09.12.22, 15:34
Pierwszy konkurs F1 in Schools w Polsce. Bluerank zbuduje widoczność marki
Polscy uczniowie po raz pierwszy wezmą udział w międzynarodowym konkursie F1 in Schools pod patronatem F1. Komunikację polskiej edycji konkursu poprowadzi agencja Bluerank.
Bluerank będzie prowadzić komunikację polskiej edycji F1 in Schools Poland w mediach społecznościowych. Wśród sponsorów F1 in Schools Poland są również: TME, Forvia , Diverse, K-Flex. Partnerami akcji zostali: Politechnika Łódzka, Polski Związek Motorowy i Arkance Systems.14 maja 2023 na Politechnice Łódzkiej odbędą się Finały Krajowe, gdzie wyłonieni zostaną pierwsi mistrzowie Polski. Dwa zespoły otrzymają przepustkę do udziału w Finałach Światowych, które odbędą się na jednym z oficjalnych torów Formuły 1 w sezonie 2023.
,,Organizatorzy konkursu w Polsce, ale również poszczególne zespoły, będą potrzebowały wsparcia merytorycznego i sponsorów. Naszą rolą jest pomóc im zbudować widoczność zawodów w Internecie, tak, aby wysoka świadomość ich marki, przyczyniła się do zaangażowania jak największej liczby potrzebnych podmiotów.”- Maciej Gałecki, CEO Bluerank, agencji marketingu internetowego
O konkursie
F1 in Schools jest uznawany za najbardziej ekscytujący projekt edukacyjny na świecie oparty na STEM (Sciences-Technology-Engineering-Mathematics). Zapoczątkowany został 23 lata temu w 8 szkołach w Wielkiej Brytanii. Aktualnie jest obecny w 26 tys. szkół w 51 krajach. Jest to również jedyna globalna platforma promocji filozofii Formuły 1 wśród młodzieży. Polską edycję stworzyli prof. Tomasz Liśkiewicz i prof. Grzegorz Liśkiewicz, zasiadający w zarządzie Fundacji Academya, która organizuje konkurs w Polsce.
,,F1 in Schools to konkurs, który istnieje na arenie międzynarodowej od wielu lat. Daje nam ogromną satysfakcję fakt, że reprezentacja Polski będzie w stanie rywalizować w tej prestiżowej imprezie. Uczniowie podczas konkursu mają okazję zbliżyć się do środowiska Formuły 1, co jest inspiracją do dalszego rozwoju umiejętności i wiedzy w zakresie motosportu na światowym poziomie.”- prof. Tomasz Liśkiewicz, prezes Fundacji Academya, współzałożyciel F1 in Schools Poland
,,Ten konkurs to rewelacyjna zabawa, w której uczestniczą zarówno uczennice i uczniowie. Wyścigi są bardzo spektakularnym widowiskiem przyciągającym wielu obserwatorów. Jesteśmy dumni, że Polska dołączyła do tej inicjatywy, która jest pierwszym obecnym w Polsce oficjalnym wydarzeniem F1.”- prof. Grzegorz Liśkiewicz, vice-prezes Fundacji Academya, współzałożyciel F1 in Schools Poland
Jak zbudować bolid?
Rywalizacja polega na budowie miniaturowego bolidu F1. Grupa uczniów (od 3 do 6 osób) projektuje go z wykorzystaniem oprogramowania CAD, do projektowania wspomaganego komputerowo i produkcji wspomaganej komputerowo. Wymyśla się nazwę zespołu i rozdziela role (inżynier projektu, inżynier produkcji, manager ds. zasobów, osoba odpowiedzialna za sponsoring oraz marketing i projekt graficzny). Samochód musi spełniać wymagania techniczne, określone w regulaminie konkursu. Bolidy są napędzane skompresowanym powietrzem, które wydobywa się z pojemnika na pokładzie samochodu. Takie konstrukcje osiągają prędkość ponad 75 km/h.
Dzięki zawodom młodzież w wieku 9-19 lat ma okazję rozwijać swoje zainteresowania związane z motoryzacją i inżynierią, ale również pozyskać umiejętności zarządzania projektem, marketingowe, nauczyć się pracy zespołowej, tworzenia innowacji i komunikacji. Udział w konkursie oznacza również konieczność przygotowania prezentacji na temat swojego projektu. Wielu z uczestników wchodzi na ścieżkę rozwoju, która prowadzi ich do pracy motorsporcie, a nawet do padoku Formuły 1.
Specjalista ds. promocji
Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szydłowcu | mazowieckie
Przejdź do ofertyReferent ds. mediów
Związek Niemieckich Stowarzyszeń Społeczno-Kulturalnych w Polsce | Opole
Przejdź do ofertyDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Do zdobycia jeden egzemplarz książki.
Do zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze