06.12.22, 08:00

Defence24.pl z płatną strefą premium

Logo strefy premium Defence24.pl, fot.: materiały prasowe

Defence24.pl to największy polski serwis poświęcony szeroko rozumianej tematyce bezpieczeństwa, w szczególności bezpieczeństwu militarnemu, przemysłowi zbrojeniowemu, strategii i bezpieczeństwu międzynarodowemu.

Od początku grudnia br. część analiz i artykułów portalu Defence24.pl będzie udostępniana tylko w wersji dla zarejestrowanych użytkowników w strefie Premium. Dostęp do specjalnej strefy będzie możliwy po opłaceniu abonamentu. Zarejestrowani użytkownicy serwisu oprócz dostępu do poszerzonych treści zyskają ponadto możliwość zamieszczania komentarzy, uczestniczenia w specjalnych webinarach i czatach tematycznych z redakcją oraz zaproszonymi gośćmi. Dodatkowo abonenci otrzymają dostęp do specjalnych raportów, analiz i całego archiwum artykułów niedostępnych dla czytelników niezarejestrowanych w strefie Premium.

Wprowadzenie strefy Premium to kolejny etap rozwoju Grupy Defence24. Nasze treści mają charakter specjalistyczny i zazwyczaj są efektem wielogodzinnych analiz, researchu i zaangażowania naszych ekspertów. To materiał bardzo często wykorzystywany w pracy, dający kompleksową informację o poruszanych zagadnieniach. Stawiamy na profesjonalizm i liczymy, że nasi stali czytelnicy to zrozumieją, dołączając do grona użytkowników zaangażowanych w rozwój serwisu” – mówi Piotr Małecki, prezes Defence24.

Wprowadzenie artykułów Premium to dla nas kolejne wyzwanie. Nasze teksty czy analizy są cenione przez Czytelników – zarówno indywidualnych, jak też instytucjonalnych. Często praca naszych redaktorów oraz ekspertów jest wykorzystywana w dalszych pracach – zarówno naukowych, jak i analitycznych. Chcemy jednak zaoferować jeszcze więcej treści najwyższej jakości, a także chcemy dać Czytelnikom możliwość szerszej interakcji oraz uzyskania wiedzy bezpośrednio od autorów podczas webinarów czy czatów prowadzonych specjalnie dla abonentów” – dodaje Jędrzej Graf, redaktor naczelny Defence24.pl.

Ile kosztuje dostęp do strefy premium?

Strefa Premium została wprowadzona w serwisie Defence24.pl od początku grudnia. Cena abonamentu miesięcznego wynosi 19,90 zł, przy zakupie abonamentu całorocznego z góry wynosi 199 zł za rok. Dla osób, które zdecydują się na zakup abonamentu rocznego w grudniu przewidziana jest zniżka. Dla osób pracujących w wybranych instytucjach zajmujących się bezpieczeństwem Państwa – dostęp będzie bezpłatny. Jak zapowiada serwis, wszystkie wywiady z osobami pełniącymi funkcje publiczne będą dostępne w strefie otwartej.

Grupa Defence24 to sześć serwisów

Grupę Defence24 tworzą serwisy Defence24, Energetyka24, InfoSecurity24, Cyberdefence24, Space24. Defence24.pl - to główny serwis grupy medialnej Defence24. Portal ten specjalizuje się w tematyce przemysłu zbrojeniowego, sił zbrojnych i geopolityki. Z kolei Energetyka24.com to serwis poświęcony tematyce związanej z bezpieczeństwem energetycznym, klimatem, przemysłem chemicznym oraz surowcami. InfoSecurity24.pl to portal kompleksowo opisujący kwestie związane ze służbami mundurowymi. CyberDefence24.pl to portal poruszający problematykę cyberbezpieczeństwa, cyfryzacji i technologii, którego celem jest informowanie i edukowanie odbiorców w dziedzinie cybersecurity. W portfolio znajduje się także Space24.pl - serwis dostarczający informacji, analiz oraz komentarzy ze świata technologii i badań kosmicznych prezentując zarówno perspektywę cywilną, jak i militarną.

Komentarze

Powiązane

02.02.23, 21:00
| internet » ludzie
Karolina Borowska na czele serwisu Plotek.pl
Nową redaktorką naczelną serwisu Plotek.pl z portfolio Gazeta.pl (Agora) jest Karolina Borowska.
02.02.23, 19:00
| internet » ludzie
Zuzanna Ałdycka naczelną serwisu Dziecko.pl
Od 1 lutego br., na czele eDziecko.pl, serwisu tematycznego z portfolio Gazeta.pl (Agora) stanęła Zuzanna Ałdycka. Do jej obowiązków poza organizacją pracy redakcji należy, m.in. utrzymanie pozycji zasięgowej serwisu.
02.02.23, 12:04
| telewizja / VOD » informacje | internet » informacje
Iberion wygrywa w sądzie z TVP
Grupa mediowo-społecznościowa Iberion wygrała w sądzie I instancji z Telewizją Polską. Spór dotyczył materiału dziennikarskiego o wypadku samochodu Jacka Kurskiego,. byłego już prezesa TVP.
31.01.23, 16:00
| internet » ludzie
Agnieszka Maciaszek szefową Pomponika
Od 1 lutego br. Agnieszka Maciaszek obejmie w portalu Interia stanowisko szefowej show-biznesowego serwisu Pomponik. Maciaszek odpowiedzialna będzie za treści i zasięg serwisu oraz za współpracę z Telewizją Polsat.
31.01.23, 07:30
| internet » informacje
Przegląd ligowy. Nowy program piłkarski w Przeglądzie Sportowym Onet
„Przegląd ligowy” to nowy program w ofercie wideo Przeglądu Sportowego Onet prowadzony przez Radosława Majdana, Jarosława Kolińskiego i Łukasza Olkowicza. Premierowe odcinki będą emitowane w każdy piątek.
30.01.23, 07:45
| radio » informacje | telewizja / VOD » informacje | prasa » informacje | internet » informacje
Rusza czwarta edycja konkursu dziennikarskiego #AllForJan Award
Ringier Axel Springer Polska otwiera nabór zgłoszeń do czwartej edycji konkursu #AllForJan Award. W konkursie o nagrodę im. Jána Kuciaka są wyróżniane najlepsze reportaże oraz relacje medialne nagłaśniające społecznie ważne tematy.
29.01.23, 17:00
| internet » informacje
Medonet.pl rusza z czwartą edycją Narodowego Testu Zdrowia Polaków
Narodowy Test Zdrowia Polaków to ogólnopolski projekt społeczno-edukacyjny serwisu Medonet.pl, mający na celu zwiększenie świadomości na temat stanu zdrowia i sposobów na jego poprawę.
27.01.23, 17:19
| internet » informacje
Z Ludzką Twarzą. Serwis WP abcZdrowie rusza z nowym cyklem
Redakcja serwisu WP abcZdrowie rozpoczęła nowy cykl reportażowym „Z Ludzką Twarzą”. W programie przedstawieni zostaną bohaterowie zmagający się z poważnymi chorobami, ludzie „niezwykle zwyczajni”, którzy nie chcą litości ani współczucia.
27.01.23, 10:05
| internet » informacje
Reklamy na Facebooku — czy to się opłaca? Sprawdzamy!
Meta Platforms to amerykański konglomerat technologiczny, którego własnością jest znany na całym świecie serwis społecznościowy Facebook. Facebook stał się popularnym miejscem do promowania sklepów internetowych. Czy jednak faktycznie warto? Co przemawia za skorzystaniem z FB Ads? Sprawdzamy poniżej!
25.01.23, 11:43
| internet » ludzie
Tomasz Korniejew awansował w strukturach Gazeta.pl. Filip Trusz szefem Moto.pl
Wraz z początkiem nowego roku, po dwóch latach pracy jako dyrektor Moto.pl, Tomasz Korniejew awansował w strukturach Gazeta.pl na stanowisko dyrektora wydawniczego. Redaktorem naczelnym Moto.pl został Filip Trusz.
Subskrybuj RSS działu internet: rss
Oferty pracy

PEŁNOMOCNIK DYREKTORA ds. MARKETINGU

Zamek Królewski w Warszawie-Muzeum | Warszawa

Przejdź do oferty

Specjalista ds. komunikacji

Narodowy Instytut Muzealnictwa i Ochrony Zbiorów | Warszawa

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji

Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szydłowcu | mazowieckie

Przejdź do oferty
Konkursy
do 04.03.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 03.03.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 02.03.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.