09.12.22, 15:34

Pierwszy konkurs F1 in Schools w Polsce. Bluerank zbuduje widoczność marki

Bluerank, fot.: materiały prasowe

Polscy uczniowie po raz pierwszy wezmą udział w międzynarodowym konkursie F1 in Schools pod patronatem F1. Komunikację polskiej edycji konkursu poprowadzi agencja Bluerank. 

Bluerank będzie prowadzić komunikację polskiej edycji F1 in Schools Poland w mediach społecznościowych. Wśród sponsorów F1 in Schools Poland są również: TME, Forvia , Diverse, K-Flex. Partnerami akcji zostali: Politechnika Łódzka, Polski Związek Motorowy i Arkance Systems.14 maja 2023 na Politechnice Łódzkiej odbędą się Finały Krajowe, gdzie wyłonieni zostaną pierwsi mistrzowie Polski. Dwa zespoły otrzymają przepustkę do udziału w Finałach Światowych, które odbędą się na jednym z oficjalnych torów Formuły 1 w sezonie 2023.

,,Organizatorzy konkursu w Polsce, ale również poszczególne zespoły, będą potrzebowały wsparcia merytorycznego i sponsorów. Naszą rolą jest pomóc im zbudować widoczność zawodów w Internecie, tak, aby wysoka świadomość ich marki, przyczyniła się do zaangażowania jak największej liczby potrzebnych podmiotów.”- Maciej Gałecki, CEO Bluerank, agencji marketingu internetowego

O konkursie

F1 in Schools jest uznawany za najbardziej ekscytujący projekt edukacyjny na świecie oparty na STEM (Sciences-Technology-Engineering-Mathematics). Zapoczątkowany został 23 lata temu w 8 szkołach w Wielkiej Brytanii. Aktualnie jest obecny w 26 tys. szkół w 51 krajach. Jest to również jedyna globalna platforma promocji filozofii Formuły 1 wśród młodzieży. Polską edycję stworzyli prof. Tomasz Liśkiewicz i prof. Grzegorz Liśkiewicz, zasiadający w zarządzie Fundacji Academya, która organizuje konkurs w Polsce.

,,F1 in Schools to konkurs, który istnieje na arenie międzynarodowej od wielu lat. Daje nam ogromną satysfakcję fakt, że reprezentacja Polski będzie w stanie rywalizować w tej prestiżowej imprezie. Uczniowie podczas konkursu mają okazję zbliżyć się do środowiska Formuły 1, co jest inspiracją do dalszego rozwoju umiejętności i wiedzy w zakresie motosportu na światowym poziomie.”- prof. Tomasz Liśkiewicz, prezes Fundacji Academya, współzałożyciel F1 in Schools Poland

,,Ten konkurs to rewelacyjna zabawa, w której uczestniczą zarówno uczennice i uczniowie. Wyścigi są bardzo spektakularnym widowiskiem przyciągającym wielu obserwatorów. Jesteśmy dumni, że Polska dołączyła do tej inicjatywy, która jest pierwszym obecnym w Polsce oficjalnym wydarzeniem F1.”- prof. Grzegorz Liśkiewicz, vice-prezes Fundacji Academya, współzałożyciel F1 in Schools Poland

Jak zbudować bolid?

Rywalizacja polega na budowie miniaturowego bolidu F1. Grupa uczniów (od 3 do 6 osób) projektuje go z wykorzystaniem oprogramowania CAD, do projektowania wspomaganego komputerowo i produkcji wspomaganej komputerowo. Wymyśla się nazwę zespołu i rozdziela role (inżynier projektu, inżynier produkcji, manager ds. zasobów, osoba odpowiedzialna za sponsoring oraz marketing i projekt graficzny). Samochód musi spełniać wymagania techniczne, określone w regulaminie konkursu. Bolidy są napędzane skompresowanym powietrzem, które wydobywa się z pojemnika na pokładzie samochodu. Takie konstrukcje osiągają prędkość ponad 75 km/h.

Dzięki zawodom młodzież w wieku 9-19 lat ma okazję rozwijać swoje zainteresowania związane z motoryzacją i inżynierią, ale również pozyskać umiejętności zarządzania projektem, marketingowe, nauczyć się pracy zespołowej, tworzenia innowacji i komunikacji. Udział w konkursie oznacza również konieczność przygotowania prezentacji na temat swojego projektu. Wielu z uczestników wchodzi na ścieżkę rozwoju, która prowadzi ich do pracy motorsporcie, a nawet do padoku Formuły 1.

Komentarze

Powiązane

27.01.23, 09:00
| reklama & PR » informacje
Value Media wygrywa przetarg mediowy Amica
Agencja mediowa Value Media (Group One) wygrała przetarg na obsługę 360 marki Amica w 2023 r.
27.01.23, 06:30
| reklama & PR » artykuły
Podsumowanie 2022 r.: Izabela Albrychiewicz (GroupM)
Izabela Albrychiewicz (GroupM) podsumowuje wydarzenia na rynku reklamy w 2022 roku. 
26.01.23, 19:00
| reklama & PR » informacje
Grupa Good One rozpoczęła pracę dla marki Getaway
Należące do grupy marketingowej Good One agencje Good One PR, Social Lama oraz SeoFly poprowadzą kompleksową obsługę komunikacyjną platformy Getaway, pełniącej funkcję inteligentnego kreatora podróży “szytych na miarę”. 
26.01.23, 07:45
| reklama & PR » informacje
Serduszka WOŚP w specjalnej kolekcji marki Herlitz
Herlitz, producent artykułów kreatywnych, szkolnych i biurowych, połączył siły z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy. Do sprzedaży trafiła linia produktów marki z orkiestrowym serduszkiem w roli głównej.
26.01.23, 06:30
| reklama & PR » artykuły
Podsumowanie 2022 r.: Hubert Pokrowiecki (Funktional)
Hubert Pokrowiecki, CEO & Founder agencji Funktional podsumowuje 2022 rok na rynku reklamy.
25.01.23, 21:00
| reklama & PR » informacje
Nowa kampania stworzona przez TESTA Agency. Mariusz Pudzianowski twarzą Bafra Kebab
Bafra Kebab powierzył TESTA Agency przygotowanie swojej pierwszej ogólnopolskiej kampanii wizerunkowej, której twarzą został Mariusz Pudzianowski.
25.01.23, 18:01
| reklama & PR » informacje
Czesław Mozil twarzą kampanii i konkursu marki Kozel
25 stycznia br. wystartował „Kozel Mix”. Konkurs jest elementem kampanii „Nazwij go po Cześku” marki Kozel, do której zaproszono Czesława Mozila.
25.01.23, 16:45
| reklama & PR » informacje
Carat wygrywa w przetargu Ryanair
Agencja Carat (grupa dentsu) wygrała przetarg na planowanie i zakup mediów marki Ryanair (linii lotniczej).
25.01.23, 06:30
| reklama & PR » artykuły
Podsumowanie 2022 r.: Mateusz Górecki (WE!RE Fantasy)
Mateusz Górecki, Managing Director, WE!RE Fantasy, podsumowuje  2022 rok w digital marketingu (obszar gaming i influencer marketing).
24.01.23, 17:58
| reklama & PR » informacje
Razem rozgrzewamy serca. Lavazza sponsorem Finału WOŚP
Lavazza, włoska firma kawowa, kontynuuje współpracę jako sponsor Finału WOŚP. W związku z 31. Finałem marka zaplanowała szereg aktywności, w tym konkurs pod hasłem „Razem rozgrzewamy serca”, którego główną nagrodą jest udział w Finale WOŚP w Warszawie.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. promocji

Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szydłowcu | mazowieckie

Przejdź do oferty

Referent ds. mediów

Związek Niemieckich Stowarzyszeń Społeczno-Kulturalnych w Polsce | Opole

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji i marketingu

Muzeum Miasta Łodzi | Łódź

Przejdź do oferty
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.