23.11.22, 09:34
Mecz USA – Walia hitem poniedziałku. Serial M jak miłość niepokonany
W poniedziałek, 21 listopada br. najliczniejszą widownię uzyskało spotkanie Mistrzostw Świata w piłce nożnej USA - Walia. Kanały TVP Sport i TVP2 uzyskały najwyższe dzienne udziały.
21 listopada Telewizja Polska transmitowała trzy mecze MŚ Katar 2022. Wieczorne spotkanie w TVP1 i TVP Sport USA - Walia obejrzało według Nielsen Media w TVP1, TVP Sport i TVP 4K łącznie 2,8 mln osób przy udziałach anten na poziomie 21,5 proc. Mecz Senegal-Holandia według NM zainteresował w TVP1, TVP Sport i TVP 4K blisko 2,8 mln osób, a łączne udziały wyniosły 23,8 proc. Natomiast widownia meczu Anglia - Iran według NM wyniosła 1,7 mln osób. Udziały łączne były na poziomie 24, 2 proc.
W TOP 10 anten dnia znalazł się TVP Sport z udziałem 4,14 proc. udziałem. Jest to najlepszy wynik anteny od sierpnia br. Rekordową widownię zgromadziła również TVP2, która uzyskała udział dzienny na poziomie 9,4 proc. Antena nie miała tak wysokiego udziału od lutego 2022 r.
Mecze nie miały wpływu na widownię innych sztandarowych propozycji TVP. Serial „M jak miłość” obejrzało aż 3 mln osób (23,1 proc. udziału w rynku). „Wiadomości” w TVP1 śledziło 2 mln widzów (15,06 proc.). Niesłabnącym powodzeniem cieszyły się teleturnieje: „Familiada” (TVP2) – 1,47 mln widzów (15,12 proc. udziału w rynku) i „Va Banque” (TVP2) – 1,44 mln widzów (11,62 proc. udziału w rynku).
Dyrektora Krośnieńskiej Biblioteki Publicznej w Krośnie
Urząd Miasta Krosna | Polska
Przejdź do ofertySpecjalista ds. promocji
Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szydłowcu | mazowieckie
Przejdź do ofertyZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze