24.01.23, 17:58

Razem rozgrzewamy serca. Lavazza sponsorem Finału WOŚP

KV kampanii, fot.: materiały prasowe

Lavazza, włoska firma kawowa, kontynuuje współpracę jako sponsor Finału WOŚP. W związku z 31. Finałem marka zaplanowała szereg aktywności, w tym konkurs pod hasłem „Razem rozgrzewamy serca”, którego główną nagrodą jest udział w Finale WOŚP w Warszawie.

Celem zbliżajacego się 31. Finału WOŚP jest zakup sprzętu do szybkiej identyfikacji bakterii, którymi zakażenie może doprowadzić do sepsy. Po raz pierwszy w historii Orkiestry zakupione urządzenia posłużą nie określonej grupie wiekowej pacjentów, ale wszystkim, którzy tego sprzętu będą potrzebować. Tradycyjna kwesta na ulicach odbędzie się 29 stycznia.

Lavazza zaplanowała liczne aktywności związane z Finałem WOŚP, w tym specjalne aukcje w których można wylicytować: trzy kursy Barista Basic w warszawskim Centrum Treningowym Lavazza prowadzone przez głównego trenera Lavazza w Polsce Arkadiusza Domurada; dwa Pakiety Lavazza w którego skład oprócz włoskiej kawy wchodzą, m.in. kawiarka Lavazza Carmencita, french press oraz łyżeczki i kubek z logo Lavazza; a także voucher dla dwóch osób do restauracji Nuta Chefa Andrea Camastry, ambasadora marki Lavazza.

Marka w dzień Finału wesprze również wolontariuszy. Do 20 sztabów z ekspresami do kawy zostanie dostarczonych 1 tys. kapsułek i kubeczków, ponad 2 tys. opakowań kawy, a także 2 tys. silikonowych kubków do kawy dla wolontariuszy.
W dniu Finału Lavazza zorganizuje strefę partnerską pod Pałacem Kultury i Nauki w której będzie podejmować gości kawą, w studiu funkcjonować będzie profesjonalna kawiarnia obsługiwana przez baristów Lavazza.

Podobnie jak w ubiegłym roku, w wybranych sieciach handlowych dostępna będzie, przygotowana specjalnie z okazji 31. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, edycja kawy Lavazza Qualità Oro w eleganckiej puszce z logo WOŚP.

Dodatkową atrakcją z okazji Finału jest konkurs Lavazza „Razem rozgrzewamy serca”. Aby do niego dołączyć, potencjalny uczestnik musi zakupić dowolną kawę Lavazza w sklepie lub sieci restauracji DaGrasso, następnie zarejestrować paragon na stronie akcji oraz odpowiedzieć na pytanie konkursowe. Do zdobycia jest specjalne zaproszenie na Finał dla czterech osób, który odbędzie się 29 stycznia w Warszawie. Nagroda obejmuje także nocleg, zwrot kosztów podróży, zwiedzanie backstage’u studia telewizyjnego 31. Finału WOŚP oraz występ z ekipą Lavazza podczas telewizyjnego wejścia na żywo. Wygrać można także oficjalne składane silikonowe kubki Lavazza&WOŚP wraz z kawą Lavazza. Każda osoba, która weźmie udział w konkursie otrzyma prezent – e-Book z przepisem na wyborną kawę.

Aktywnościom związanym z 31. Finałem WOŚP towarzyszą kampania reklamowa w telewizji oraz Internecie, aktywacja konsumencka w punktach sprzedaży oraz sieci restauracji DaGrasso, komunikacja w mediach społecznościowych oraz działania z influencerami prowadzone przez agencję Cut The Mustard, a także działania PR, za które odpowiada Solski Communications.

Komentarze

Powiązane

17.05.24, 11:59
| reklama & PR » informacje
Coca-Cola odkrywa najlepsze lato. Twa kampania Endless Summer
Fani Coca-Cola mają możliwość zdobycia biletów na najciekawsze wydarzenia tego lata. Do wygrania są wejściówki na największe festiwale muzyczne oraz mecze UEFA EURO 2024. Marka zaprezentowała również limitowaną serię butelek i puszek. 
17.05.24, 10:15
| reklama & PR » informacje
Pożyczka na „mi się”. Alior Bank startuje z kampanią marketingową
Alior Bank rozpoczął wielokanałową kampanię marketingową promującą nowy produkt kredytowy – Pożyczkę na „mi się”. W ramach oferty można uzyskać środki na dowolne cele, bez dodatkowych kosztów prowizji. W działaniach reklamowych zostaną wykorzystane różne kanały komunikacji, m.in. telewizja, punkty obsługi klienta (POS), a także digital.
17.05.24, 09:00
| reklama & PR » informacje
Podaruj chwilę przyjemności. 30 tys. zł do wygrania w loterii marki LINDOR
Lindt & Sprüngli powierzył agencji UNIQUE ONE organizację loterii pro-mocyjnej dla marki LINDOR „Podaruj chwilę przyjemności”.
17.05.24, 07:45
| reklama & PR » informacje
Przepis na Swojaka. Dan Cake podaje obiad na nowo
Ruszyła kampania produktów grillowych Dan Cake. W tegorocznej odsłonie marka przekonuje odbiorców, że dania grillowe doskonale sprawdzają się jako pomysł na obiad przygotowywany dla rodziny i przyjaciół - nie tylko w plenerze, ale także w domowym zaciszu.
17.05.24, 06:30
| reklama & PR » informacje
Wills Integrated obsługuje markę Stargres
Agencja Wills Integrated rozpoczęła obsługę marki Stargres z Grupy Końskie. Wrocławska agencja strategiczno-komunikacyjna odpowiada za realizację wielokanałowej kampanii, której celem jest promocja gresowych płyt zewnętrznych z linii STAR 2.0 i STAR 3.0.
16.05.24, 20:45
| reklama & PR » informacje
Agencja KERRIS przygotowała koncepcję kreatywną dla marki Jan Niezbędny
Agencja KERRIS odpowiada za adaptację nowej kreatywnej koncepcji komunikacji Jana Niezbędnego w kanałach social media lidera branży artykułów gospodarstwa domowego.
16.05.24, 19:30
| reklama & PR » ludzie
Ania Kwiatkowska w Grupie Przestrzeń
Ania Kwiatkowska dołączyła do Grupy Przestrzeń (Przestrzeń – agencja strategiczno-kreatywna, Polot – agencja digitalowa, Wyraz – studio projektowe, Rozgłos – agencja mediowa) i objęła stanowisko Business Development Director.
16.05.24, 18:00
| reklama & PR » informacje
Nowe opakowanie, to samo chrupanie!” Kampania marki Familijne
Ruszyła kampania wafli Familijne (Colian) w nowych opakowaniach. Spoty reklamowe będa emitowane w najpopularniejszych kanałach TV, na YouTubie oraz na platformach VOD do końca czerwca br.
15.05.24, 20:40
| reklama & PR » informacje
Rezi twarzą kampanii smartwatcha Huawei Watch 4 Pro Space Edition
Polski oddział Huawei CBG (Consumer Business Group) ruszył z kampanią promującą nową odsłonę smartwatcha premium z rodziny HUAWEI WATCH 4 Pro. Działania wspierające wejście na polski rynek wersji Space Edition obejmują różnorodne kanały i narzędzia marketingowe. Twarzą kampanii w Polsce jest Remigiusz reZi Wierzgoń.
15.05.24, 15:00
| reklama & PR » informacje
#BrukselaToNieKurort zachęca do świadomego głosowania w wyborach do europarlamentu
Z początkiem maja br. wystartowała kampania #BrukselaToNieKurort zachęcająca do świadomego głosowania w wyborach do Parlamentu Europejskiego. Kampania kładzie nacisk na wyzwania, przed którymi stoi obecnie Europa. Zdaniem twórców kampanii, „Bruksela” nie powinna być sposobem na „polityczne wakacje”, a miejscem, gdzie kompetentne osoby decydują o losach Polski i Europy.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 22.05.24

Ważna informacja dla biorących udział w konkursach na stronach portalmedialny.pl. 

do 20.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 16.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy