07.12.22, 09:00

Popcorn, Coca-Cola i Frozen Fanta w formacie XXL promują Multikino

Witryna w Szczecinie, fot.: materiały prasowe

Sieć kin Multikino oraz Coca-Cola wykorzystały witryny sklepowe do reklamy produktów z popcornabarów. Niestandardowe realizacje z trójwymiarową scenografią są zlokalizowane w siedmiu galeriach handlowych w Polsce.

W czerwcu br. w Centrum Handlowym Galaxy, w którym jest Multikino Szczecin pojawiła się pierwsza trójwymiarowa witryna reklamująca produkty Coca-Cola dostępne w kinowym popcornbarze. Forma realizacji ma zwracać uwagę klientów ze względu na jakość wykonania produktów w rozmiarze XXL oraz podświetlenie napojów Frozen Fanta.

Witryna w szczecińskim Centrum Handlowym Galaxy cieszyła się dużym zainteresowaniem ze strony osób odwiedzających sklepy. Wiemy, że klienci chętnie robili sobie zdjęcia z wielkim popcornem, napojami Coca-Cola i Frozen Fanta. Sukces pierwszej realizacji skłonił nas do wykorzystania przestrzeni witryn sklepowych w innych lokalizacjach” – mówi Magdalena Cieplińska, Starszy Specjalista ds. Promocji i Marketingu Multikino S.A.

Sześć kolejnych reklam 3D z produktami z popcornbarów kin sieci Multikino pojawiło się w październiku br. w witrynach w: Galerii Młociny i Atrium Reduta w Warszawie, pruszkowskiej Nowej Stacji, DL City w Zgorzelcu, Galerii Handlowej Focus Park w Rybniku oraz radomskiej Galerii Słonecznej. Reklamy w centrach handlowych w Pruszkowie i Rybniku są zlokalizowane w witrynach, które można zobaczyć z zewnątrz.

Poza przyciągającymi uwagę popcornem, Coca-Colą czy Frozen Fantą osoby przechodzące obok witryny sklepowej mogły zapoznać się również z ofertę cenową biletów kupowanych online do kina sieci Multikino w danej lokalizacji.

Za projekt i realizację witryn sklepowych Multikina z produktami Coca-Cola odpowiadała agencja PigArt. Wykonanie nietypowych reklam 3D było współfinansowane przez producenta Coca-Cola i sieć kin Multikino.

Komentarze

Powiązane

07.12.23, 14:00
| reklama & PR » informacje
Ciasta Dan Cake dobrze się prezentują. Świąteczna kampania marki Dan Cake
W najnowszej kampanii Dan Cake zachęca do tego, by na świątecznych stołach zagościły gotowe, pakowane wypieki. Za przygotowanie i obsługę kampanii odpowiadają agencja Ancymony, Key Story oraz Value Media.
07.12.23, 10:49
| reklama & PR » ludzie
Lidia Tofil wkrótce w szeregach Warsaw Creatives
Od stycznia 2024 r. Lidia Tofil dołączy do agencji Warsaw Creatives i obejmie stanowisko Head of Events.
07.12.23, 08:30
| reklama & PR » informacje
Prezenty zostają z nami na zawsze. Świąteczna kampania wizerunkowa Carrefour Polska
Ruszyła kampania Carrefour Polska przygotowana z okazji zbliżających się Świąt Bożego Narodzenia. W spotach emitowanych do 26 grudnia br., sieć podkreśla jak ważna jest bliskość i radość z chwil spędzanych w gronie najbliższych, w tym także towarzystwo czworonożnych przyjaciół, którzy są równie ważni jak członkowie naszych rodzin. 
07.12.23, 07:30
| reklama & PR » informacje
Zawsze kiedy chcesz coś przeżyć. Fortuna z nową kampanią
Fortuna Zakłady Bukmacherskie rozpoczęły kampanię wizerunkowo-promocyjną. W ramach akcji „Zawsze kiedy chcesz coś przeżyć” przygotowane zostały spoty video z udziałem brand hero marki – Bogini Fortuny.
06.12.23, 16:30
| reklama & PR » ludzie
Zmiany w strukturze Biura Reklamy RAS Polska. Firma stawia na pozytywne doświadczenia klientów
Pod przewodnim hasłem „Customer Experience” wprowadzono nową strategię Biura Reklamy Ringier Axel Springer Polska, która weszła w życie 4 grudnia br.
06.12.23, 15:15
| reklama & PR » ludzie
Grzech Luft na czele kreacji w Cape Morris
Grzech Luft stanął na czele kreacji w agencji Cape Morris. Wcześniej dotychczasowy Head of Creation, Jarek Kacperczyk, awansował na stanowisko Chief Design Officer i zajmie się koordynacją działań nowo utworzonego zespołu designu w ramach struktury agencji.
06.12.23, 14:15
| telewizja / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Kanały Grupy Canal+ Polska ofercie przechodzą do portfolio Polsat Media
1 stycznia 2024 r. biuro reklamy Polsat Media rozpocznie sprzedaż czasu reklamowego w 13 kanałach TV należących do Grupy Canal+ Polska. Do końca br. za sprzedaż reklam w tych kanałach odpowiada TVN Media.
06.12.23, 11:21
| reklama & PR » informacje
dentsu X rozszerza współpracę eventową z Bacardi-Martini o kolejną markę
Agencja dentsu X (dentsu Polska) rozszerza współpracę eventową z Bacardi-Martini i odpowiada za obsługę kolejnej marki z portfolio firmy – whisky Aberfeldy.
06.12.23, 09:49
| reklama & PR » informacje
Ferrero przedłuża współpracę z MullenLowe Warsaw
Firma Ferrero w Polsce przedłużyła współpracę z agencją MullenLowe Warsaw o kolejny rok. Po wygranym zeszłorocznym przetargu, zakres pracy agencji nadal obejmować będzie kompleksową obsługę kanałów marki KINDER mediach mediach społecznościowych.
06.12.23, 08:30
| reklama & PR » informacje
Tchibo prowadzi świąteczną kampanię na Tik Toku
Należące do OMD Group agencje OMD oraz Resolution, prowadzą świąteczną kampanię Tchibo na platformie Tik Tok.