30.11.22, 09:50

We Got Now. Ludzie kształtujący świat sportu i kultury bohaterami kampanii marki New Balance

Bukayo Saka, fot.: materiały prasowe

„We Got Now” to globalna kampania marki New Balance, której bohaterami są ludzie kształtujący świat sportu i kultury. W tegorocznej odsłonie kampanii bohaterami są globalni ambasadorzy marki: Kawhi Leonard, IU, Raheem Sterling i Bukayo Saka oraz Jack Harlow. 

Tegoroczna kampania WGN składa się z trzech historii – jedna przedstawia Harlowa i Leonarda, druga Sterlinga i Sakę, a ostatnia skupia się na piosenkarce IU. Nowy spot ma na celu pokazanie radości, jaką czerpią z pracy każdego dnia, a nie tylko wtedy, kiedy występują na największych scenach i arenach świata. Spot, w którym występują gwiazdy reprezentacji Albionu, Bukayo Saka i Raheem Sterling, będzie emitowany w TVP podczas trwającego Mundialu.

"We Got Now” to wezwanie dla globalnego pokolenia, aby bez obaw zdefiniowało siebie na nowo w pogoni za swoimi pasjami. Poprzez relacje ze sportowcami i ambasadorami, którzy nie boją się zmieniać zasad gry, rzucać wyzwania systemowi i zachęcać innych do tego samego, New Balance dąży do tego, aby umożliwić każdemu życie na własnych warunkach.

,,Poprzez kontynuację kampanii ,,We Got Now” New Balance rzuca wyzwanie ambasadorom, sportowcom i fanom, aby połączyć się z nimi w zabawny i wymowny sposób. Kiedy pozwalamy sobie na swobodną zabawę w autentycznym dla nas samych otoczeniu, pojawia się wyzwalająca energia, która pochodzi z poruszania naszymi ciałami, prezentowania naszych umiejętności i robienia czegoś – cokolwiek to jest – co naprawdę kochamy” – mówi Chris Davis, CMO i Sr. Vice President of Merchandising.

Za koncept i produkcję ostatniej odsłony kampanii ,,We Got Now” odpowiada nowojorska agencja marketingowa VMLY&R. Polską kampanię telewizyjną realizuje New Balance Polska.

Komentarze

Powiązane

03.02.23, 08:51
| reklama & PR » ludzie
Bartłomiej Stańczak dołączył do Mediahub
Bartłomiej Stańczak jako media communication director dołączył do domu mediowego Mediahub. Został liderem zespołu kompleksowo pracującego dla ING Banku Śląskiego SA, kluczowego klienta agencji.
03.02.23, 07:30
| reklama & PR » artykuły
Podsumowanie 2022 r.: Grażyna Gołębiowska (AMS)
Grażyna Gołębiowska, Dyrektorka marketingu AMS SA., podsumowuje 2022 r. na rynku reklamy zewnętrznej. 
02.02.23, 16:00
| reklama & PR » informacje
Robbie Williams rozpoczyna współpracę z marką Felix
Robbie Williams został nowym głosem Felixa – kota i marki z sektora karmy dla kotów. Robbie Williams nagrał nową piosenkę “It’s great to be a cat” na potrzeby nowej kampanii reklamowej Felix.
02.02.23, 13:57
| reklama & PR » informacje
Marka Velvet w przetargu wybiera Red8
Agencja Red8 (dentsu Polska) wybrana przez firmę Velvet CARE do opracowania nowej platformy komunikacji dla swojej marki Velvet - lidera w kategorii markowych produktów higieny papierowej na polskim rynku.
02.02.23, 13:32
| reklama & PR » informacje
IT depends. On you. Kampania the:protocol
theprotocol.it (serwis z ofertami pracy dla specjalistów z branży IT) rusza z kampanią mediową i influencerską. Przekaz jest kierowany do tych, którzy w nowym roku chcą zmienić pracę i potrzebują bodźców mobilizujących ich do poszukiwań.
02.02.23, 06:30
| reklama & PR » ludzie
Podsumowanie 2022 r.: Łukasz Jarota (agencja Grow)
Podsumowanie 2022 roku według Łukasza Jaroty (agencja Grow).
01.02.23, 21:00
| reklama & PR » informacje
Miasto Wołów zmienia swoje logo i identyfikację wizualną
Władze Wołowa zaprezentowały nowy logotyp. Znak stał się podstawą do stworzenia całego systemu identyfikacji wizualnej i będzie systematycznie wdrażany w projektach promocyjnych Urzędu Miejskiego oraz komunikacji z mieszkańcami. Projekt zrealizowała agencja Publicon.
01.02.23, 19:00
| reklama & PR » informacje
Design by HARIBO. Konkurs marki Haribo
Marka HARIBO ruszyła z konkursem w którym do zdobycia jest kolekcja ubrań i akcesoriów HARIBO oraz nagroda główna – laptop ze specjalnym etui.
01.02.23, 18:00
| reklama & PR » informacje
Klub Super-Pharm. Nowa nazwa znanego programu lojalnościowego drogerii Super-Pharm
Sieć Super-Pharm wprowadziło nową odsłonę programu lojalnościowego. Od 26 stycznia br. Klub LifeStyle zmienia nazwę na Klub Super-Pharm.
01.02.23, 14:00
| reklama & PR » informacje
Ekspert ALDI Poleca. ALDI promuje marki własne
„Ekspert ALDI Poleca” – pod takim hasłem w gazetkach online, na stronie internetowej i w sklepach startuje komunikacja promująca marki własne ALDI.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. promocji

Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szydłowcu | mazowieckie

Przejdź do oferty

Specjalist/-ka ds.promocji

Kielecki Teatr Tańca | inne

Przejdź do oferty

PEŁNOMOCNIK DYREKTORA ds. MARKETINGU

Zamek Królewski w Warszawie-Muzeum | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 04.03.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 03.03.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 02.03.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.