08.12.22, 10:47

Tobiasz Wybraniec i Paweł Kowalczyk opuszczają GetHero

Tobiasz Wybraniec i Paweł Kowalczyk, fot.: materiały prasowe

Założyciele wrocławskiej agencji GetHero z końcem roku planują opuścić zarząd GetHero i w pełni przekazać stery firmy w ręce pozostałych członków zarządu – Alicji Stefaniak i Łukasza Walczaka.

Z dniem 31 grudnia br., po ośmiu spektakularnych latach, opuszczamy zarząd GetHero, a stery przejmują niezastąpieni Alicja Stefaniak i Łukasz Walczak. Ich dotychczasowe zaangażowanie, profesjonalizm i wyniki (a nie widzieliście jeszcze tych z 2022!) bronią się same – i nie mam wątpliwości, że będzie jeszcze lepiej” – napisał w mediach społecznościowych Tobiasz Wybraniec.

Tobiasz Wybraniec i Paweł Kowalczyk już wcześniej planowali odejście z firmy. W ostatnich latach obowiązki związane z prowadzeniem agencji stopniowo przekazywane były Alicji Stefaniak i Łukaszowi Walczakowi, którzy w maju br. dołączyli do zarządu.

Tobiasz Wybraniec i Paweł Kowalczyk założyli GetHero w 2014 r. Początkowo agencja zatrudniała kilkoro pracowników i zajmowała się głównie opieką managerską nad twórcami internetowymi. W gronie pierwszych podopiecznych znaleźli się m.in. Young Multi, ReZigiusz czy Vertez.W kolejnych latach firma stopniowo rozszerzała zakres kompetencji, stając się oficjalną siecią partnerską YouTube (MCN) i tworząc własny dział produkcji wideo. Do sieci dołączali kolejni influencerzy, którzy należą dziś do najpopularniejszych postaci polskiego Internetu, m.in. Michał Jesionowski z kanału M4K czy Karol „Friz” Wiśniewski wraz z członkami Ekipy. W 2018 r. GetHero stała się częścią międzynarodowej Grupy Webedia.

3,6 mln zysku w 2021 r. 

W 2021 r. GetHero osiągnęła 48,1 mln zł przychodów sprzedażowych i 3,6 mln zł zysku netto, podwajając wyniki r/r. Agencja była współodpowiedzialna, m.in. za kampanię promującą Lody Ekipa i prowadzenie działań digital dla ponad 100 klientów. Od czterech lat wspólnie z Uniwersytetem SWPS wydaje też coroczny raport poświęcony polskim użytkownikom TikToka.

Obecnie zespół firmy tworzy ponad 40 osób. W tym roku do sieci dołączyło również kilkudziesięciu nowych twórców, m.in. Marcin „Borkoś” Borkowski, Czarek Jóźwik i Robert Pasut z AbstrachujeTV, a także członkowie internetowej Ekipy Rapy. Jesienią GetHero powiększyła także swoje biuro we Wrocławiu.

Komentarze

Powiązane

19.06.24, 10:53
| reklama & PR » informacje
Rodzinny fun z Capri-Sun! Konkurs marki Capri-Sun w sieci Dino
Na początku czerwca br., marka Capri-Sun uruchomiła konkurs w marketach Dino pod hasłem „Rodzinny fun z Capri-Sun!”. Do wygrania jest 240 nagród.
19.06.24, 08:30
| reklama & PR » informacje
Vison Express wybiera MullenLowe Warsaw
Agencja MullenLowe Warsaw wygrała konkurs Vision Express na obsługę działań prowadzonych w mediach spoleczniościowych (Facebook).
19.06.24, 06:30
| reklama & PR » informacje
GroupM: globalna wartość rynku reklamowego w 2024 r. przekroczy bilion dolarów
GroupM podnosi prognozy wzrostu globalnego rynku reklamowego w 2024 r. do 7,8 proc., w Polsce wzrost powyżej globalnego.
18.06.24, 10:07
| reklama & PR » ludzie
Zmiany w AMS. Grażyna Gołębiowska wchodzi do zarządu
1 lipca br. do zarządu AMS dołączy Grażyna Gołębiowska, menadżerka firmy, która będzie odpowiedzialna za obszar marketingu, sprzedaży i badań. Małgorzata Augustyniak, dotychczasowa wiceprezeska, pozostaje w strukturach Grupy na stanowisku doradczyni zarządu ds. CSR.
17.06.24, 16:30
| reklama & PR » informacje
Kampania mPay z Jakubem Błaszczykowskim w decydującej fazie. Plakaty OOH w dużych miastach
Ruszył kolejny etap kampanii wizerunkowej polskiej aplikacji finansowej mPay ”Płatności Fair-Play” z Jakubem Błaszczykowskim w roli głównej. Od początku czerwca w największych polskich miastach pojawiły się plakaty OOH z wizerunkiem byłego kapitana reprezentacji Polski, a obecnie ambasadora mPay.
17.06.24, 15:10
| reklama & PR » informacje
Rebel Media wygrywa w przetargu grupy spółek Danone
W wyniku przetargu spółek Danone, agencja mediowa Rebel Media zajmie się takimi działaniami w TV, jak: lokowanie produktu czy produkcje dedykowanego contentu dla marek grupy spółek Danone.
17.06.24, 14:24
| reklama & PR » ludzie
Daria Soroka dołączyła do first aid communication team
Do zespołu first aid communication team dołączyła Daria Soroka i objęła stanowisko senior communication managera. W ostatnich latach rozwijała kompetencje w energetyce prowadząc komunikację korporacyjną dla producenta energii odnawialnej.
17.06.24, 09:30
| radio » informacje | reklama & PR » informacje
Szybka piłka w Radiu Zet. Piłkarska kampania promująca Moonsy
Konkurs "Szybka piłka" na antenie Radia ZET oraz szerokie działania w prasie i Internecie na czele ze stronami sportowymi Onet.pl czy drukowaną wersją Przeglądu Sportowego – tak w czasie Euro 2024 promować będą się Moonsy – proteinowe chipsy z soczewicy.
17.06.24, 08:30
| reklama & PR » informacje
Unilever w przetargu wybiera 38 Content Communication
Do grona klientów 38 Content Communication, dołączył Unilever – jeden z największych światowych graczy rynku FMCG. Agencja została wybrana w drodze przetargu i będzie odpowiedzialna za komunikację korporacyjną, przygotowanie i wdrożenie strategii PR, a także pozycjonowanie ekspertów w mediach.
17.06.24, 07:30
| reklama & PR » informacje
Platforma inwestycyjna BeGlobal klientem iProspect
Agencja iProspect (dentsu Polska) została wybrana do obsługi mediowej platformy inwestycyjnej BeGlobal. Działania agencji obejmą przygotowanie i egzekucję kampanii performance oraz afiliację. Współpraca ma charakter długofalowy.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Specjalista/ka ds. promocji w Dziale Promocji i Komunikacji

Muzeum Azji i Pacyfiku im. Andrzeja Wawrzyniaka | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

do 18.07.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 18.07.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

12-14 czerwca 2024 r. w Długopolu.