19.12.22, 10:58
Świata bardziej Velo. VeloBank docenia drobne gesty w świątecznej kampanii reklamowej
VeloBank ruszył z nową świąteczną kampanią reklamową. Spotami reklamowymi i działaniami w internecie promuje swoją ofertę VeloKonta z cashbackiem. W spotach odwołano się do koncepcji „Świata bardziej Velo”, w którym liczą się pozytywne wartości, a drobne, ale znaczące gesty serdeczności potrafią zmienić świat na lepsze.
VeloBank w swojej nowej kampanii reklamowej promuje najnowsze VeloKonto z cashbackiem do 600 zł. To produktowa odsłona kampanii, która wcześniej miała wymiar wizerunkowy. W nowych spotach, które będa emitowane w okresie przedświątecznym i świątecznym, przedstawione są proste historie pokazujące, jak wiele można zmienić zauważając potrzeby drugiego człowieka. W ten sposób VeloBank chce podkreślić, że jest blisko tego, co ważne dla ludzi, bo troska o innych, a czasem zwykły uśmiech to jedne z najlepszych prezentów, jakie można dać każdemu, nawet obcej osobie.
Kampania reklamowa VeloBanku obejmuje telewizję oraz szereg działań w internecie, w tym m.in. video online, display, działania programmatic i Google, performance marketing i komunikację w mediach społecznościowych. Została przygotowana przez agencję Dentsu i wyprodukowana przez dom produkcyjny Lemon. Za zakup mediów odpowiada PGD Spark Foundry, natomiast za wsparcie PR agencja ZOOM bsc.
Do zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze