05.12.22, 16:30

Radio Nowy Świat rozpoczyna współpracę z Grupą Eurozet. Oferta obejmuje sponsoring i akcje niestandardowe

Logo Radia Nowy Świat, fot.: materiały prasowe

Radio Nowy Świat rozpoczęło współpracę z Grupą Eurozet. Wspólna oferta handlowa obejmie sponsoring oraz akcje niestandardowe.

To pierwsza tego typu współpraca na polskim rynku, wykorzystująca potencjał radia tradycyjnego i internetowego z treściami typu premium. Na antenie Radia Nowy Świat nie pojawią się bloki reklamowe, a dodatkowe przychody maja przyczynić się do zapewnienia stacji większej stabilizacji finansowej.

Nowa wspólna oferta handlowa jest dostępna od 1 grudnia br. W jej ramach znajdą się pakiety sponsoringowe stacji Grupy Eurozet i Radia Nowy Świat, w tym: Pakiet Moto, Pakiet Business, Pakiet Inspiracje i Pakiet Pogoda. Oferta obejmie wskazania sponsorskie przy wybranych audycjach Radia Nowy Świat dostępnych dla wszystkich słuchaczy. Wyłącznym brokerem pakietów będzie Biuro Reklamy Eurozet, które będzie również odpowiadać za sprzedaż akcji niestandardowych organizowanych przez Radio Nowy Świat. Współpraca dotyczy zarówno domów mediowych, jak i klientów bezpośrednich.

Najważniejsza jest dla nas ochrona anteny. Dlatego została podjęta decyzja o odrzuceniu pewnych kategorii produktów, jak również maksymalny czas, jaki jesteśmy w stanie przeznaczyć na sponsoring. Zdecydowaliśmy się udostępnić minimalną część naszej przestrzeni i już dzisiaj zapraszam klientów do współpracy, ponieważ jak widać tej anteny do sprzedaży nie ma dużo i akurat to uważam za ogromny atut zarówno dla nas jak i dla potencjalnych partnerów” – mówi Sławomir Gołębiowski, dyrektor marketingu i sponsoringu w Radiu Nowy Świat.

Współpraca z Radiem Nowy Świat to nowe rozdanie na rynku radiowym. Cieszę się, że jako Grupa Eurozet bierzemy w tym udział. Wykorzystanie synergii radia FM i radia internetowego to naturalny kierunek, który wyznacza nam rzeczywistość. W gronie naszych partnerów jest liczna grupa firm, która poszukuje nowych, ciekawych form sponsorskich. Myślę, że przygotowana wspólnie oferta spotka się z bardzo dobrym przyjęciem z ich strony” - mówi Ewa Rosiewicz, dyrektor biura reklamy i członek zarządu Grupy Eurozet.

W ramach umowy Radio Nowy Świat zastrzegło, że pewne grupy produktów nie będą pojawiać się we wskazaniach sponsorskich, m.in. suplementy diety i leki typu OTC. To wynikało z przeprowadzonej w I kwartale 2022 r. przez stację ankiety, w której udział wzięło ponad 6 tys. patronów i ponad 90 proc. z nich opowiedziało się za wprowadzeniem sponsoringu, ale na pewnych warunkach.

Od dłuższego czasu przygotowywaliśmy nasze Patronki i Patronów, że taki krok zostanie podjęty. Obiecaliśmy im, że wszelkiego rodzaju leki, maści, krople nie pojawią się na naszej antenie i słowa dotrzymamy. Dostaliśmy spory kredyt zaufania od naszych darczyńców, którzy wiedzą, że zrobimy to trzymając pion i poziom, a dodatkowe pieniądze będą przeznaczane wyłącznie na rozwój naszego radia” - mówi Magda Jethon, redaktorka naczelna w Radiu Nowy Świat.

Dla Radia Nowy Świat współpraca ma przełożyć się na dodatkowe przychody, które mają przyczynić się do zapewnienia stacji większej stabilizacji finansowej, wpływającej na dodatkowe wzmocnienie i uatrakcyjnienie oferty programowej, m.in. przez organizację audycji wyjazdowych, akcji specjalnych czy wysyłanie reporterów w miejsca do tej pory nieosiągalne, głównie z powodów finansowych.

Komentarze

Powiązane

23.02.24, 06:30
| radio » informacje
Radio Kraków sprzedaje fortepian Steinway D-274. Kupi go Polskie Wydawnictwo Muzyczne
Radio Kraków podpisało umowę z Polskim Wydawnictwem Muzycznym w sprawie fortepianu koncertowego Steinway D-274, który krakowska rozgłośnia zakupiła za milion złotych w ubiegłym roku.
22.02.24, 12:35
| radio » informacje
Specjalne wydania programów w Polskim Radiu dla Ukrainy w drugą rocznicę inwazji Rosji na Ukrainę
Polskie Radio przygotowało audycje specjalne w związku z dziesiątą rocznicą zbrojnej agresji Federacji Rosyjskiej na Ukrainę i drugą rocznicą pełnoskalowej inwazji Rosji na Ukrainę oraz drugą rocznicą powstania Polskiego Radia dla Ukrainy.
22.02.24, 08:30
| radio » ludzie
Agata Kwiecińska powraca do Dwójki
Do zespołu Programu Drugiego Polskiego Radia powraca Agata Kwiecińska.
22.02.24, 07:30
| radio » ludzie
Po prostu Wschód. Nowy magazyn Piotra Pogorzelskiego w Trójki
Piotr Pogorzelski powraca do Polskiego Radia z audycją "Po prostu Wschód – magazyn Piotra Pogorzelskiego". Program emitowany będzie w soboty, o godz. 16.00 w Trójce.
21.02.24, 18:04
| radio » informacje | internet » informacje
Serwis polskieradio24.pl zmienił layout
Serwis polskieradio24.pl został udostępniony w nowej technologii i ze zmienionym layoutem.
21.02.24, 15:45
| radio » ludzie
Marta Szostkiewicz po ośmiu latach powraca do Radia Kraków
Marta Szostkiewicz powraca do Radia Kraków i ponownie obejmie stanowisko kierowniczki redakcji publicystyki.
21.02.24, 14:45
| radio » ludzie
Tomasz Kubat po 22 latach wraca do Radia ZET. Będzie warszawskim reporterem stacji
Na początku marca br. do zespołu Działu Informacji Radia ZET dołączy Tomasz Kubat. Zostanie reporterem warszawskim, odpowiedzialnym m.in. za relacjonowanie najważniejszych wydarzeń sejmowych.
21.02.24, 08:30
| radio » informacje
Radio Gdańsk – słuchaj od nowa. Wystartowała zmieniona ramówka Radia Gdańsk
W poniedziałek, 19 lutego br. pod hasłem „Radio Gdańsk – słuchaj od nowa”, ruszyła nowa ramówka stacji.
21.02.24, 07:30
| radio » ludzie
Łukasz Aftański przechodzi do Radia ZET. Będzie wydawcą
Od marca br. Łukasz Aftański dołączy do zespołu Działu Informacji Radia ZET. Będzie nowym wydawcą programu "Popołudniowy Gość Radia ZET", który prowadzi Beata Lubecka.
20.02.24, 12:23
| radio » ludzie
Katarzyna Borowiecka przejdzie z Radia 357 do Trójki
Katarzyna Borowiecka powróci do Programu Trzeciego Polskiego Radia. Z Radiem 357 była związana od chwili startu rozgłośni.
Subskrybuj RSS działu radio: rss
Oferty pracy

specjalista ds.promocji i PR

Teatr Kwadrat im. Edwarda Dziewońskiego | Warszawa

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji

Galeria Sztuki w Legnicy | Polska

Przejdź do oferty

Specjalista do spraw komunikacji i promocji

Muzeum Marii Skłodowskiej-Curie w Warszawie | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 26.03.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 21.03.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

16 marca 2024 r., Dom Towarowy Braci Jabłkowskich w Warszawie.