12.01.23, 17:45
Marek Kempka dyrektorem odpowiadającym za obszar customer experience i innowacji w IQS
Na początku stycznia br. skład dyrektorski IQS zasilił Marek Kempka, zajmując stanowisko Head of Customer Experience and Innovation.
Do głównych zadań Kempki w IQS należy rozwój w obszarze customer experience, w tym sprzedaż i development powstałej w IQS platformy Real Voice TM, służącej do zbierania, analizy oraz wizualizacji opinii i satysfakcji klientów.
Marek Kempka posiada ponad 25-letnie doświadczenie w badaniach rynku, marketingu, zarządzaniu kategorią, analityce programów lojalnościowych czy shopper insights. Pracował po stronie takich globalnych klientów jak Unilever czy Geant. W MEMBR zajmował stanowisko Research Directora, a w Nielsen, jako Customer & Shopper Insights Director, odpowiadał globalnie za wdrażanie nowych technologii do badań shopperowych oraz współpracę z kluczowymi klientami w regionie Europy. Ostatnie dwa lata swojej kariery poświęcił pracy w technologicznym startupie z Singapuru, działającym w obszarze category managementu. Specjalizuje się w kierowaniu inicjatywami strategicznymi ukierunkowanymi na wzrost biznesu, transformację cyfrową i zorientowanie na klienta.
Specjalista ds. promocji
Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szydłowcu | mazowieckie
Przejdź do ofertyDyrektora Krośnieńskiej Biblioteki Publicznej w Krośnie
Urząd Miasta Krosna | Polska
Przejdź do ofertyZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze