29.01.23, 09:00
Cleo twarzą kampanii serków wiejskich Almette
Piosenkarka Cleo została twarzą kampanii serków wiejskich Almette pod hasłem „Gdy przyjemność chodzi Ci po głowie!”.
W 2023 r. marka Almette kontynuuje silne wsparcie reklamowe linii serków wiejskich. Reklamowane serki to trzy nowe na rynku warianty smakowe. W spotach reklamowych kampanii Cleo, w rytm swojego przeboju „Za krokiem krok”, zachwyca się smakiem serków Almette i namawia do ich spróbowania każdego, komu „przyjemność chodzi po głowie”.
Kampania wizerunkowa obejmuje obecność w telewizji, internecie i w punktach sprzedaży, a w mediach społecznościowych. Cleo wspierają topowi influencerzy. Ponadto serki wiejskie Almette będą także bohaterami specjalnej akcji tanecznej na Tik-Toku, podczas której sama Cleo oraz inni twórcy, do których należy m.in. Qczaj, pokażą swoje przerwy na chwile przyjemności z Almette, tańcząc w rytm „Gdy przyjemność chodzi Ci po głowie!” i zachęcając do wspólnej zabawy.
Dyrektora Krośnieńskiej Biblioteki Publicznej w Krośnie
Urząd Miasta Krosna | Polska
Przejdź do ofertySpecjalista ds. promocji
Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szydłowcu | mazowieckie
Przejdź do ofertyZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze