29.11.22, 09:38
Cut The Mustard zwycięzcą przetargu Pizza Hut
Agencja Cut The Mustard, w wyniku wygranego przetargu, od września br. odpowiada za komunikację marki Pizza Hut w Polsce, Czechach, Słowacji i Węgrzech.
W ramach działań dla marki Pizza Hut, Cut The Mustard będzie wdrażała autorską platformę komunikacyjną “Slice for everyone”, osadzoną w globalnym języku wizualnym. Odświeżona komunikacja ma być bardziej atrakcyjna dla Gen Z i na nowo przedstawić sieć pizzerii.
Agencja w całości odpowiada za tworzenie komunikacji social media na czterech rynkach CEE, w tym community management. Dodatkowo agencja odpowiedzialna jest za opracowanie, zgodnie z nową komunikacją, materiałów digitalowych oraz materiałów będących punktem styku z konsumentem.
PEŁNOMOCNIK DYREKTORA ds. MARKETINGU
Zamek Królewski w Warszawie-Muzeum | Warszawa
Przejdź do ofertySpecjalista ds. promocji
Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szydłowcu | mazowieckie
Przejdź do ofertySpecjalista ds. komunikacji
Narodowy Instytut Muzealnictwa i Ochrony Zbiorów | Warszawa
Przejdź do ofertyDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze