07.12.22, 11:00

Kiwi.com klientem sieci weCAN w regionie CEE i Media People w Polsce

KV kampanii wyszukiwarki Kiwi.com, fot.: materiały prasowe

Sieć agencji weCAN z Europy Środkowej i Wschodniej rozpoczęła współpracę z firmą z sektora traveltech - Kiwi.com, wyszukiwarkę tanich podróży.

Kampania Kiwi.com ma za zadanie wzmocnić wizerunek marki, której przewaga w branży turystycznej, oparta jest o innowacyjną technologię, na której firma powstała. Kampania realizowana jest na pięciu rynkach: w Polsce, Czechach, Słowacji, Rumunii i na Węgrzech.

Koordynatorem działań jest czeska agencja mediowa _CANMedia, która wraz z polskim Media People, rumuńską grupą thegroup oraz węgierską Café Communications realizuje kampanie z lokalnymi celami i specyfikami.

Dla Kiwi.com to pierwsza kampania na taką skalę, a oczekiwania są duże. Byłem szczęśliwy, że zaproponowano mi prowadzenie klienta w tym projekcie i z radością podjąłem rękawicę! Kiwi.com to marka, która rzuca wyzwanie tradycyjnym sposobom kupowania podróży i chcemy zrobić kampanię, która zrobi to samo w mediach, nie wspominając już o silnym zapleczu technicznym firmy, które przekłada się na działania marketingowe” - mówi Jiri Pudil, dyrektor ds. mediów w _CANMedia.

Komentarze

Powiązane

03.02.23, 08:51
| reklama & PR » ludzie
Bartłomiej Stańczak dołączył do Mediahub
Bartłomiej Stańczak jako media communication director dołączył do domu mediowego Mediahub. Został liderem zespołu kompleksowo pracującego dla ING Banku Śląskiego SA, kluczowego klienta agencji.
03.02.23, 07:30
| reklama & PR » artykuły
Podsumowanie 2022 r.: Grażyna Gołębiowska (AMS)
Grażyna Gołębiowska, Dyrektorka marketingu AMS SA., podsumowuje 2022 r. na rynku reklamy zewnętrznej. 
02.02.23, 16:00
| reklama & PR » informacje
Robbie Williams rozpoczyna współpracę z marką Felix
Robbie Williams został nowym głosem Felixa – kota i marki z sektora karmy dla kotów. Robbie Williams nagrał nową piosenkę “It’s great to be a cat” na potrzeby nowej kampanii reklamowej Felix.
02.02.23, 13:57
| reklama & PR » informacje
Marka Velvet w przetargu wybiera Red8
Agencja Red8 (dentsu Polska) wybrana przez firmę Velvet CARE do opracowania nowej platformy komunikacji dla swojej marki Velvet - lidera w kategorii markowych produktów higieny papierowej na polskim rynku.
02.02.23, 13:32
| reklama & PR » informacje
IT depends. On you. Kampania the:protocol
theprotocol.it (serwis z ofertami pracy dla specjalistów z branży IT) rusza z kampanią mediową i influencerską. Przekaz jest kierowany do tych, którzy w nowym roku chcą zmienić pracę i potrzebują bodźców mobilizujących ich do poszukiwań.
02.02.23, 06:30
| reklama & PR » ludzie
Podsumowanie 2022 r.: Łukasz Jarota (agencja Grow)
Podsumowanie 2022 roku według Łukasza Jaroty (agencja Grow).
01.02.23, 21:00
| reklama & PR » informacje
Miasto Wołów zmienia swoje logo i identyfikację wizualną
Władze Wołowa zaprezentowały nowy logotyp. Znak stał się podstawą do stworzenia całego systemu identyfikacji wizualnej i będzie systematycznie wdrażany w projektach promocyjnych Urzędu Miejskiego oraz komunikacji z mieszkańcami. Projekt zrealizowała agencja Publicon.
01.02.23, 19:00
| reklama & PR » informacje
Design by HARIBO. Konkurs marki Haribo
Marka HARIBO ruszyła z konkursem w którym do zdobycia jest kolekcja ubrań i akcesoriów HARIBO oraz nagroda główna – laptop ze specjalnym etui.
01.02.23, 18:00
| reklama & PR » informacje
Klub Super-Pharm. Nowa nazwa znanego programu lojalnościowego drogerii Super-Pharm
Sieć Super-Pharm wprowadziło nową odsłonę programu lojalnościowego. Od 26 stycznia br. Klub LifeStyle zmienia nazwę na Klub Super-Pharm.
01.02.23, 14:00
| reklama & PR » informacje
Ekspert ALDI Poleca. ALDI promuje marki własne
„Ekspert ALDI Poleca” – pod takim hasłem w gazetkach online, na stronie internetowej i w sklepach startuje komunikacja promująca marki własne ALDI.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

PEŁNOMOCNIK DYREKTORA ds. MARKETINGU

Zamek Królewski w Warszawie-Muzeum | Warszawa

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji

Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szydłowcu | mazowieckie

Przejdź do oferty

Specjalista ds. komunikacji

Narodowy Instytut Muzealnictwa i Ochrony Zbiorów | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 04.03.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 03.03.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 02.03.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.