30.01.23, 12:08

Mateusz Sikorski i Aleksander Łukomski awansują w dentsu Polska

Od lewej: MateuszSikorski, Olek Łukomski, fot.: materiały prasowe

Mateusz Sikorski oraz Aleksander Łukomski awansowali w strukturach dentsu Polska. Obaj objęli stanowisko Client Partnerów w pionie Creative i pokierują zespołami odpowiedzialnymi za obsługę kluczowych klientów.

Mateusz Sikorski pracuje w strukturach Red8 (grupa dentsu Polska) od 2016 r. Wcześniej zdobywał doświadczenie w agencjach: Grey, JWT oraz Scholz & Friends, realizując projekty lokalne i regionalne dla P&G, Nestle, Carlsberg, Mondelez czy Tchibo. Wraz z objęciem nowego stanowiska do jego obowiązków należeć będzie prowadzenie zespołu obsługującego klientów takich jak: Santander Bank Polska, Kross oraz Netia.

Z kolei Aleksander Łukomski z branżą związany jest od 18. roku życia. Zaczynał w Communication Unlimited, a następnie objął stanowisko Account Managera w Grey. Tam odpowiadał za działania dla Nokii, Plusa dla Firm, eBay, Specjal i Tatry. Pracę w Red8 (grupa dentsu Polska) rozpoczął w 2008 r., gdzie najpierw jako Account Supervisor, a później Account Director odpowiadał za prowadzenie działań 360’ dla marek z grupy Carlsberg (Kasztelan, Okocim), Fortuna, Unilever Axe, Totalizator Sportowy oraz Zelmer. Prowadzone przez niego projekty zdobyły nagrody Effie (Kasztelan – 2011 r.) oraz Agros Nova Fortuna (2009 r. oraz 2010 r.). Awansując w strukturach dentsu Polska, pokieruje zespołem odpowiedzialnym za obsługę kluczowych klientów z sektora finansów, retail i FMCG.

Komentarze

Powiązane

23.04.24, 20:11
| reklama & PR » informacje
Co by było, gdyby nagle skończyła się kawa? Lavazza z kampanią z okazji Dnia Ziemi
Lavazza stara się odpowiedzieć na pytanie, co byśmy zrobili, gdyby na świecie zabrakło kawy. W kampanii wyprodukowanej we współpracy z Freeda Platform, marka przekonuje o potrzebie zrównoważonego rolnictwa.
23.04.24, 17:24
| reklama & PR » informacje
Lech przedłuża umowę z agencją Cut The Mustard. To już siódmy rok współpracy
Marka Lech przedłuża umowę i kontynuuje współpracę z agencją kreatywną Cut The Mustard. To już siódmy rok współpracy agencji z Kompanią Piwowarską. Działania Cut The Mustard mają koncentrować się wokół niedawno wprowadzonej platformy komunikacyjnej marki.
23.04.24, 15:30
| reklama & PR » informacje
Jakub Józef Orliński twarzą kampanii marki PRM.com
Agencja Saatchi & Saatchi odpowiada za strategię oraz koncept kreatywny nowej kampanii pod nazwą „PRIME CHOICE” dla marki PRM.com. Jej twarzą został kontratenor i b-boy Jakub Józef Orliński.
23.04.24, 09:58
| reklama & PR » ludzie
Wojciech Bablok przechodzi z Deloitte do Walk
Wojciech Bablok dołączył do zespołu ESG Grupy Walk i objął stanowisko Sustainability Marketing Director. Bablok będzie odpowiedzialny, m.in. za rozszerzenie oferty doradztwa ESG, w tym szkolenia z zakresu zrównoważonego marketingu.
23.04.24, 08:30
| reklama & PR » informacje
KINESSO zwycięża w przetargu Lincoln Electric
Firma Lincoln Electric działająca w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrała w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO.
23.04.24, 07:30
| reklama & PR » informacje
T&Pm wygrywa przetarg na obsługę mediową Grupy Amica
T&Pm został zwycięzcą przetargu na obsługę mediową Grupy Amica –europejskiego producenta sprzętu gospodarstwa domowego.
22.04.24, 18:00
| reklama & PR » informacje
King of the Night. Energetyk BLACK w nowych szatach
Najnowsza odsłona kampanii King of the Night marki Black (FoodCare) ma podkreślać rynkowy sukces ostatnich lat.
22.04.24, 16:30
| reklama & PR » informacje
Lotna przygotowała projekt opakowań produktów SEKO
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO należacej do firmy zajmującej się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
22.04.24, 15:10
| reklama & PR » informacje
Thirsty for more. Nowy design marki Pepsi duża kampania promocyjna
Marka Pepsi ruszyła z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery ikonicznego świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
22.04.24, 13:34
| reklama & PR » informacje
Dziedzictwo Beko. Urządzenia na pokolenia w kampanii Beko
Firma Beko, producent artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęła kampanię „Dziedzictwo Beko”, której głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym przesłaniem.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 22.05.24

Ważna informacja dla biorących udział w konkursach na stronach portalmedialny.pl. 

do 20.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 16.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy