27.11.22, 16:46
Sernik borówkowy szybko znika z talerza. Kampania Gellwe
Należąca do FoodCare marka Gellwe rozpoczęła kampanię, której celem jest promocja produktów: Sernik borówkowy z Galaretką borówkową i Śnieżką.
Atmosfera telewizyjnego spotu ma przenosić widzów do ciepłej kuchni, w której babcia przygotowuje sernik dla swoich wnucząt. Bohaterom towarzyszą Aniołki Gellwe, pomocnicy w domowej kawiarence. Sernik szybko znika ze stołu.
Kreację przygotowała agencja Plej. Reżyserem spotu jest Tomasz Knittel, a producentem Papaya Films. Za realizację kampanii w telewizji i mediach digital odpowiada Initiative (Mediabrands) to pierwsza kampania, jaką agencja przygotowała dla marki Gellwe po wygranym przetargu na obsługę mediową FoodCare. Aktywności reklamowe marki w social media prowadzi Agencja Open Gate.
Specjalistka/Specjalista ds. promocji i obsługi widowni
Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera | Warszawa
Przejdź do ofertyKierownik Działu Komunikacja Społeczna i Promocja
Regionalny Instytut Kultury im. Wojciecha Korfantego | Katowice
Przejdź do ofertyStanowisko ds. promocji i komunikacji
Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow w Krakowie. Niemiecki nazistowski obóz pracy i obóz koncentracyjny (1942-1945) (w organizacji) | Kraków
Przejdź do ofertyKonferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Komentarze