02.01.23, 09:32

Wyborcza.pl przekroczyła próg 300 tys. prenumeratorów cyfrowych

Jedna z kampanii zachęcająca do cyfrowej prenumeraty, fot.: materiały prasowe

W ostatnich dniach grudnia 2022 r. liczba subskrybentów Wyborcza.pl przekroczyła poziom 300 tys. – poinformowała Agora, wydawca dziennika. To nowy rekord dla „Wyborczej”, jak i całego rynku prasy cyfrowej w Polsce.

Wyborcza” jest nie tylko największym graczem na rynku polskiej prasy cyfrowej, ale też należy do ścisłej czołówki wydawców na rynkach Unii Europejskiej. Jesteśmy dojrzałym biznesem, który ma silną pozycję w obszarze polskiej gospodarki opierającym się na modelu subskrypcyjnym. W swoich wynikach obserwujemy już określone trendy związane z sezonowością i temu zjawisku po części zawdzięczamy osiągnięty pod koniec roku kolejny sukces mierzony liczbą aktywnych prenumerat cyfrowych" – mówi Wojciech Bartkowiak, dyrektor wydawniczy „Wyborczej” i członek zarządu Agory. „Subskrypcje cyfrowe są obecnie najważniejszą ścieżką rozwoju tytułów prasowych - podążają nią w Polsce wszyscy wydawcy, nawet ci mniejsi. Od dawna rozumiemy ten trend i mocno stawiamy na internet, a już wkrótce damy temu wyraz także w symboliczny sposób - od 1 stycznia 2023 r. ze struktury Grupy Agora zniknie segment Prasa, a zastąpi go segment: Prasa Cyfrowa i Drukowana” – dodaje Bartkowiak.

Po raz pierwszy liczba cyfrowych prenumerat „Gazety Wyborczej” przekroczyła 300 tys. w ostatnich dniach grudnia 2022 r. Subskrybenci treści Wyborcza.pl zdecydowanie najczęściej wybierają pakiet Premium – zapewnia on pełen dostęp do serwisu i aplikacji Wyborcza, a także treści z magazynów „Wyborczej” i informacji z 30 serwisów lokalnych.

Jak podkreśla Agora, do kolejnego rekordu Wyborcza.pl w zakresie sprzedaży subskrypcji przyczyniły się zarówno nowości w zakresie jakościowych treści, jak i stale rozwijane rozwiązania dla użytkowników usprawniające korzystanie z serwisu oraz aplikacji.

Cyfrowe wydania Wyborczej od 2014 r. 

„Gazeta Wyborcza” wprowadziła system limitowanego darmowego dostępu do swoich treści i ofertę płatnej prenumeraty cyfrowej jako pierwszy polski tytuł w lutym 2014 r. W czerwcu 2015 r. dziennik wdrożył własną platformę do sprzedaży treści cyfrowych. W połączeniu z zastosowaniem narzędzi z dziedziny Big Data zaowocowało to na koniec 2015 r. osiągnięciem liczby subskrypcji na poziomie blisko 77 tys., choć zakładano, że próg 70 tys. dziennik przekroczy dopiero w 2016 r.

Komentarze

Powiązane

24.03.25, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 24 marca (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 24 marca?
23.03.25, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 23 marca (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 23 marca?
22.03.25, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 22 marca (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 22 marca?
21.03.25, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 21 marca (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 21 marca?
20.03.25, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 20 marca (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 20 marca?
19.03.25, 14:43
| prasa » informacje
Tygodnik Powszechny w prenumeracie z odbiorem w Paczkomatach InPost
„Tygodnik Powszechny” - pismo społeczno-kulturalne wydawane od 1945 r. w Krakowie, rozpoczął współpracę z InPost i uruchamia nową formę dystrybucji swojego papierowego wydania przez sieć maszyn Paczkomat.
19.03.25, 08:30
| prasa » informacje
Supermiasta i superregiony 2025. Polska rowerowa tematem szóstej edycji projektu Gazety Wyborczej
14 marca br., ruszyła kolejna odsłona akcji “Supermiasta i superregiony” organizowana przez lokalne redakcje “Gazety Wyborczej” oraz Wyborcza.pl. Głównym tematem tej edycji projektu jest Polska rowerowa.
19.03.25, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 19 marca (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 19  marca?
18.03.25, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 18 marca (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 18 marca?
17.03.25, 15:30
| prasa » informacje | internet » informacje
Stan Wyjątkowy będzie emitowany dwa razy w tygodniu
Od 18 marca br. podcast „Stan Wyjątkowy” będzie ukazywał się częściej, bo dwa razy w tygodniu. Nowe odcinki będą miały premiery we wtorki o godz. 19:00 i w soboty o godz. 20:00 na stronie głównej Onetu.
Subskrybuj RSS działu prasa: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 19.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 19.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki. 

do 19.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.