30.01.23, 15:00

Aleksandra Siewierska i Anna Sierakowska-Nikiel awansują w K2 Create

Aleksandra Siewierska i Anna Sierakowska-Nikiel, fot.: materiały prasowe

Aleksandra Siewierska awansowała w ramach struktury K2 Create (Grupa K2) na stanowisko Head of Client’s Operations. Z kolei Anna Sierakowska-Nikielobejmie stanowisko Creative Operations’ Manager.

Do zakresu nowych obowiązków Siewierskiej należy zarządzanie 10-osobowym zespołem dedykowanym do działań dla platformy Netflix w obszarze komunikacji marki w mediach społecznościowych (obsługa klienta, zarządzanie projektami, strategia, kreacja). Aleksandra Siewierska odpowiada za rozwój osobowy i kompetencyjny członków zespołu oraz realizuje działania, mające na celu wzmocnienie strategicznej komunikacji marki klienta. Head of Clients’ Operations to nowe stanowisko w strukturze K2 Create, które podlega bezpośrednio Michałowi Rutkowskiemu, dyrektorowi zarządzającemu K2 Create.

W zespole awansowała również Anna Sierakowska-Nikiel, która od lutego 2023 r. obejmie stanowisko Creative Operations’ Manager. Jej zadaniem będzie zarządzanie operacyjne pracami zespołu kreatywnego i koordynacja produkcji kampanii w mediach społecznościowych, zgodnie z celami stawianymi przez klienta.

Komentarze

Powiązane

22.03.23, 13:49
| reklama & PR » informacje
Bardzo prosty przepis. Wielkanocna aktywacja konsumencka Dan Cake
Pod hasłem „Otwórz, połóż, odpoczywaj” marka Dan Cake zachęca odbiorców, aby zamiast spędzania Świąt na gorączkowych przygotowaniach w kuchni, skorzystali z prostego przepisu od Dan Cake, dając sobie tym samym czas na więcej chwil dla siebie.
22.03.23, 10:03
| reklama & PR » informacje
Filip Gapiński w zespole Fantasyexpo
Filip Gapiński dołączył do ekipy agencji gamingowej Fantasyexpo na stanowisko Lead Creative Strategist.
22.03.23, 08:30
| reklama & PR » ludzie
Awanse w agencji On Board Think Kong
Z początkiem lutego br. Aleksandra Dziwoki i Adrian Moliński z zespołu Social Media oraz Joanna Daszkiewicz i Michał Jarzyna z zespołu Public Relations awansowali w strukturach agencji On Board Think Kong.
22.03.23, 07:30
| reklama & PR » informacje
Starcom wygrywa przetarg FoodWell
Agencje mediowa Starcom (Publicis Groupe), wygrywa przetarg mediowy i tym samym przedłuża współpracę z FoodWell – marką korporacyjną, powstałą z połączenia spółek Bakalland i Purella Superfoods.
21.03.23, 18:33
| reklama & PR » informacje
Rankomat.pl w nowej kampanii edukuje nt. ubezpieczeń komunikacyjnych
Platforma rankomat.pl przygotowała kampanię, ukazującą jak wiele zagrożeń czyha na kierowców każdego dnia. Marka wskazuje w ten sposób, że sytuacje, których nikt z odbiorców nie bierze często pod uwagę, mogą się przydarzyć i przysporzyć nam problemów.
21.03.23, 17:00
| reklama & PR » informacje
WEC Communication ponownie obsłuży ADATA i XPG
Krakowska agencja WEC Communication jest odpowiedzialna za promocję ADATA i XPG w Polsce. Od stycznia br. poszerzyła zakres obsługi dla tajwańskiego producenta z zakresu Public Relations.
21.03.23, 16:00
| reklama & PR » informacje
Kampania Polskie Mięso Karmi Zmysły będzie promować polskie mięso wieprzowe i dorobiowe
Rozpoczęła się piąta edycja ogólnopolskiej kampanii promocyjno-informacyjnej „Marka Polskie Mięso - Polska Smakuje” organizowana przez Związek Polskie Mięso. W tym roku działania prowadzone są pod hasłem: „Polskie Mięso Karmi Zmysły”. Ambasadorem tegorocznej edycji został kucharz Grzegorz Zawierucha.
21.03.23, 14:40
| reklama & PR » informacje
STS pozostanie Oficjalnym Sponsorem Reprezentacji Polski w piłce nożnej do 2026 r.
STS, największa firma bukmacherska w Polsce, przedłużył o kolejne lata umowę z PZPN i pozostanie Oficjalnym Sponsorem Reprezentacji Polski w piłce nożnej do 31 lipca 2026 r. Bukmacher z drużyną narodową związany jest nieprzerwanie od lipca 2014 r.
21.03.23, 08:30
| reklama & PR » ludzie
Marta Pytkowska i Izabela Gosk wzmacniają zespół komunikacji i marki korporacyjnej Medicover
W marcu br. do Działu Komunikacji i Marki Korporacyjnej Medicover dołączyły dwie nowe osoby – Marta Pytkowska, odpowiadająca za komunikację z mediami, oraz Izabela Gosk, odpowiedzialna za komunikację wewnętrzną. Rozbudowanie i wzmocnienie zespołu komunikacji ma na celu rozszerzenie kompetencji działu i dalsze wspieranie obecności marki w mediach.
21.03.23, 07:30
| reklama & PR » ludzie
Zmiany w Media Choice. Nowe osoby i awanse
W ostatnim czasie w domu mediowym Media Choice miały miejsce znaczące zmiany, polegające na rozszerzeniu działalności niektórych działów, co zaowocowało zatrudnieniem nowych pracowników oraz przeprowadzeniem reorganizacji wewnętrznej.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Dyrektora Krośnieńskiej Biblioteki Publicznej w Krośnie

Urząd Miasta Krosna | Polska

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji

Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szydłowcu | mazowieckie

Przejdź do oferty
Konkursy
do 21.04.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 20.04.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 19.04.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

28.03.2023 r., online.