29.12.22, 18:06
Czwarty rozdział gry Fortnite. W kampanii promocyjnej pojawił się Smolasty i Jacob
Na początku grudnia br. wystartował czwarty rozdział gry Fortnite. W tym samym czasie rozpoczęła się kampania promocyjna na TikToku. W projekcie wzięli udział: Smolasty oraz Jacob.
Scenariusze do materiałów powstały przy zaangażowaniu twórców. W materiałach promocyjnych, obaj bohaterowie, Smolasty i Jacob, pojawili się w rolach zagubionych wędrowców w scenografii inspirowanej nowym rozdziałem gry.
Dwa teasery opublikowane tuż po premierze nowego rozdziału pokazują naturalne reakcję bohaterów. Założeniem głównego spotu było połączenie nagranych materiałów z prezentacją gameplay’a nowego rozdziału Fortnite. Nawiązano także do polskiego akcentu pojawiającego się w nowym sezonie - skina Geralta z Rivii. Spot został wyemitowany w formie Spark Ad w formacie TopView.
Kolejny etap kampanii to zaangażowanie twórców i graczy na TikToku do tworzenia treści pokazujących ich doświadczenia w nowym rozdziale gry. W tym celu do współpracy zostali zaproszeni TikTokerzy zajmujący się Gamingiem - Jacob, Gabi Kuczyńska, Przemek Węgrzyn, Toffiecrisp, Couple Power i Manoyek.
Za koncepcję kreatywną odpowiada agencja SpaceCat Industries. To kolejna produkcja agencji na planie zdjęciowym w modelu TikTok Friendly Production. Autorski format agencji charakteryzuje się dopasowaniem charakteru profesjonalnej produkcji filmowej do specyfiki TikToka i młodej grupy docelowej poprzez kreację mającą na celu znalezienie balansu między przekazem reklamowym, a natywnym charakterem treści na platformie. Ważnym elementem przy planowaniu produkcji w modelu TikTok Friendly jest również optymalizacja kosztowa.
Dyrektora Krośnieńskiej Biblioteki Publicznej w Krośnie
Urząd Miasta Krosna | Polska
Przejdź do ofertyZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze