23.11.22, 07:00

Tandem Audio Broker i Helios Media. Agora wprowadza zmiany w zespołach sprzedażowych

Logo Helios Media, nowej spółki Agory, fot.: materiały prasowe

Tandem Media, broker reklamy radiowej i podcastowej od grudnia 2022 r. będzie funkcjonować jako Tandem Audio Broker. Zmiana ma wiązać się z koncentracją działań zespołu na obszarze reklamy FM i digital audio, a także z rozwojem współpracy z wydawcami treści audio. Z kolei pod szyldem Helios Media znajdą znajdzie się oferta reklamowa sieci kin Helios.

Od grudnia br..Tandem Audio Broker będzie oferować klientom agencyjnym reklamę oraz akcje specjalne realizowane na antenach, w streamach internetowych i bibliotece podcastów rozgłośni Grupy Radiowej Agory: Radia TOK FM, Radia Złote Przeboje, Rock Radia i Radia Pogoda, a także w serwisie Tuba. Pozostanie też brokerem reklamy radiowej, ściśle współpracującym z ogólnopolskimi i lokalnymi nadawcami.

Ważnym elementem w portfolio usług Tandem Audio Broker ma być nowa oferta z zakresu cyfrowych kampanii spotowych o nazwie Audio Reach. Propozycja będzie oparta o treści cyfrowe Grupy Radiowej Agory, Gazeta.pl oraz Onnetwork.
Oprócz tego Tandem Audio Broker nadal będzie pośredniczyć w zakupie komunikacji reklamowej przy produkcjach ponad 100 niezależnych podcasterów oraz innych cyfrowych podmiotów. Dodatkowo eksperci z tego zespołu mogą wesprzeć reklamodawców w produkcji własnych serii podcastowych, czyli tzw. branded podcasts.

Zespół Tandem Audio Broker liczy ponad 20 osób. Dyrektorem zarządzającym jest Maciej Moszczyński, a dyrektorką handlową Agnieszka Handerska.

Helios Media przejmuje obsługę reklamową kin

Do startu działań, który nastąpi na początku 2023 r., przygotowuje się zespół sprzedażowy sieci kin Helios, który będzie funkcjonować jako osobna spółka w grupie Helios pod nazwą Helios Media. Przejmie ona od Tandem Media reklamową obsługę agencyjną sieci kin Helios wraz z zespołem, który do tej pory prowadził te działania.

Dzięki temu oferta Helios Media skierowana będzie nie tylko do klientów bezpośrednich, ale także agencyjnych. Złożą się na nią propozycje związane z emisją komunikacji reklamowej na ekranach kin i działaniami w obiektach kinowych, a także partnerstwa oraz szeroka gama rozwiązań niestandardowych. Zespół jest też otwarty na współpracę z innymi podmiotami z rynku kinowego, którym może zaoferować brokerskie wsparcie.

Zespół Helios Media stworzą dotychczasowi specjaliści ds. sprzedaży ze spółki Helios, zajmujący się obsługą klientów bezpośrednich i współpracą z dystrybutorami filmów, a także kilkuosobowy zespół handlowy na czele z Edytą Mirończuk, wcześniej pracujący w strukturach Tandem Media z klientami agencyjnymi. Prezesem spółki Helios Media jest Marcin Jamróz, a Edyta Mirończuk jej wiceprezesem.

Komentarze

Powiązane

14.03.25, 11:45
| reklama & PR |
Initiative zwycięża w przetargu będzie odpowiadać za media marki Reeva
Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) zwyciężyła w przetargu marki Reeva i przejmie pełną odpowiedzialność za jej strategię mediową.
14.03.25, 10:15
| reklama & PR |
Clue PR nawiązuje współpracę z Aluprof SA
Clue PR rozpoczęło współpracę z Aluprof SA, jednym z wiodących europejskich dostawców systemów aluminiowych. Agencja zajmie się strategicznym doradztwem komunikacyjnym, media relations oraz tworzeniem treści wspierających cele wizerunkowe i biznesowe marki.
14.03.25, 06:00
| reklama & PR » informacje
OnePlus wybiera agencję Ro
Agencja Ro rozpoczęła współpracę z OnePlus – globalną marką inteligentnych urządzeń mobilnych.
13.03.25, 21:00
| reklama & PR » informacje
Mniej kalorii, więcej przyjemności. Kampania dżemów Łowicz pod hasłem
Wystartowała nowa kampania dżemów Łowicz pod hasłem „Mniej kalorii, więcej przyjemności”. 
13.03.25, 18:15
| TV / VOD » informacje |
Polsat wkracza na Spotify. Pierwsza kampania stacji promująca Must Be The Music
Polsat, przy wsparciu polskiego oddziału Aleph, zrealizował kampanię na Spotify promującą powrót programu „Must Be The Music” po dziewięciu latach przerwy. To pierwsze wykorzystanie tej platformy muzycznej przez stację w celach reklamowych.
13.03.25, 13:37
| reklama & PR » informacje
Agencja Hand Made przygotowała reklamę marki Linomag
Agencja Hand Made przygotowała najnowszą reklamę marki Linomag. Agencja odpowiada za scenariusz oraz nadzór nad produkcją spotu do TV i digitalu.
12.03.25, 21:13
| reklama & PR » informacje
Marka Kubota w przetargu wybiera Initiative
Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową kultowej polskiej marki Kubota.
12.03.25, 19:00
| reklama & PR » informacje
Orifarm ponownie wybiera OMD. To juz 10 lat współpracy
OMD wygrało przetarg na obsługę mediową spółki Orifarm Healthcare, jednego z dostawców produktów farmaceutycznych na rynku polskim i tym samym utrzymało 10-letnią współpracę z klientem.
12.03.25, 10:30
| reklama & PR » informacje
Woodeco nawiązuje stałą współpracę z agencją Insignia
Agencja Insignia przejmuje stałą obsługę brandu Woodeco w obszarach digital i SoMe. 
12.03.25, 07:15
| reklama & PR » informacje
KAKTUS przechodzi rebranding. Jakub Patecki "Patec Wariatec" ambasadorem marki
Marka KAKTUS przechodzi rebranding i prezentuje nowy wizerunek. Zmiany logotypu, opakowań, a także nowa platforma komunikacyjna i pozycjonowanie, odzwierciedlają innowacyjny charakter marki. Prócz tego KAKTUS ogłasza także współpracę z twórcą internetowym – Jakubem Pateckim, znanym w sieci jako Patec Wariatec.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 09.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 09.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 09.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.