29.11.22, 12:00

Tyskie oficjalnym partnerem reprezentacji Polski w piłce nożnej

Tyskie i PZPN, fot.: materiały prasowe

Marka Tyskie będzie oficjalnym partnerem reprezentacji Polski. Umowa między Kompanią Piwowarską, a Polskim Związkiem Piłki Nożnej będzie obowiązywać od 1 stycznia 2023 do 2027 roku.

Tyskie, dotychczasowy partner PZPN, zyskuje dzięki umowie możliwość brandingu stref handlowych, prowadzenia sprzedaży i akcji marketingowych na stadionach podczas meczów reprezentacji. Z okazji Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej w Katarze utworzono limitowaną edycję piwa Tyskie biało-czerwoni, z projektem opakowania inspirowanym sportowym szalikiem.

,,Jesteśmy niezwykle dumni z tego, że namówiliśmy Tyskie do przejścia na wyższy poziom sponsoringu, czyli z partnera PZPN na partnera reprezentacji Polski. W piramidzie sponsoringowej tej kategorii nie było od wielu lat, a przecież piwo nieodłącznie kojarzy się z kibicowaniem (...)" – mówi Grzegorz Stańczuk, Dyrektor Marketingu i Sponsoringu PZPN.

Tyskie kontynuuje współpracę z światem polskiego sportu. Marka była sponsorem reprezentacji Polski w latach 2005 – 2010, prowadziła, m.in. akcję „Wywieśmy flagi, pomóżmy Naszym”. Od 2021 r. kampanię „Tyskie partnerem Polskich Kibiców” promuje spot z kibicowską falą z udziałem Mateusza Borka i Karola Bieleckiego.

Komentarze

Powiązane

19.02.24, 19:13
| reklama & PR » informacje
Infoshare rozszerza współpracę z Agencją Ro
Agencja Ro, partner strategiczny Infoshare - konferencji łączącej biznes, startupy i najnowsze technologie, rozszerza zakres działań komunikacyjnych na kolejne wydarzenia dla branży IT.
19.02.24, 10:30
| reklama & PR » ludzie
10 osób wzmocni biuro reklamy Iberionu
Pion sprzedaży i marketingu Iberionu zostanie wzmocniony o dziesięć nowych osób. Zmiany są elementem przebudowy biura reklamy, za które od drugiej połowy 2023 r. odpowiada wiceprezes spółki, Maksymilian Tomanek.
19.02.24, 10:30
| reklama & PR » ludzie
Ula Zdunek Dyrektorką Zarządzającą agencją mediową Mido
Ula Zdunek objeła stanowisko Dyrektorki Zarządzającej agencji mediowej Mido (KEINO Grupa).
19.02.24, 09:30
| internet » badania rynku | reklama & PR » informacje
Ponad 450 osób przeszkolonych z badania Mediapanel
W 2023 r. firmy Gemius i Polskie Badania Internetu uruchomiły szkolenia z badania Mediapanel, przeznaczone dla podmiotów z branży medialnej. W pierwszym etapie szkoleń, w okresie od września 2023 r. do stycznia 2024 r. wzięło w nich udział ponad 450 osób.
19.02.24, 08:30
| reklama & PR » informacje
Benefit Systems z nową identyfikacją graficzną i cyklem wideocastów prowadzonych przez Jarosława Kuźniara
Benefit Systems – twórca programu MultiSport – odświeżył identyfikacją wizualną i strategią produktową. W ramach specjalnej serii podcastów, prowadzący - Jarosław Kuźniar w towarzystwie ekspertów, poruszają temat wellbeingu, motywacji i nowoczesnych technologii wspierających pracowników i pracodawców.
19.02.24, 07:30
| reklama & PR » ludzie
Allegro stawia na wewnętrzne struktury marketingu
Platforma Allegro rozbudowuje swój dział digital marketingu i rozszerza jego kompetencje w tym obszarze. Zespół Allegro przejmie tym samym realizację outsourcowanych dotąd działań digital.
19.02.24, 06:30
| reklama & PR » ludzie
Paweł Rzekanowski Dyrektora Marketingu dla całej grupy AIC SA i AIC Europe
Od lutego 2024 r. do zespołu AIC SA dołączył Paweł Rzekanowski, który objął stanowisko Dyrektora Marketingu dla całej grupy AIC SA i AIC Europe.
16.02.24, 20:00
| reklama & PR » informacje
Thermomixy TM6 nagrodami w loterii sieci SPAR
Wystartowała Loteria w sieci SPAR w której nagrodami są Thermomixy TM6, a szanse na wygraną ma każdy klient sklepów SPAR w całej Polsce.
16.02.24, 17:30
| reklama & PR » informacje
Miejsce na Twoją historię. Colliers rozpoczął nową kampanię employer brandingową
Pod hasłem „Miejsce na Twoja historię” Colliers, firma doradcza na rynku nieruchomości komercyjnych, rozpoczęła działania employer brandingowe, które kieruje zarówno do obecnych, jak i przyszłych pracowników, prezentując przyjazne środowisko pracy sprzyjające rozwojowi.
16.02.24, 15:36
| reklama & PR » informacje
Wilfredo Leon i Aleksandra Mirosław Ambasadorami marki Plusssz
Marka Plusssz - (POLSKI LEK należący do Grupy Maspex) nawiązała współpracę z polskimi sportowcami: siatkarzem Wilfredo Leonem oraz uprawiającą wspinaczkę sportową Aleksandrą Mirosław.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. promocji

Zakopiańskie Centrum Kultury | inne

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji

Galeria Sztuki w Legnicy | Polska

Przejdź do oferty

specjalista ds.promocji i PR

Teatr Kwadrat im. Edwarda Dziewońskiego | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 21.03.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 15.03.24

Do zdobycia jeden zestaw.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

16 marca 2024 r., Dom Towarowy Braci Jabłkowskich w Warszawie.