09.12.22, 09:30
Cut The Mustard promuje platformę emuze.me
Pod koniec września br. wystartowała platforma emuze.me, która pomaga początkującym muzykom w zarządzaniu ich karierą. Za kampanię promującą platformę odpowiedzialna jest agencja Cut The Mustard.
Za promocję emuze.me odpowiedzialna jest agencja Cut The Mustard, która przygotowała strategię, ideę kreatywną oraz prowadzi zakup mediów. W komunikacji teaserowej platformy agencja pokazała kontrast pomiędzy tradycyjnym managerem, a platformą promocyjną jaką jest emuze.me. W tym celu została wykreowana postać Mirka Zasady, który dzielił się z widzami swoimi “złotymi radami” jak zostać sławnym muzykiem. Po launchu platformy skupiono się na przekazywaniu merytorycznej wiedzy początkującym artystom. W ramach kampanii Cut The Mustard przygotowało cztery wideo z udziałem fikcyjnego Mirka Zasady oraz pełny plan komunikacji w social mediach.
Czym jest Emuze.me?
Emuze.me to platforma, która pozwala początkującym artystom zarządzać swoją karierą. Platforma oferuje narzędzia ułatwiające publikację muzyki w serwisach streamingowych, zarządzanie premierą utworów czy szereg dedykowanych rozwiązań promocyjnych wykorzystujących działania PR, newslettery czy social media. Emuze.me pozwala także na przygotowanie projektów graficznych, kreację sesji fotograficznych i pomoc przy sprzedaży biletów.
Specjalista ds. komunikacji
Narodowy Instytut Muzealnictwa i Ochrony Zbiorów | Warszawa
Przejdź do ofertyPEŁNOMOCNIK DYREKTORA ds. MARKETINGU
Zamek Królewski w Warszawie-Muzeum | Warszawa
Przejdź do ofertySpecjalista ds. promocji
Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szydłowcu | mazowieckie
Przejdź do ofertyDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze