02.01.23, 16:30

WeNet z nową odsłoną kampanii telewizyjnej dla MŚP. W spotach reklamowych ponownie wystąpił Robert Korzeniowski

WeNet z nową odsłoną kampanii telewizyjnej dla MŚP, fot.: materiały prasowe

2 stycznia br. rozpoczęła się kolejna odsłona ogólnopolskiej kampanii wizerunkowej marki WeNet pod hasłem „WeNet to Doradca Internetowy, która doradzi i pomoże rosnąć mojej firmie w Internecie”. W spotach reklamowych ponownie występuje Robert Korzeniowski, wielokrotny mistrz olimpijski w chodzie sportowym.

Tegoroczna kampania, podobnie jak poprzednia, wrześniowa, jest adresowana do przedsiębiorców z sektora MŚP i ma za zadanie pokazać, jak w łatwy i efektywny sposób rozwinąć swój biznes do sieci i czerpać korzyści z nowoczesnych technologii wspierających marketing online i wpływających na wzrost sprzedaży.

Tematyka spotów reklamowych

Kreacja spotów opiera się na historiach sukcesów bohaterów kampanii, którymi są właścicielka cukierni oraz Robert Korzeniowski – czterokrotny mistrz olimpijski, sportowiec, ale także przedsiębiorca, który od ponad roku jest ambasadorem marki WeNet.

Kanały promocyjne kampanii

Kampania wystartowała 2 stycznia br. i potrwa do połowy marca. Spoty reklamowe 15 i 30 sekundowe będą emitowane w największych kanałach telewizyjnych, takich jak TVN, Polsat, a także w stacjach lokalnych i na kanałach tematycznych.

Dodatkowo integralną częścią kampanii będą działania digital, które rozpoczną się równolegle z kampanią telewizyjną i obejmą ogólnopolskie portale internetowe oraz w mediach społecznościowych w tym w Google, YouTube, Facebook, które obejmują formaty video, search, display, content i mailingi.

Kto odpowiada za kampanię? 

Podobnie jak w pierwszej odsłonie kampanii, za stworzenie koncepcji kreatywnej i produkcję spotów kampanii odpowiada Change. Planowaniem i zakupem mediów w TV zajął się dom mediowy ValuemMedia, a w digital'u agencja Sales&more.

Komentarze

Powiązane

11.10.24, 18:45
| reklama & PR » informacje
Dariusz Baryga ambasadorem marki Kohersen
Kohersen rozpoczął współpracę z szefem kuchni Dariuszem Barygą, który został ambasadorem marki i poprowadzi jej kanał YouTube. Marka objęła również patronatem warsztaty w studio kulinarnym kucharza.
11.10.24, 17:45
| reklama & PR » informacje
Urodzinowa loteria Carrefour. Pula nagród wynosi 2,8 mln zł
30 września br. rozpoczęła się loteria urodzinowa sieci Carrefour. Za strategię i kreacje komunikacji odpowiada agencja Saatchi & Saatchi.
11.10.24, 16:15
| reklama & PR » informacje
Kia Polska promuje limitowaną wersję Tribute dla modelu Ceed
Marka Kia ruszyła z kampanią modelu Ceed hatchback oraz kombi w limitowanej wersji Tribute. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja Havas Media.
11.10.24, 15:10
| reklama & PR » informacje
Edycja limitowana Monster Munch na Halloween.
Firma Lorenz na czas Halloween przygotowała nową edycję limitowaną Monster Munch Mango Chilliout. Produkt otrzyma szerokie wsparcie marketingowe.
11.10.24, 12:30
| reklama & PR » informacje
Fielmann świętuje 25-lecie obecności w Polsce
Marka Fielmann obchodzi 25. urodziny obecności na rynku polskim. Świętowaniu towarzyszy aktywacja promocyjna dla klientów i komunikacja w kanałach digital, social media, POSM, InMall OOH i radio, realizowana przez Chapter1.
11.10.24, 10:30
| reklama & PR » informacje
Idź za głosem serca. Kampania marki Optima Cardio
Agencja On Board Think Kong rozpoczęła realizację nowej kampanii dla marki Optima Cardio z portfolio Bunge. Celem kampanii prowadzonej pod hasłem „Idź za głosem serca” jest edukacja na temat zdrowia serca i zachęta do obniżenia poziomu cholesterolu.
11.10.24, 09:34
| reklama & PR » ludzie
Damian Siemkowicz stanął na czele VML Production HUB
Na początku października br., Damian Siemkowicz objął zarządzanie VML Production HUB jako Managing Director.
11.10.24, 07:30
| reklama & PR » informacje
Tu wszystko mam! Kaufland będzie celebrować zbliżające się otwarcie 250. sklepu na polskim rynku
Kaufland niebawem otworzy swój 250. sklep w Polsce. Z tej okazji sieć przygotowała kampanię „Tu wszystko mam!” z udziałem pracowników. Sieć przygotowała również konkurs z nagrodami.
10.10.24, 21:15
| reklama & PR » informacje
Otwarcie nowej siedziby Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie wspierane kampanią
Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie powierzyło MullenLowe Group przygotowanie działań marketingowych związanych z otwarciem nowej siedziby Muzeum, które zostało zaplanowane na 25 października 2024 r.
10.10.24, 20:30
| reklama & PR » informacje
A co, jeśli…? PZU zachęca do zabezpieczenia życia i zdrowia
Pod hasłem „A co, jeśli…?” marka PZU wystartowała z kampanią produktową promującą indywidualne ubezpieczenia na życie i zdrowie.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Kierownik/Kierowniczka Działu Promocji

Teatr KTO | Kraków

Przejdź do oferty

dyrektor Zamojskiego Domu Kultury w Zamościu

Miasto Zamość | inne

Przejdź do oferty

Grafik – Dział Imprez i Promocji

Ośrodek Kultury Kraków-Nowa Huta | Kraków

Przejdź do oferty
Konkursy
do 09.11.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 09.11.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki. 

do 09.11.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

8.10 - Katowice, 9.10 - Wrocław, 10.10 - Poznań.