09.12.22, 11:15

Bądź #HairPositive z Remington

Bądź #HairPositive z Remington, fot.: materiały prasowe

Marka Remington wystartowała z kampanią, w ramach której zachęca do dzielenia się swoimi włosowymi historiami oraz wspiera Polskie Stowarzyszenie Alopecji. W akcję „Bądź #Hairpositive z Remington” zaangażowały się influencerki, m.in. Kinga Wilczewska oraz Agnieszka Niedziałek. 

Akcja „Bądź #Hairpositive z Remington” skupia się na walce z współczesnym pojęciem piękna oraz sprzeciwia się krzywdzącym stereotypom. Ruch zainicjował Remington, producent produktów do stylizacji włosów, strzyżenia i golenia.

,,Wierzymy, że prawdziwe piękno zaczyna się od budowania pewności siebie i pokochania siebie takimi, jakimi jesteśmy. Dlatego podkreślamy i promujemy filozofię „Bądź Sobą Po Swojemu”. Włosów idealnych po prostu nie ma. Chcemy powiedzieć o tym głośno i pokazać, że istnieje wiele wersji piękna. Każdy może do nas dołączyć, częścią ruchu #Hairpositive jest akcja, która wspiera Polskie Stowarzyszenie Alopecji” – mówi Małgorzata Turek, brand manager Remington Polska.

Jak dołączyć do akcji?

Aby dołączyć do akcji trzeba opublikować zdjęcie swoich włosów takimi jakie są. Do zdjęcia należy dodać #hairpositive oraz @remingtonstyle (na Instagramie) lub #hairpositive i profil @Remingtondlakobiet albo @Remingtondlamezczyzn (na Facebooku). Do zdjęcia można dołączyć włosową historię, która zainspiruje innych. Za każdą publikację Remington przekaże 20 zł na rzecz Polskiego Stowarzyszenia Alopecji. Raz w miesiącu jeden z uczestników za najbardziej inspirujące zgłoszenie otrzyma sprzęt Remington. W kampanię zaangażowane są influencerki, m.in.: Agnieszka Niedziałek, która prowadzi profil na Instagramie @napieknewlosy. Towarzyszy jej Kinga Wilczewska, która choruje na alopecję i działa na instagramowym profilu @lysababaa, a także Ewa Mazurek, która opowiada o problemach z włosami po zachorowaniu na COVID-19.

Akcji towarzyszy medytacja na good hair day przygotowana we współpracy z aplikacją Mindy, która w ramach filozofii „Bądź Sobą Po Swojemu” wspiera budowanie pewności siebie i wzmacnianie poczucia własnej wartości. „Bądź #HairPositive z Remington” to kolejna inicjatywa społeczna zorganizowana w ostatnim czasie przez Remington. Wcześniej marka przeprowadziła, m.in. akcję z Fundacją Rak’n’roll oraz portalem Zdrowa Głowa.

Polskie Stowarzyszeniu Alopecji

Polskie Stowarzyszenie Alopecji to pierwsza w Polsce organizacja pozarządowa, niedochodowa i samopomocowa, która działa na rzecz i w imieniu osób chorych na łysienie plackowate, ich rodzin i opiekunów. Ma na celu rozwijanie i propagowanie inicjatyw, postaw i działań upowszechniających wiedzę na temat łysienia plackowatego oraz poprawę jakości opieki lekarskiej.

Komentarze

Powiązane

24.04.24, 18:00
| reklama & PR » informacje
Tchibo Eduscho Family zmienia opakowanie
Marka kawowa Tchibo Family przechodzi zmianę, łącząc siły z rodziną Eduscho. Marka wprowadza nowe opakowanie i podwójny logotyp. Receptura pozostaje bez zmian.
24.04.24, 15:30
| reklama & PR » informacje
Finuu w przetargu wybiera agencję Dziadek do orzechów
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 r. marki Finuu z portfolio Bunge Polska.
24.04.24, 10:30
| reklama & PR » informacje
Adria Art klientem More Bananas
W listopadzie 2023 r. krakowska agencja marketingowa More Bananas rozpoczęła współpracę z firmą Adria Art, Do zadań agencji należało opracowanie spójnej strategii marketingowej zgodnej z misją i celami marki.
24.04.24, 08:30
| reklama & PR » informacje
Kozel promuje nowy wariant piwa Kozel Bílý Lehký
Debiut nowego wariantu piwa Kozel Bílý Lehký wspiera szeroko zakrojona kampania, której jednym z głównych elementów komunikacji jest spot telewizyjny, emitowany od 22 kwietnia br.
24.04.24, 06:30
| reklama & PR » informacje
Marka KELLYS klientem WowMedia&Metrics. Duża kampania słowackiej marki
Do grona klientów domu mediowego #GeneracjiAI, WowMedia&Metrics, dołączyła słowacka marka KELLYS. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze komunikacji oraz planowania i zakupu mediów.
23.04.24, 20:11
| reklama & PR » informacje
Co by było, gdyby nagle skończyła się kawa? Lavazza z kampanią z okazji Dnia Ziemi
Lavazza stara się odpowiedzieć na pytanie, co byśmy zrobili, gdyby na świecie zabrakło kawy. W kampanii wyprodukowanej we współpracy z Freeda Platform, marka przekonuje o potrzebie zrównoważonego rolnictwa.
23.04.24, 17:24
| reklama & PR » informacje
Lech przedłuża umowę z agencją Cut The Mustard. To już siódmy rok współpracy
Marka Lech przedłuża umowę i kontynuuje współpracę z agencją kreatywną Cut The Mustard. To już siódmy rok współpracy agencji z Kompanią Piwowarską. Działania Cut The Mustard mają koncentrować się wokół niedawno wprowadzonej platformy komunikacyjnej marki.
23.04.24, 15:30
| reklama & PR » informacje
Jakub Józef Orliński twarzą kampanii marki PRM.com
Agencja Saatchi & Saatchi odpowiada za strategię oraz koncept kreatywny nowej kampanii pod nazwą „PRIME CHOICE” dla marki PRM.com. Jej twarzą został kontratenor i b-boy Jakub Józef Orliński.
23.04.24, 09:58
| reklama & PR » ludzie
Wojciech Bablok przechodzi z Deloitte do Walk
Wojciech Bablok dołączył do zespołu ESG Grupy Walk i objął stanowisko Sustainability Marketing Director. Bablok będzie odpowiedzialny, m.in. za rozszerzenie oferty doradztwa ESG, w tym szkolenia z zakresu zrównoważonego marketingu.
23.04.24, 08:30
| reklama & PR » informacje
KINESSO zwycięża w przetargu Lincoln Electric
Firma Lincoln Electric działająca w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrała w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 22.05.24

Ważna informacja dla biorących udział w konkursach na stronach portalmedialny.pl. 

do 20.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 16.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy