23.01.23, 06:30

Podsumowanie 2022 r.: Anna Rajewska (endorfina events)

Anna Rajewska, fot.: materiały prasowe

Anna Rajewska, Client Service Director endorfina events dla portalmedialny.pl podsumowuje 2022 rok w branży eventowej.

Chcąc scharakteryzować 2022 rok nie mam wątpliwości, że powinnam zacząć od „intensywny”. Miniony rok nie należał do monotonnych i przepełnionych rutyną. Doświadczaliśmy wielu wyzwań, które przekładały się na każdą możliwą płaszczyznę życia społecznego i zawodowego.

Pierwszym miesiącom roku wciąż towarzyszyła pandemiczna niepewność, nasi Klienci podchodzili z dużą ostrożnością do organizacji wydarzeń, mając mnóstwo doświadczeń związanych z koniecznością przekładania lub zmian formuł. Dlatego stawialiśmy na eventy online lub realizacje „last minute”, kiedy korporacje zyskiwały śmiałość w organizacji wydarzeń offline. Gdy wszyscy już liczyliśmy na możliwość rozpędzenia swoich planów do maksimum, doświadczyliśmy niewątpliwie jednego z najtrudniejszych momentów ostatnich dekad – Rosja zaatakowała Ukrainę. Wszyscy dobrze pamiętamy dzień, w którym wstrzymaliśmy oddech i skoncentrowaliśmy się na obserwacji rozwoju sytuacji i spontanicznej, czysto altruistycznej chęci niesienia pomocy, każdemu kto jej potrzebował. To był wymagający czas, bo każdy z nas chciał zrobić coś ważnego i wyciągać pomocną dłoń do napływających do naszego kraju sąsiadów (u nas w agencji także powstało wiele inicjatyw oddolnych, ale także indywidualnych, pięknych działań, więc można powiedzieć, że pracowaliśmy na dwa etaty).

Równolegle cały rynek, niezależnie od branży wiedział, że mimo tej niepewności musimy działać na najwyższych obrotach, bo ekonomicznie nie możemy sobie pozwolić na kolejne miesiące zmrożenia gospodarczego. Już na przełomie lutego i marca zaczęliśmy planowanie potężnych wydarzeń kumulujących się w połowie roku – m.in. rozbudowane działania związane z launchem w regionie CEE, były dużym i złożonym projektem, nad którym pracował ogromny zespół agencji i zewnętrznych partnerów, czy kolejną edycję Gali Ekstraklasy, którą mamy zaszczyt od lat produkować we współpracy z telewizją TVP. Równolegle pracowaliśmy nad 30-leciem lidera branży quick service restaurant – sieci McDonald’s – w trakcie, której zrealizowaliśmy jedną z historycznie największych kolacji serwowanych dla grupy prawie 1600 osób w otoczeniu przepięknej scenografii. W kolejnych miesiącach nie zwalnialiśmy nawet na chwilę, nierzadko realizowaliśmy po kilka dużych eventów tego samego dnia a równolegle udało nam się pozyskać wiele kolejnych projektów dla nowych i stałych Klientów. Sezon eventowy zamknęliśmy 28 grudnia realizacją dla BBC na zlecenie agencji Digital Kingdom.

Podsumowując 2022 rok nie mogłabym nie wspomnieć o strukturalnych usprawnieniach, rozwoju i zmianach w agencji. Wraz z moim osobistym sukcesem, który zawdzięczam zaufaniu zarządu endorfiny – awansem na stanowisko Client Service Director udało nam się poszerzyć zespół o grono wspaniałych ludzi i profesjonalistów a także wraz z awansem Dagmary Berki-Kochańskiej na Operations Director, zbudować dwa silne, równolegle działające zespoły, dzięki którym mamy jeszcze większe możliwości skupienia na Klientach i efektowności pracy projektowej.

Niewątpliwie jesteśmy rozpędzeni i gotowi sprostaniu kolejnym wyzwaniom rynku w 2023 roku cały czas wzmacniając i poszerzając strukturę zasobów agencji i portfolio projektowego.

Anna Rajewska

W branży wydarzeń obecna jest już blisko od dekady. Obecnie obejmuje stanowisko Client Service Director w endorfina events, wcześniej związana była m.in. z agencjami Imagine Nation i Allegro Agency. Swoje portfolio rozwijała, tworząc projekty, dla klientów z rozmaitych sektorów, od przemysłu farmaceutycznego, firm oferujących produkty finansowe, przez segment FMCG, koncerny paliwowo-energetyczne, firmy produkujące napoje alkoholowe, przemysł tytoniowy, aż po sektor nieruchomości. 

Komentarze

Powiązane

23.04.24, 20:11
| reklama & PR » informacje
Co by było, gdyby nagle skończyła się kawa? Lavazza z kampanią z okazji Dnia Ziemi
Lavazza stara się odpowiedzieć na pytanie, co byśmy zrobili, gdyby na świecie zabrakło kawy. W kampanii wyprodukowanej we współpracy z Freeda Platform, marka przekonuje o potrzebie zrównoważonego rolnictwa.
23.04.24, 17:24
| reklama & PR » informacje
Lech przedłuża umowę z agencją Cut The Mustard. To już siódmy rok współpracy
Marka Lech przedłuża umowę i kontynuuje współpracę z agencją kreatywną Cut The Mustard. To już siódmy rok współpracy agencji z Kompanią Piwowarską. Działania Cut The Mustard mają koncentrować się wokół niedawno wprowadzonej platformy komunikacyjnej marki.
23.04.24, 15:30
| reklama & PR » informacje
Jakub Józef Orliński twarzą kampanii marki PRM.com
Agencja Saatchi & Saatchi odpowiada za strategię oraz koncept kreatywny nowej kampanii pod nazwą „PRIME CHOICE” dla marki PRM.com. Jej twarzą został kontratenor i b-boy Jakub Józef Orliński.
23.04.24, 09:58
| reklama & PR » ludzie
Wojciech Bablok przechodzi z Deloitte do Walk
Wojciech Bablok dołączył do zespołu ESG Grupy Walk i objął stanowisko Sustainability Marketing Director. Bablok będzie odpowiedzialny, m.in. za rozszerzenie oferty doradztwa ESG, w tym szkolenia z zakresu zrównoważonego marketingu.
23.04.24, 08:30
| reklama & PR » informacje
KINESSO zwycięża w przetargu Lincoln Electric
Firma Lincoln Electric działająca w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrała w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO.
23.04.24, 07:30
| reklama & PR » informacje
T&Pm wygrywa przetarg na obsługę mediową Grupy Amica
T&Pm został zwycięzcą przetargu na obsługę mediową Grupy Amica –europejskiego producenta sprzętu gospodarstwa domowego.
22.04.24, 18:00
| reklama & PR » informacje
King of the Night. Energetyk BLACK w nowych szatach
Najnowsza odsłona kampanii King of the Night marki Black (FoodCare) ma podkreślać rynkowy sukces ostatnich lat.
22.04.24, 16:30
| reklama & PR » informacje
Lotna przygotowała projekt opakowań produktów SEKO
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO należacej do firmy zajmującej się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
22.04.24, 15:10
| reklama & PR » informacje
Thirsty for more. Nowy design marki Pepsi duża kampania promocyjna
Marka Pepsi ruszyła z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery ikonicznego świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
22.04.24, 13:34
| reklama & PR » informacje
Dziedzictwo Beko. Urządzenia na pokolenia w kampanii Beko
Firma Beko, producent artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęła kampanię „Dziedzictwo Beko”, której głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym przesłaniem.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 22.05.24

Ważna informacja dla biorących udział w konkursach na stronach portalmedialny.pl. 

do 20.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 16.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy