17.11.22, 11:58

Sport.pl w Katarze. Serwis promuje mundialową ofertę

KV kampanii serwisu Sport.pl, fot.: materiały prasowe

Zespół Sport.pl (Agora) przygotował wielokanałowy plan relacjonowania nadchodzącego mundialu. Do Kataru poleci trzech korespondentów serwisu. 16 listopada br. ruszyła kampania „Sport.pl w Katarze” promująca działania serwisu w trakcie mundialu.

Sport.pl stawia na komunikację mistrzostw świata we wszystkich kanałach, w tym w mediach społecznościowych. Zadba o to głównie Dominik Wardzichowski, który będzie pokazywał kulisy wydarzenia na profilach Sport.pl na platformie YouTube, Tik Toku, Instagramie i Twitterze. Do Kataru pojadą również Bartłomiej Kubiak i Dawid Szymczak. Cała trójka będzie nie tylko relacjonowała mecze, ale również prezentowała specyfikę mundialu w Katarze, uwzględniając jego blaski i cienie. W czasie mundialu zespół serwisu wyprodukuje też co najmniej 10 odcinków programu „Sport.pl Live”, w których dziennikarze i eksperci będą rozmawiać o meczach Polaków – od omówienia składów aż po analizę każdego aspektu rozegranego spotkania.

Piłkarskie mistrzostwa świata to niezwykle gorący okres dla wszystkich miłośników sportu” – mówi Łukasz Cegliński, redaktor naczelny Sport.pl. „Wysyłamy do Kataru aż trzech korespondentów, aby jak najlepiej oddać atmosferę turnieju i być jak najbliżej naszej drużyny. Jako portal zaangażowany społecznie nie zapominamy jednak o pokazywaniu kulisów całego przedsięwzięcia, opowiadając też o jego mroczniejszej stronie” – dodaje Ceglińśki.

16 listopada br. ruszyła kampania „Sport.pl w Katarze”, promująca obecność trzech korespondentów serwisu na mundialu oraz cały dziennikarski zespół obsługujący formaty wideo związane z wydarzeniem. Jak tłumaczy wydawca, data rozpoczęcia akcji nie jest przypadkowa – to właśnie tego dnia reprezentacja Polski rozegrała na stadionie Legii w Warszawie swój ostatni sparing z Chile przed wylotem do Kataru. Wielkie odliczanie do mistrzostw trwa, a kibice dojeżdżający warszawskimi autobusami na mecz mogli poznać plany Sport.pl na najważniejszą piłkarską imprezę. Wraz z początkiem mundialu rozpocznie się natomiast kampania na nośnikach reklamy zewnętrznej w największych miastach Polski. Materiały promujące korespondentów Sport.pl znajdą się również na profilach serwisu w mediach społecznościowych oraz na stronach Gazeta.pl i Sport.pl.

Mundial z przymrużeniem oka

Sport.pl dla fanów futbolu – w dniach meczów reprezentacji Polski i dzień po nich Instastories Sport.pl i rolki na profilu Sport.pl na Facebooku będą tworzone przez ekipę Klubu Komediowego.

Część pozapiłkarskich relacji i komentarzy związanych z mundialem powstaje we współpracy z zespołem TOK FM. Na początku listopada uruchomiono podcast „Zakatarzeni”, w którym korespondenci Sport.pl na mundial oraz Przemysław Pozowski, dziennikarz TOK FM rozmawiają o sportswashingu, współczesnym niewolnictwie, przyznawaniu największych światowych imprez krajom autorytarnym i o związanych z tym dylematach piłkarskich korespondentów. Finałowy odcinek cyklu zaplanowany jest na 18 listopada br.

Komentarze

Powiązane

02.02.23, 19:00
| internet » ludzie
Zuzanna Ałdycka naczelną serwisu Dziecko.pl
Od 1 lutego br., na czele eDziecko.pl, serwisu tematycznego z portfolio Gazeta.pl (Agora) stanęła Zuzanna Ałdycka. Do jej obowiązków poza organizacją pracy redakcji należy, m.in. utrzymanie pozycji zasięgowej serwisu.
02.02.23, 12:04
| telewizja / VOD » informacje | internet » informacje
Iberion wygrywa w sądzie z TVP
Grupa mediowo-społecznościowa Iberion wygrała w sądzie I instancji z Telewizją Polską. Spór dotyczył materiału dziennikarskiego o wypadku samochodu Jacka Kurskiego,. byłego już prezesa TVP.
31.01.23, 16:00
| internet » ludzie
Agnieszka Maciaszek szefową Pomponika
Od 1 lutego br. Agnieszka Maciaszek obejmie w portalu Interia stanowisko szefowej show-biznesowego serwisu Pomponik. Maciaszek odpowiedzialna będzie za treści i zasięg serwisu oraz za współpracę z Telewizją Polsat.
31.01.23, 07:30
| internet » informacje
Przegląd ligowy. Nowy program piłkarski w Przeglądzie Sportowym Onet
„Przegląd ligowy” to nowy program w ofercie wideo Przeglądu Sportowego Onet prowadzony przez Radosława Majdana, Jarosława Kolińskiego i Łukasza Olkowicza. Premierowe odcinki będą emitowane w każdy piątek.
30.01.23, 07:45
| radio » informacje | telewizja / VOD » informacje | prasa » informacje | internet » informacje
Rusza czwarta edycja konkursu dziennikarskiego #AllForJan Award
Ringier Axel Springer Polska otwiera nabór zgłoszeń do czwartej edycji konkursu #AllForJan Award. W konkursie o nagrodę im. Jána Kuciaka są wyróżniane najlepsze reportaże oraz relacje medialne nagłaśniające społecznie ważne tematy.
29.01.23, 17:00
| internet » informacje
Medonet.pl rusza z czwartą edycją Narodowego Testu Zdrowia Polaków
Narodowy Test Zdrowia Polaków to ogólnopolski projekt społeczno-edukacyjny serwisu Medonet.pl, mający na celu zwiększenie świadomości na temat stanu zdrowia i sposobów na jego poprawę.
27.01.23, 17:19
| internet » informacje
Z Ludzką Twarzą. Serwis WP abcZdrowie rusza z nowym cyklem
Redakcja serwisu WP abcZdrowie rozpoczęła nowy cykl reportażowym „Z Ludzką Twarzą”. W programie przedstawieni zostaną bohaterowie zmagający się z poważnymi chorobami, ludzie „niezwykle zwyczajni”, którzy nie chcą litości ani współczucia.
27.01.23, 10:05
| internet » informacje
Reklamy na Facebooku — czy to się opłaca? Sprawdzamy!
Meta Platforms to amerykański konglomerat technologiczny, którego własnością jest znany na całym świecie serwis społecznościowy Facebook. Facebook stał się popularnym miejscem do promowania sklepów internetowych. Czy jednak faktycznie warto? Co przemawia za skorzystaniem z FB Ads? Sprawdzamy poniżej!
25.01.23, 11:43
| internet » ludzie
Tomasz Korniejew awansował w strukturach Gazeta.pl. Filip Trusz szefem Moto.pl
Wraz z początkiem nowego roku, po dwóch latach pracy jako dyrektor Moto.pl, Tomasz Korniejew awansował w strukturach Gazeta.pl na stanowisko dyrektora wydawniczego. Redaktorem naczelnym Moto.pl został Filip Trusz.
25.01.23, 07:30
| internet » informacje
2,9 mld euro kar w Europie za naruszenia Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych
Łączna wartość kar nałożonych przez europejskich regulatorów za naruszenia Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych (RODO) wyniosła do tej pory 2,9 mld euro - wynika z raportu kancelarii prawnej DLA Piper. 
Subskrybuj RSS działu internet: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. komunikacji

Narodowy Instytut Muzealnictwa i Ochrony Zbiorów | Warszawa

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji

Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szydłowcu | mazowieckie

Przejdź do oferty

Specjalist/-ka ds.promocji

Kielecki Teatr Tańca | inne

Przejdź do oferty
Konkursy
do 04.03.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 03.03.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 02.03.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.