21.12.22, 15:30

Singapurski rynek w okresie świątecznym podbity przez polskie słodycze Colian

Produkty Goplany w singapurskich sklepach, fot.: materiały prasowe

Produkty marki Goplana znalazły się w świątecznej ofercie czołowej sieci handlowej w Singapurze. Dzięki współpracy firmy Colian z lokalnym biurem PAIH, polskie słodycze są dostępne w 50 punktach sprzedaży w całym kraju.

Polska należy do grona największych producentów słodyczy w UE. Jednym z wytwórców jest firma Colian z marką Goplana, która właśnie weszła do singapurskiej sieci sklepów Cold Storage i znalazła się w jej świątecznej ofercie.

Potencjał singapurskiego rynku dla polskiej marki

Przeciętny Singapurczyk spożywa blisko 11 kg słodyczy rocznie. Tym samym mieszkańcy azjatyckiego państwa-miasta należą do czołowych konsumentów słodkości w regionie.

Singapur jest rynkiem przyszłościowym o dużym potencjale sprzedażowym. To szansa na ekspansję naszych brandów w innych krajach azjatyckich oraz bardzo perspektywiczny kierunek eksportowy z najwyższym dochodem per capita wśród krajów z grupy ASEAN, otwartą gospodarką i dobrymi relacjami z UE. Wyroby europejskie są tam postrzegane jako produkty wysokiej jakości. Po przerwie spowodowanej pandemią, wróciliśmy z ofertą na ten rynek i wysłaliśmy pierwszy kontener ciastek Goplana Crunchy. Jednak to dopiero początek – już teraz singapurski klient jest zainteresowany poszerzeniem oferty o inne nasze propozycje. Polskie słodycze firmy Colian są atrakcyjne dla zagranicznej branży spożywczej i bardzo nas to cieszy" – mówi Malwina Przybylska, Senior Key Account Manager Asia & Pacific Region.

Dzięki wsparciu singapurskiego biura Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu (PAIH), marce Goplana udało się poszerzyć dotarcie aż do 50 lokalnych punktów sprzedaży. Colian eksportuje w tej chwili produkty do 70 krajów zlokalizowanych na wszystkich kontynentach i dalsza ekspansja, również na rynku azjatyckim, jest dla niej priorytetowa.

Współpraca Colian z Cold Storage

Hipermarkety i supermarkety to w tym regionie wiodący kanał dystrybucji wyrobów cukierniczych. Dlatego, kiedy do ZBH Singapur zgłosił się polski producent, eksperci PAIH skontaktowali go z wiodącą siecią na rynku, Cold Storage.

Komentarze

Powiązane

08.01.24, 21:00
| biznes i technologie » informacje
ORLEN przejmuje stacje paliw w Austrii
ORLEN sfinalizował zakup 100 proc. udziałów w spółce Doppler Energie zarządzającej 267 stacjami paliw w Austrii. Dzięki transakcji spółka posiada blisko 3,5 tysiąca stacji paliw w siedmiu krajach w Europie. Koncern rozważa dalsze akwizycje w regionie oraz działania, które pozwolą mu dołączyć do grona liderów w obszarze elektromobilności na austriackim rynku.
07.01.24, 20:43
| biznes i technologie » informacje
Dealz ma już trzysta sklepów na polskim rynku
Sieć Dealz (Pepco Group) w grudniu 2023r., otworzyła w Bytomiu swój 300. sklep w Polsce.
06.01.24, 10:53
| biznes i technologie » informacje
ROMET prognozuje 60 proc. wzrost przychodów w sezonie 2024. Rowery marki obecne na 50 rynkach
Mimo spowolnienia na rynku rowerowym, polski producent rowerów - firma ROMET, prognozuje wzrost przychodów na poziomie 60 proc. w sezonie 2024.
03.01.24, 12:14
| biznes i technologie » informacje
Tomasz Podolski Dyrektorem Sprzedaży w Hochland Polska
2 stycznia 2024 r. Tomasz Podolski objął stanowisko Dyrektora Sprzedaży w Hochland Polska. Podolski pracował wcześniej, m.in. w Unilever Polska, Danone czy Lorenz Bahlsen Snack-World.
03.01.24, 07:45
| internet » informacje | biznes i technologie » informacje
Orange Polska z umowamina budowę sieci szerokopasmowych w ramach KPO
W ramach ogłoszonych naborów, zapewniających dostęp do bardzo szybkiego internetu na terenach tzw. białych plam, Orange Polska podpisał umowy dla 20 obszarów. Dzięki temu około 110 tys. gospodarstw domowych i prawie 16 tys. przedsiębiorstw zostanie objętych zasięgiem sieci szerokopasmowej.
26.12.23, 10:38
| biznes i technologie » informacje
Maspex przejmuje Becherovkę
Grupa Maspex, właściciel m.in. marek Tymbark, Kubuś, Lubella, Łowicz oraz alkoholi w tym Żubrówki, podpisała umowę z Pernod Ricard. W wyniku planowanej transakcji polska spółka stanie się właścicielem marki Becherovka oraz zakładu produkcyjnego wraz z magazynem w Karlovych Varach w Czechach.
18.11.23, 08:00
| internet » e-commerce | biznes i technologie » informacje
DHL Parcel zmienia się DHL eCommerce
DHL Parcel, firma działająca na rynku usług kurierskich w Polsce, rozpoczyna proces zmiany nazwy.
17.11.23, 19:45
| internet » e-commerce | biznes i technologie » informacje
Answear.com na dwunasty rynek. Tym razem do Włoch
Answear.com, e-commerce oferujący modę i produkty Home & Lifestyle w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, rozszerza działalność o rynek włoski.
15.11.23, 15:00
| biznes i technologie » informacje | kultura » muzyka
Grupa Empik muzyczna kupiła wytwórnię Jazzboy Records
Empik przejmuje 100 proc. udziałów w polskiej wytwórni muzyki alternatywnej – Jazzboy Records. W wyniku transakcji ma zacieśnić się współpraca między wytwórnią, platformą dystrybucyjną e-muzyka oraz innymi podmiotami z Grupy Empik.
01.11.23, 22:22
| biznes i technologie » informacje
CPS GfK: rynek marek własnych w branży FMCG w Polsce jest warty już 48 mld zł
Rynek marek własnych w polskiej branży FMCG jest już warty 48 mld zł. W 2025 r. marki własne mają odpowiadać za jedną czwartą wszystkich wydatków polskich gospodarstw domowych na produkty szybkozbywalne – wynika z najnowszego raportu „CPS GfK. Private Brands 2023“.
Subskrybuj RSS działu biznes i technologie: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 01.04.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 01.04.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 29.03.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

27.02.2024 r., godz. 15.00, online.