05.12.22, 19:28

Bistronaut startuje ze swoją aplikacją i stroną Internetową

Bistronaut x Artegence, fot.: materiały prasowe

Bistronaut, producent diety pudełkowej, wystartował ze swoją aplikacją i stroną internetową. Narzędzia umożliwiają dobór diety dostosowany do potrzeb klienta. Za koncecję działań odpowiada agencja Artegence.

Aplikacja i strona Bistronaut to narzędzia, które umożliwiają łączenie restauratorów z foodies. Producent dedykuje te rozwiązania osobom poszukującym diety pudełkowej. Aplikacja umożliwia wirtualne skomponowanie diety, dostosowane do potrzeb żywieniowych klienta.

Za UX/UI design oraz development projektu odpowiadała agencja Artegence. Agencja uczestniczyła w tworzeniu serwisu i aplikacji Bistronaut. Odpowiadała także za koncepcję i wdrożenie narzędzia.

,,Stworzyliśmy Bistronaut, szukając rozwiązania bazującego na bardzo popularnej idei diet pudełkowych, jednak dopasowanego do preferencji wymagających foodies. Oferujemy idealną opcję dla osób, które – w kontekście żywienia – bardziej cenią sobie walory smakowe i różnorodność niż klasyczne liczenie kalorii. Potrzebowaliśmy do tego odpowiedniego partnera, który posiada duże doświadczenie w projektowaniu i tworzeniu tego typu narzędzi oraz myśli w równie nieszablonowy sposób, co my w kontekście biznesu. Dlatego też zdecydowaliśmy się na współpracę z Artegence” - mówi Julia Sokołowska, Co-founder w Bistronaut.

Bistronaut pozwala wybrać swój indywidualny styl odżywiania. W aplikacji lub za pośrednictwem strony wybiera się najpierw rodzaj kuchni, która nas interesuje, lub od razu konkretną restaurację. W dalszych krokach, rozwiązanie pozwala na dobranie wielkości porcji oraz na elastyczne opcje dostawy.

"Naszym celem było stworzenie innowacyjnego narzędzia dla równie innowacyjnej usługi gastronomicznej jaką jest Bistronaut. Skupiliśmy się na umożliwieniu korzystania ze wszystkich funkcjonalności aplikacji i strony w maksymalnie łatwy,intuicyjny sposób. Wszystko to w zestawieniu z przyjemnym dla oka, nowoczesnym designem oraz dobrze dopasowaną technologią pozwala zbliżyć Bistronaut do klientów i restauratorów jeszcze bardziej” – mówi Łukasz Szmel, Co-managingDirector w Artegence.

Czym zajmuje się Artegence?

Artegence zajmuje się komunikacją 360°. Działa od 1995 r. i jest jedną z najdłużej funkcjonujących agencji komunikacji digitalowej w Polsce. Artegence ma na swoim koncie projekty dla globalnych brandów. Kampanie agencji zdobyły wiele branżowych nagród w polskich i międzynarodowych konkursach.

Komentarze

Powiązane

02.02.23, 21:00
| internet » ludzie
Karolina Borowska na czele serwisu Plotek.pl
Nową redaktorką naczelną serwisu Plotek.pl z portfolio Gazeta.pl (Agora) jest Karolina Borowska.
02.02.23, 19:00
| internet » ludzie
Zuzanna Ałdycka naczelną serwisu Dziecko.pl
Od 1 lutego br., na czele eDziecko.pl, serwisu tematycznego z portfolio Gazeta.pl (Agora) stanęła Zuzanna Ałdycka. Do jej obowiązków poza organizacją pracy redakcji należy, m.in. utrzymanie pozycji zasięgowej serwisu.
02.02.23, 12:04
| telewizja / VOD » informacje | internet » informacje
Iberion wygrywa w sądzie z TVP
Grupa mediowo-społecznościowa Iberion wygrała w sądzie I instancji z Telewizją Polską. Spór dotyczył materiału dziennikarskiego o wypadku samochodu Jacka Kurskiego,. byłego już prezesa TVP.
31.01.23, 16:00
| internet » ludzie
Agnieszka Maciaszek szefową Pomponika
Od 1 lutego br. Agnieszka Maciaszek obejmie w portalu Interia stanowisko szefowej show-biznesowego serwisu Pomponik. Maciaszek odpowiedzialna będzie za treści i zasięg serwisu oraz za współpracę z Telewizją Polsat.
31.01.23, 07:30
| internet » informacje
Przegląd ligowy. Nowy program piłkarski w Przeglądzie Sportowym Onet
„Przegląd ligowy” to nowy program w ofercie wideo Przeglądu Sportowego Onet prowadzony przez Radosława Majdana, Jarosława Kolińskiego i Łukasza Olkowicza. Premierowe odcinki będą emitowane w każdy piątek.
30.01.23, 07:45
| radio » informacje | telewizja / VOD » informacje | prasa » informacje | internet » informacje
Rusza czwarta edycja konkursu dziennikarskiego #AllForJan Award
Ringier Axel Springer Polska otwiera nabór zgłoszeń do czwartej edycji konkursu #AllForJan Award. W konkursie o nagrodę im. Jána Kuciaka są wyróżniane najlepsze reportaże oraz relacje medialne nagłaśniające społecznie ważne tematy.
29.01.23, 17:00
| internet » informacje
Medonet.pl rusza z czwartą edycją Narodowego Testu Zdrowia Polaków
Narodowy Test Zdrowia Polaków to ogólnopolski projekt społeczno-edukacyjny serwisu Medonet.pl, mający na celu zwiększenie świadomości na temat stanu zdrowia i sposobów na jego poprawę.
27.01.23, 17:19
| internet » informacje
Z Ludzką Twarzą. Serwis WP abcZdrowie rusza z nowym cyklem
Redakcja serwisu WP abcZdrowie rozpoczęła nowy cykl reportażowym „Z Ludzką Twarzą”. W programie przedstawieni zostaną bohaterowie zmagający się z poważnymi chorobami, ludzie „niezwykle zwyczajni”, którzy nie chcą litości ani współczucia.
27.01.23, 10:05
| internet » informacje
Reklamy na Facebooku — czy to się opłaca? Sprawdzamy!
Meta Platforms to amerykański konglomerat technologiczny, którego własnością jest znany na całym świecie serwis społecznościowy Facebook. Facebook stał się popularnym miejscem do promowania sklepów internetowych. Czy jednak faktycznie warto? Co przemawia za skorzystaniem z FB Ads? Sprawdzamy poniżej!
25.01.23, 11:43
| internet » ludzie
Tomasz Korniejew awansował w strukturach Gazeta.pl. Filip Trusz szefem Moto.pl
Wraz z początkiem nowego roku, po dwóch latach pracy jako dyrektor Moto.pl, Tomasz Korniejew awansował w strukturach Gazeta.pl na stanowisko dyrektora wydawniczego. Redaktorem naczelnym Moto.pl został Filip Trusz.
Subskrybuj RSS działu internet: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. komunikacji

Narodowy Instytut Muzealnictwa i Ochrony Zbiorów | Warszawa

Przejdź do oferty

PEŁNOMOCNIK DYREKTORA ds. MARKETINGU

Zamek Królewski w Warszawie-Muzeum | Warszawa

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji

Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szydłowcu | mazowieckie

Przejdź do oferty
Konkursy
do 04.03.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 03.03.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 02.03.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.