08.12.22, 10:47

Tobiasz Wybraniec i Paweł Kowalczyk opuszczają GetHero

Tobiasz Wybraniec i Paweł Kowalczyk, fot.: materiały prasowe

Założyciele wrocławskiej agencji GetHero z końcem roku planują opuścić zarząd GetHero i w pełni przekazać stery firmy w ręce pozostałych członków zarządu – Alicji Stefaniak i Łukasza Walczaka.

Z dniem 31 grudnia br., po ośmiu spektakularnych latach, opuszczamy zarząd GetHero, a stery przejmują niezastąpieni Alicja Stefaniak i Łukasz Walczak. Ich dotychczasowe zaangażowanie, profesjonalizm i wyniki (a nie widzieliście jeszcze tych z 2022!) bronią się same – i nie mam wątpliwości, że będzie jeszcze lepiej” – napisał w mediach społecznościowych Tobiasz Wybraniec.

Tobiasz Wybraniec i Paweł Kowalczyk już wcześniej planowali odejście z firmy. W ostatnich latach obowiązki związane z prowadzeniem agencji stopniowo przekazywane były Alicji Stefaniak i Łukaszowi Walczakowi, którzy w maju br. dołączyli do zarządu.

Tobiasz Wybraniec i Paweł Kowalczyk założyli GetHero w 2014 r. Początkowo agencja zatrudniała kilkoro pracowników i zajmowała się głównie opieką managerską nad twórcami internetowymi. W gronie pierwszych podopiecznych znaleźli się m.in. Young Multi, ReZigiusz czy Vertez.W kolejnych latach firma stopniowo rozszerzała zakres kompetencji, stając się oficjalną siecią partnerską YouTube (MCN) i tworząc własny dział produkcji wideo. Do sieci dołączali kolejni influencerzy, którzy należą dziś do najpopularniejszych postaci polskiego Internetu, m.in. Michał Jesionowski z kanału M4K czy Karol „Friz” Wiśniewski wraz z członkami Ekipy. W 2018 r. GetHero stała się częścią międzynarodowej Grupy Webedia.

3,6 mln zysku w 2021 r. 

W 2021 r. GetHero osiągnęła 48,1 mln zł przychodów sprzedażowych i 3,6 mln zł zysku netto, podwajając wyniki r/r. Agencja była współodpowiedzialna, m.in. za kampanię promującą Lody Ekipa i prowadzenie działań digital dla ponad 100 klientów. Od czterech lat wspólnie z Uniwersytetem SWPS wydaje też coroczny raport poświęcony polskim użytkownikom TikToka.

Obecnie zespół firmy tworzy ponad 40 osób. W tym roku do sieci dołączyło również kilkudziesięciu nowych twórców, m.in. Marcin „Borkoś” Borkowski, Czarek Jóźwik i Robert Pasut z AbstrachujeTV, a także członkowie internetowej Ekipy Rapy. Jesienią GetHero powiększyła także swoje biuro we Wrocławiu.

Komentarze

Powiązane

03.02.23, 08:51
| reklama & PR » ludzie
Bartłomiej Stańczak dołączył do Mediahub
Bartłomiej Stańczak jako media communication director dołączył do domu mediowego Mediahub. Został liderem zespołu kompleksowo pracującego dla ING Banku Śląskiego SA, kluczowego klienta agencji.
03.02.23, 07:30
| reklama & PR » artykuły
Podsumowanie 2022 r.: Grażyna Gołębiowska (AMS)
Grażyna Gołębiowska, Dyrektorka marketingu AMS SA., podsumowuje 2022 r. na rynku reklamy zewnętrznej. 
02.02.23, 16:00
| reklama & PR » informacje
Robbie Williams rozpoczyna współpracę z marką Felix
Robbie Williams został nowym głosem Felixa – kota i marki z sektora karmy dla kotów. Robbie Williams nagrał nową piosenkę “It’s great to be a cat” na potrzeby nowej kampanii reklamowej Felix.
02.02.23, 13:57
| reklama & PR » informacje
Marka Velvet w przetargu wybiera Red8
Agencja Red8 (dentsu Polska) wybrana przez firmę Velvet CARE do opracowania nowej platformy komunikacji dla swojej marki Velvet - lidera w kategorii markowych produktów higieny papierowej na polskim rynku.
02.02.23, 13:32
| reklama & PR » informacje
IT depends. On you. Kampania the:protocol
theprotocol.it (serwis z ofertami pracy dla specjalistów z branży IT) rusza z kampanią mediową i influencerską. Przekaz jest kierowany do tych, którzy w nowym roku chcą zmienić pracę i potrzebują bodźców mobilizujących ich do poszukiwań.
02.02.23, 06:30
| reklama & PR » ludzie
Podsumowanie 2022 r.: Łukasz Jarota (agencja Grow)
Podsumowanie 2022 roku według Łukasza Jaroty (agencja Grow).
01.02.23, 21:00
| reklama & PR » informacje
Miasto Wołów zmienia swoje logo i identyfikację wizualną
Władze Wołowa zaprezentowały nowy logotyp. Znak stał się podstawą do stworzenia całego systemu identyfikacji wizualnej i będzie systematycznie wdrażany w projektach promocyjnych Urzędu Miejskiego oraz komunikacji z mieszkańcami. Projekt zrealizowała agencja Publicon.
01.02.23, 19:00
| reklama & PR » informacje
Design by HARIBO. Konkurs marki Haribo
Marka HARIBO ruszyła z konkursem w którym do zdobycia jest kolekcja ubrań i akcesoriów HARIBO oraz nagroda główna – laptop ze specjalnym etui.
01.02.23, 18:00
| reklama & PR » informacje
Klub Super-Pharm. Nowa nazwa znanego programu lojalnościowego drogerii Super-Pharm
Sieć Super-Pharm wprowadziło nową odsłonę programu lojalnościowego. Od 26 stycznia br. Klub LifeStyle zmienia nazwę na Klub Super-Pharm.
01.02.23, 14:00
| reklama & PR » informacje
Ekspert ALDI Poleca. ALDI promuje marki własne
„Ekspert ALDI Poleca” – pod takim hasłem w gazetkach online, na stronie internetowej i w sklepach startuje komunikacja promująca marki własne ALDI.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. promocji

Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szydłowcu | mazowieckie

Przejdź do oferty

Specjalista ds. komunikacji

Narodowy Instytut Muzealnictwa i Ochrony Zbiorów | Warszawa

Przejdź do oferty

PEŁNOMOCNIK DYREKTORA ds. MARKETINGU

Zamek Królewski w Warszawie-Muzeum | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 04.03.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 03.03.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 02.03.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.