30.01.23, 07:45

Rusza czwarta edycja konkursu dziennikarskiego #AllForJan Award

Rusza czwarta edycja konkursu dziennikarskiego #AllForJan Award, fot.: materiały prasowe

Ringier Axel Springer Polska otwiera nabór zgłoszeń do czwartej edycji konkursu #AllForJan Award. W konkursie o nagrodę im. Jána Kuciaka są wyróżniane najlepsze reportaże oraz relacje medialne nagłaśniające społecznie ważne tematy.

Nagroda imienia Jána Kuciaka jest przyznawana dziennikarzom z Europy Środkowo-Wschodniej, którzy w swojej pracy zawodowej dochowują wierności wartościom, takim jak: otwartość, odwaga i bezkompromisowość w relacjonowaniu tematów istotnych społecznie.

Nazwa nagrody w konkursie #AllForJan Award pochodzi od światowego ruchu #AllForJan, który powstał w hołdzie zamordowanemu dziennikarzowi Jánowi Kuciakowi. W lutym 2023 mija piąta rocznica śmierci Jána Kuciaka i jego narzeczonej, Martiny Kušnírovej. Ján Kuciak był słowackim dziennikarzem śledczym pracującym dla portalu Aktuality.sk, serwisu informacyjnego Ringier Axel Springer na Słowacji. Kuciak skupiał się głównie na śledzeniu oszustw podatkowych słowackich biznesmenów, mających powiązania ze słowackimi politykami najwyższego szczebla. Wraz z narzeczoną, Martiną Kušnírovą, został zamordowany 21 lutego 2018 roku w ich domu na Słowacji.

Czwarta edycja #AllForJan Award

W nowej edycji konkursu #AllForJan Award będą oceniane materiały prasowe, radiowe, telewizyjne i internetowe opublikowane lub wyemitowane w mediach w okresie od 1 stycznia do 31 grudnia 2022 r.

Zwycięzcę konkursu wyłoni jury w składzie: Pavla Holcová, wielokrotnie nagradzana słowacka dziennikarka śledcza, założycielka portalu investigace.cz, przewodnicząca Jury; Paul Radu, współzałożyciel i szef działu innowacji, Organized Crime and Corruption Reporting Project; Iveta Radicova, dziekan Wydziału Mediów na Pan European University w Bratysławie, pierwsza kobieta premier Słowacji (2010-2012); Aleksander Kutela, prezes Ringier Axel Springer Polska; Ewa Ewart, wielokrotnie nagradzana dokumentalistka i reporterka TVN24, była reporterka telewizji BBC; Valdo Lehari Jr., wiceprezydent Europejskiego Stowarzyszenia Wydawców Prasy, Mark Dekan, COO POLITICO Media Group, oraz Bartosz Węglarczyk, redaktor naczelny Onet.pl.

Nagroda im. Jána Kuciaka zostanie wręczona 2 marca 2023 roku podczas uroczystej gali połączonej ze spotkaniem z Pavlą Holcovą i premierowym pokazem filmu dokumentalnego „Jak zabić dziennikarza” („The Killing of a Journalist”).

Organizator i partnerzy konkursu

Organizatorem konkursu #AllForJan Award jest Ringier Axel Springer Polska. Partnerami konkursu są: Ringier, European Newspaper Publishers Association – ENPA, European Magazine Media Association – EMMA, Organized Crime and Corruption Reporting Project – OCCRP, Onet.pl. oraz Newsweek Polska.

Formularz zgłoszeniowy, szczegóły i zasady konkursu #AllForJan Award są dostępne na jego oficjalnej stronie internetowej.

Komentarze

Powiązane

16.04.24, 07:30
| radio » informacje | reklama & PR » informacje
Grupa Eurozet podnosi ceny reklam
Grupa Eurozet wprowadza nowe cenniki reklam pakietów, sieci i wybranych stacji radiowych. Decyzja biznesowa została podjęta m.in. w związku z dobrą koniunkturą na rynku reklamy radiowej oraz rosnącymi wynikami słuchalności stacji wchodzących w skład grupy.
16.04.24, 06:30
| radio » informacje | prasa » informacje | reklama & PR » informacje
MT Biznes rozpoczyna współpracę z Michałem Proszowskim i Damianem Kwiekiem
Wydawnictwo MT Biznes rozpoczyna współpracę w obszarze cyklu podcastów o książkach oraz budowania społeczności czytelników z Damianem Kwiekiem, dawnym dziennikarzem Trójki oraz Michałem Proszowskim, byłym dyrektorem komunikacji i marketingu PGE Narodowego. 
15.04.24, 10:57
| radio » informacje
Czwarty Dzień Patronów w Radiu Nowy Świat. Specjalna ramówka i koncert
16 kwietnia br., w Dniu Patronów, ramówka radia zostanie zmieniona. Oprócz stałych, wtorkowych pozycji pojawią się inne, lubiane przez patronów audycje. Na wieczór zaplanowano koncert Waglewski Fisz Emade z udziałem patronów. 
15.04.24, 08:30
| radio » informacje
Fajne radio RMF. Doda, zespół The Kolors i dziennikarze RMF FM w kampanii wizerunkowej
Ruszyła kampania wizerunkowa radia RMF FM pod hasłem „Fajne radio RMF”. Jej twarzami została Doda, członkowie zespołu The Kolors oraz prezenterzy stacji. Częścią akcji jest konkurs antenowy oraz event, w ramach którego RMF FM odwiedzi polskie miasta i miasteczka.
15.04.24, 07:30
| radio » badania rynku
Badanie Total Audio: dlaczego wybieramy treści audio? Informacje, muzyka i ulubieni prowadzący
Szybki dostęp do newsów, dostarczanie wiedzy, oferta muzyczna, kontakt z lubianymi osobowościami, możliwość dopasowania do nastroju czy towarzyszenie podczas różnych form aktywności – m.in. takie powody wskazali uczestnicy badania Total Audio, dla których Polacy sięgają po treści audio. Każdego dnia 79 proc. Polaków. „czegoś” słucha.
11.04.24, 12:51
| radio » informacje | reklama & PR » informacje
Nadawcy radiowi będą promować radio jako efektywne medium reklamowe
11 kwietnia br., z okazji Dnia Radia, ruszyła ogólnopolska akcja pod hasłem „I love radio”, której celem jest popularyzacja radia w Polsce, jako efektywnego medium reklamowego. Organizują ją wspólnie najwięksi, na co dzień konkurujący ze sobą, nadawcy radiowi: Polskie Radio, Grupa Eurozet, Grupa RMF oraz Grupa ZPR Media.
11.04.24, 10:00
| radio » ludzie
Bilguun Ariunbaatar jako Szalony Reporter w Radiu ZET
11 kwietnia br. do ekipy porannego programu Radia ZET „Dzień dobry bardzo” dołączył Bilguun Ariunbaatar.
10.04.24, 16:00
| radio » badania rynku
Słuchalność sieci radiowych w I kwartale 2024 r.: Eska liderem, rosnie Audytorium 17 i Meloradio
Radio Eska pozostaje najchętniej słuchaną siecią radiowa w Polsce - wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez Kantar Polska dla KBR obejmującego okres od 1 stycznia 2024 r. do 31 marca 2024 r. (sieci radiowe).
10.04.24, 15:00
| radio » badania rynku
Słuchalność radia w I kwartale 2024 r.: duży wzrost Radia Zet i Radia Maryja
Radio RMF FM pozostaje najchętniej słuchaną rozgłośnią w Polsce - wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez Kantar Polska dla KBR obejmującego okres od 1 stycznia 2024 r. do 31 marca 2024 r. (stacje ogólnopolskie i ponadregionalne).
10.04.24, 06:30
| radio » badania rynku
Badanie Słuchacz podcastów w Polsce: rośnie słuchalności podcastów
W Polsce, podobnie jak na świecie, utrzymuje się rosnący trend popularności podcastów. W 2023 r. blisko 10 mln polskich internautów słucha treści słownych audio przynajmniej raz w miesiącu – wynika z V edycji badania „Słuchacz podcastów w Polsce” przygotowanego cyklicznie przez Grupę Eurozet we współpracy z Publicis Groupe.
Subskrybuj RSS działu radio: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 20.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 16.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 16.05.24

Do zdobycia jeden zestaw. Wariant kolorystyczny może różnić się od tego na zdjęciu w informacji w zależności od stanu magazynu.

Polecamy