21.11.22, 19:00
Mecz Katar – Ekwador hitem weekendu
Pierwszy mecz rozegrany w ramach Mistrzostw Świata w piłce nożnej mężczyzn przyciągnął przed ekrany dużą widownię. Również ceremonia otwarcia zainteresowała sporo widzów.
W TOP10 najliczniej oglądanych programów weekendu na pierwszym miejscu znalazł się mecz otwarcia Katar – Ekwador rozegrany w ramach Mistrzostw Świata w piłce nożnej mężczyzn – Katar 2022, który w TVP1 w niedzielę, 20 listopada według NM oglądało średnio 3,2 mln widzów, przy udziałach 23,9 proc. Ponad 4,4 mln widzów oglądało mecz otwarcia na trzech antenach TVP1, TVP Sport i TVP 4K, łączny udział meczu kształtował się na poziomie 32,8 proc.
Według NM ceremonię otwarcia Mistrzostw Świata w piłce nożnej mężczyzn – Katar 2022 oglądało średnio, łącznie na antenach TVP1,TVP Sport i TVP 4K 2,4 mln osób (udział łączny 21,6 proc.).
Nie tylko propozycje sportowe cieszyły się dużym zainteresowaniem widzów. Na drugiej pozycji wśród najliczniej oglądanych programów weekendu znalazł się kolejny odcinek Jedynkowego programu „Rolnik szuka żony”, który w niedzielę oglądało średnio 3 mln widzów, udziały wyniosły 23 proc. Z kolei średnia widownia sobotniego finałowego odcinka „The Voice of Poland” w TVP2 wyniosła wg NM 1,8 mln osób, udziały kształtowały się na poziomie 16 proc., Dwójkowy muzyczny talent show znalazł się również w TOP10 najliczniej oglądanych programów weekendu. Średnio zakończoną właśnie edycję programu „The Voice of Poland” oglądało wg NM 1,6 mln osób. W niedzielę, 20 listopada średnio 1,8 mln widzów wg NM oglądało w TVP1 ostatni odcinek serii serialu „Wojenne dziewczyny”, (12,7 proc. udziałów). Średnio cały sezon Jedynkowego serialu oglądało 1,6 mln widzów, a średnie udziały kształtowały się na poziomie 11,8 proc.
Według Nielsen Media w TOP 10 programów weekendu sześć należało do Telewizji Polskiej. Liderem wśród wszystkich anten w piątek, 18 listopada z udziałami 9 proc. i w niedzielę, 20 listopada z udziałami na poziomie 11,4 proc. była TVP1, a w sobotę, 19 listopada najwyższe dzienne udziały 8,6 proc. zanotowała TVP2.
Dyrektora Krośnieńskiej Biblioteki Publicznej w Krośnie
Urząd Miasta Krosna | Polska
Przejdź do ofertySpecjalista ds. promocji
Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szydłowcu | mazowieckie
Przejdź do ofertyZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze