28.12.22, 16:45
Influencerki agencji Spotlight twarzami napoju Partino w sieci Biedronka
Na półki sklepów sieci Biedronka trafiły Partino, czyli nowe bezalkoholowe gazowane napoje, których twarzami zostały topowe influencerki Agencji Spotlight, która odpowiada za przygotowanie kampanii reklamowej.
Nawiązany przez Spotlight kontrakt obejmuje świadczenia wizerunkowe, w tym wykorzystanie wizerunku influencerek - Natalii „Natsu” Kaczmarczyk, Patrycji Mołczanow i Moniki Kociołek na produktach oraz materiałach promocyjnych, udział w sesji fotograficznej i możliwość eksploatacji powstałych materiałów do promocji produktów.
Muzyka ważną częścią kampanii
W ramach opracowanej przez Spotlight kampanii powstała również specjalna piosenka z lokowaniem produktu pod tytułem „Kapitan”, która miała swoją premierę 20 grudnia 2022 r. na YouTubie. Do jej refrenu influencerki przygotowały filmy promocyjne na TikToku, zachęcając obserwujących do nagrywania wideo do trendu muzycznego, do którego powstało już ponad 2 tysiące postów. Świadczenia promocyjne obejmują dodatkowo publikacje na Instagramie. Aktywację wspierają także członkowie flagowych projektów Spotlight - Team X oraz Natsu World - występując w teledysku do „Kapitana” oraz w jednym z odcinków na kanale Team X na YouTubie, w którym twórcy rzeźbili butelkę Partino w bloku lodu.
Partino to nowy napój bezalkoholowy w czterech różnych smakach: jagoda, brzoskwinia, truskawka oraz arbuz.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze