05.12.22, 20:00

Prawie 11 mln widzów meczu Polska – Francja

Fot.: Pixabay.com, licencja otwarta

W niedzielę, 4 grudnia br. ponad 10,7 mln widzów za pośrednictwem kanałów TVP oglądało mecz Polska – Francja rozegrany w ramach Mistrzostw Świata w piłce nożnej – Katar 2022.

W TOP10 najliczniej oglądanych programów weekendu na pierwszym miejscu znalazł się mecz Polska – Francja rozegrany w ramach Mistrzostw Świata w piłce nożnej – Katar 2022, który w TVP1 w niedzielę, 4 grudnia według NM oglądało średnio 8,1 mln widzów, przy udziałach 52,8 proc. Ponad 10,7 mln widzów oglądało mecz na trzech antenach TVP1, TVP Sport i TVP 4K, łączny udział meczu kształtował się na poziomie 69,5 proc. W TVP Sport spotkanie obejrzało ponad 2 mln widzów (udziały 13,3 proc.). Natomiast mecz w wysokiej rozdzielczości UHD na kanale TVP 4K według NM obejrzało średnio 533 tys. osób, udziały kształtowały się na poziomie 3,5 proc.

Wg NM Mecz Polska – Francja był najliczniej oglądanym spośród czterech meczów rozegranych przez reprezentację Polski na tegorocznym Mundialu.

Ostatni mecz Polaków na Mundialu w Katarze zgromadził podczas transmisji internetowych aż 1,6 mln widzów. Podczas meczu z Francją TVP zanotowała 3,5 mln odtworzeni w serwisach internetowych, co było drugim najwyższym wynikiem podczas turnieju.

W TOP10 programów weekendu na drugim miejscu znalazła się transmisja „Studia Sportowego”, którą w Jedynce oglądało 3,4 mln widzów, przy udziałach na poziomie 23,8 proc. (dane NM). Wśród najliczniej oglądanych programów weekendu znalazł się również rozegrany w sobotę w ramach Mistrzostw Świata w piłce nożnej mężczyzn – Katar 2022 mecz reprezentacji Argentyny i Australii, który w TVP1 obejrzało wg NM 2,9 mln widzów (udz. 21,6 proc.).

Komentarze

Powiązane

12.09.24, 12:39
| telewizja / VOD » informacje
LEGO Masters. Kierunek Polska jesienią w TVN. Ruszyły zdjęcia do programu
Ruszyły się zdjęcia do nowej edycji „LEGO Master” . Tym razem budowle z klocków LEGO powstaną poza studiem. Uczestnicy programu odwiedzą Jabłonną, Powsin, Warszawę, Poznań czy Nowy Sącz.
12.09.24, 11:11
| telewizja / VOD » informacje
Grupa A+E Networks EMEA to od teraz Hearst Networks EMEA
Grupa A+E Networks EMEA, nadawca m.in. History i History 2, zmieniła nazwę na Hearst Networks EMEA. 
12.09.24, 10:02
| telewizja / VOD » informacje | kultura » film
Niepewność. Zakochany Mickiewicz. TVP przygotowała lekcję on-line o Adamie Mickiewiczu
W związku z premierą kinową filmu „Niepewność. Zakochany Mickiewicz” ukazującego pierwszą młodzieńczą miłość poety, Telewizja Polska dyspozycji myślą o nauczycielach szkół przygotowała bezpłatną lekcję on-line, która od 12 września będzie dostępna w serwisie internetowym nadawcy.
11.09.24, 11:04
| telewizja / VOD » informacje
Ranking Naj Polskiego Kina na antenie Kino Polska
Kino Polska wyemituje nowy własny format „Ranking Naj Polskiego Kina”, czyli subiektywny przegląd tego, co najlepsze w polskim kinie.
11.09.24, 09:57
| telewizja / VOD » informacje
Telewizja Polska reaguje na krytykę Instrukcji współpracy z producentami zewnętrznymi
Telewizja Polska stanowczo zaprzeczyła, że zmiany w „Instrukcji współpracy TVP S.A. w likwidacji z producentami zewnętrznymi” spowodują niekontrolowany wypływ środków finansowych ze spółki oraz wzrost zatwierdzonych kosztów produkcji zewnętrznych.
11.09.24, 08:30
| telewizja / VOD » seriale
Będzie drugi sezon serialu Bracia. Ruszyły zdjęcia do produkcji
We wrześniu br. rozpoczną się zdjęcia do II sezonu serialu “Bracia” (Polsat). Obsada produkcji pozostaje bez zmian.
11.09.24, 06:30
| telewizja / VOD » informacje
Cykle filmowe oraz kabaretowe pasmo jesienią w ViDocTV
W jesiennej ramówce kanału ViDoc TV pojawi się nowe pasmo kabaretowe oraz liczne cykle filmowe.
10.09.24, 09:06
| telewizja / VOD » informacje
Kampania reklamowa wspiera premierę 21. sezonu Warsaw Shore
22 września br. na antenie MTV rozpocznie się emisja 21. sezonu formatu "Warsaw Shore - Ekipa z Warszawy". Pod hasłem "Viva la Vixa!" program przenosi się do Szczecina.
10.09.24, 07:30
| telewizja / VOD » badania rynku
4 mln widzów meczu Chorwacja – Polska. 1,2 mln widzów serialu Profilerka
W niedzielę, 8 września br. mecz Chorwacja – Polska w ramach Ligi Narodów w TVP1 i TVP Sport obejrzało łącznie 4 mln widzów (przed telewizorami i poza domem). Dużym zainteresowaniem cieszył się m.in. nowy serial „Profilerka”.
09.09.24, 18:30
| telewizja / VOD » seriale
Zatoka szpiegów nominowana do nagrody Prix Europa 2024
Serial „Zatoka szpiegów” otrzymał nominację do nagrody dla najlepszej europejskiej produkcji telewizyjnej Prix Europa 2024. Prix Europa to jeden z najbardziej wpływowych paneuropejskich festiwali skierowany do nadawców publicznych.
Subskrybuj RSS działu telewizja / VOD: rss
Oferty pracy

Stanowisko ds. promocji i komunikacji

Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow w Krakowie. Niemiecki nazistowski obóz pracy i obóz koncentracyjny (1942-1945) (w organizacji) | Kraków

Przejdź do oferty

Specjalistka/Specjalista ds. promocji i obsługi widowni

Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera | Warszawa

Przejdź do oferty

Kierownik Działu Komunikacja Społeczna i Promocja

Regionalny Instytut Kultury im. Wojciecha Korfantego | Katowice

Przejdź do oferty
Konkursy
do 11.10.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 11.10.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 09.10.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

Konferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.