19.12.22, 10:58
Świata bardziej Velo. VeloBank docenia drobne gesty w świątecznej kampanii reklamowej
VeloBank ruszył z nową świąteczną kampanią reklamową. Spotami reklamowymi i działaniami w internecie promuje swoją ofertę VeloKonta z cashbackiem. W spotach odwołano się do koncepcji „Świata bardziej Velo”, w którym liczą się pozytywne wartości, a drobne, ale znaczące gesty serdeczności potrafią zmienić świat na lepsze.
VeloBank w swojej nowej kampanii reklamowej promuje najnowsze VeloKonto z cashbackiem do 600 zł. To produktowa odsłona kampanii, która wcześniej miała wymiar wizerunkowy. W nowych spotach, które będa emitowane w okresie przedświątecznym i świątecznym, przedstawione są proste historie pokazujące, jak wiele można zmienić zauważając potrzeby drugiego człowieka. W ten sposób VeloBank chce podkreślić, że jest blisko tego, co ważne dla ludzi, bo troska o innych, a czasem zwykły uśmiech to jedne z najlepszych prezentów, jakie można dać każdemu, nawet obcej osobie.
Kampania reklamowa VeloBanku obejmuje telewizję oraz szereg działań w internecie, w tym m.in. video online, display, działania programmatic i Google, performance marketing i komunikację w mediach społecznościowych. Została przygotowana przez agencję Dentsu i wyprodukowana przez dom produkcyjny Lemon. Za zakup mediów odpowiada PGD Spark Foundry, natomiast za wsparcie PR agencja ZOOM bsc.
Stanowisko ds. promocji i komunikacji
Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow w Krakowie. Niemiecki nazistowski obóz pracy i obóz koncentracyjny (1942-1945) (w organizacji) | Kraków
Przejdź do ofertySpecjalistka/Specjalista ds. promocji i obsługi widowni
Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera | Warszawa
Przejdź do ofertyKierownik Działu Komunikacja Społeczna i Promocja
Regionalny Instytut Kultury im. Wojciecha Korfantego | Katowice
Przejdź do ofertyKonferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Komentarze