcić do spróbowania swojego nowego produktu z portfolio marki Alpro - Alpro PSST!... TO NIE MLEK*. Akcja potrwa cały listopad br. i ma zasięg ogólnopolski. Za realizację odpowiada Albedo Marketing.

Alpro PSST!... TO NIE MLEK* to nowy produkt Danone, obecny na rynku od wiosny br. To napój roślinny, który nie jest mlekiem, ale smakiem do złudzenia ma je przypominać. Produkt został opracowany z myślą o miłośnikach mleka, którzy poszukują roślinnych alternatyw.

„Celem akcji jest budowanie trialu - przede wszystkim wśród miłośników mleka. Coraz więcej osób chce włączyć na stałe do swojej diety produkty na bazie roślin, ale jednocześnie nie chcą rezygnować z dobrze im znanego i lubianego smaku mleka. (…) Najtrudniej wykonać jest ten pierwszy krok, dlatego zapraszamy do spróbowania Alpro PSST!... TO NIE MLEK* – na nasz koszt” - mówi Basia Szczęsna, Kierownik ds. Aktywacji Marki Alpro.

Mechanizm obejmuje jednorazowy zwrot pieniędzy za zakup jednej sztuki Alpro PSST!... TO NIE MLEK* na podstawie paragonu. Zwrot pieniędzy na konto nastąpi po wypełnieniu zgłoszenia na dedykowanej stronie internetowej.

Akcja o zasięgu ogólnopolskim ruszyła 2 listopada i potrwa do 30 listopada br. Mechanizm akcji przygotowała Albedo Marketing. Agencja odpowiada również za kreację akcji, stworzenie strony www, produkcję materiałów POS i całościową obsługę. Zaplanowana jest także kampania digital – za zakup mediów odpowiada agencja Mediacom.

Komentarze

Powiązane

01.03.24, 14:09
| telewizja / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
OSM Łowicz głównym sponsorem formatu MasterChef Nastolatki
OSM Łowicz, polska spółdzielnia mleczarska, dzięki współpracy z agencją LiquidThread, rozszerza swoje działania branded content o kolejny format – „MasterChef Nastolatki”. Marka OSM Łowicz pojawi się w programie jako sponsor główny.
01.03.24, 12:11
| reklama & PR » informacje
KERRIS obsłuży PayPo
Agencja KERRIS odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze social ads performance marketing PayPo – firmy działającej w obszarze płatności odroczonych w Polsce.
01.03.24, 10:36
| reklama & PR » informacje
Heima PR pracuje dla Naukowej Fundacji Polpharmy
Na początku br. do klientów agencji Heima PR dołączyła Naukowa Fundacja Polpharmy, której misją jest wspieranie rozwoju nauk medycznych i farmaceutycznych poprzez finansowanie badań w tych dziedzinach.
29.02.24, 14:20
| reklama & PR » ludzie
Jakub Macyszyn przechodzi z Good One PR do KPRM
W lutym br., Jakub Macyszyn rozpoczął pracę na stanowisku eksperta w Sekretariacie Przewodniczącej Komitetu ds. Pożytku Publicznego, Minister ds. Społeczeństwa Obywatelskiego Agnieszki Buczyńskiej.
29.02.24, 08:30
| reklama & PR » ludzie
Katarzyna Wójtowicz na stanowisku Corporate Director PR Big Picture
Big Picture, firma doradcza PR i public affairs zarządzana przez Hannę Waśko i Helenę Korniejew, wprowadza nową organizację zespołu PR korporacyjnego.
29.02.24, 07:30
| reklama & PR » informacje
Agencja Ro w Stowarzyszeniu Agencji Public Relations
Agencja Ro grona została członkiem Stowarzyszenia Agencji Public Relations. To 39. agencja w szeregach SAPR.
28.02.24, 19:51
| reklama & PR » informacje
Mural w stolicy promuje Familijne Wieczory Filmowe
Prace nad muralem promującym tegoroczne „Familijne Wieczory Filmowe – Premiery dobiegły końca. To kolejna inicjatywa marki Familijne, która po szeroko zakrojonych działaniach w kinach, rusza z czwartą odsłoną aktywacji konsumenckiej.
28.02.24, 13:30
| reklama & PR » ludzie
Barbara Kai Kaniewska i Vincent Prochoroff na pokładzie Papaya Roster
Papaya Roster wzmacnia swój zespół. Do ekipy Papaya Roster dołączyli operatorzy Barbara Kai Kaniewska i Vincent Prochoroff.
28.02.24, 11:30
| reklama & PR » informacje
On Board Think Kong pracuje dla EIT Health Innostars
EIT Health Innostars rozpoczyna współpracę z agencją On Board Think Kong. Współpraca z agencją OBTK obejmuje promocję realizowanych przez EIT Health InnoStars inicjatyw w branży healthcare, w regionie Europy Środkowo-Wschodniej i Południowej.
28.02.24, 08:30
| reklama & PR » informacje
Dagmara Witek-Kuśmider w Creative LIAisons Global Coaching Academy 2024
Dagmara Witek-Kuśmider, Chief Creative Officer Publicis Worldwide Poland, jest jedyną przedstawicielką polskiej branży reklamowej, która dołączyła do grona mentorów tegorocznej edycji wirtualnego programu Creative LIAisons Global Coaching Academy.