01.02.23, 19:00

Design by HARIBO. Konkurs marki Haribo

KV promujący konkurs marki HARBo, fot.: materiały prasowe

Marka HARIBO ruszyła z konkursem w którym do zdobycia jest kolekcja ubrań i akcesoriów HARIBO oraz nagroda główna – laptop ze specjalnym etui.

Konkurs HARIBO ruszył 26 stycznia i potrwa do 25 marca 2023 r., a w puli znalazły się 202 nagrody. Co miesiąc do wygrania jest laptop i unikalne etui oraz 50 zestawów składających się z T-shirta i okularów przeciwsłonecznych oraz 50 sztuk zestawów z bluzą i czapką.

Aby wziąć udział w konkursie, konsument musi w czasie trwania akcji zakupić jeden dowolny produkt z różnorodnej oferty HARIBO, zachować paragon, zarejestrować go na stronie internetowej akcji oraz kreatywnie odpowiedzieć na pytanie konkursowe: „Jakie żelki HARIBO lubisz najbardziej i dlaczego?”.

Konkurs odbywa się w dwóch etapach. Po zakończeniu każdego z etapów wyłonieni zostaną laureaci nagrody głównej oraz nagród dodatkowych.

Silne wsparcie marketingowe

Konkurs HARIBO wspierany będzie intensywnymi działaniami promocyjnymi – dedykowanymi ekspozycjami i materiałami POS w punktach sprzedaży, reklamą w aplikacjach gazetkowych oraz kampanią OOH. Prowadzone będą także działania komunikacyjne w mediach społecznościowych marki HARIBO oraz na profilach influencerów.

Komentarze

Powiązane

31.03.23, 15:30
| reklama & PR » informacje
Zaprojektuj formę. Kampania MultiSport promuje nową platformę edukacyjno-sportową
Ruszyła kampania “Zaprojektuj formę” promująca nową platformę edukacyjno-sportową stworzoną przez MultiSport, zawierającą gotowe plany na poprawę zdrowia i jakości życia jego użytkowników.
31.03.23, 11:00
| reklama & PR » ludzie
Szymon Demirkol przechodzi z K2 do Saatchi & Saatchi
Szymon Demirkol, wcześniej szef kreacji w K2 Create, został nowym Associate Creative Directorem w agencji Saatchi & Saatchi.
31.03.23, 06:30
| reklama & PR » ludzie
Michał Desowski odchodzi z Saatchi & Saatchi
Michał Desowski, dyrektor kreatywny w Saatchi & Saatchi, po ośmiu latach pracy odchodzi z agencji.
30.03.23, 20:22
| reklama & PR » informacje
KERRIS obsłuży markę Lisner w mediach społecznościowych
Agencja KERRIS wygrała przetarg na kompleksową obsługę marki Lisner w mediach społecznościowych.
30.03.23, 15:00
| reklama & PR » informacje
Bogusław Linda tańczy w reklamie McDonald’s
Bogusław Linda bierze udział w reklamie McDonald’s, gdzie prezentuje swój niezwykły taniec. Nowa kampania marki skoncentrowana jest wokół nieodkrytych talentów, które drzemią w każdej z osób.
30.03.23, 14:00
| reklama & PR » informacje
Zielony Przystanek od AMS przy Tężni w Chorzowie
30 marca br. Andrzej Kotala, prezydent Chorzowa oddał do użytku mieszkańcom EKO wiatę – Zielony Przystanek Przy Tężni oraz ciąg wiat na zmodernizowanej ulicy 3 Maja. Nowe wiaty to efekt współpracy Miasta Chorzów i firmy AMS.
30.03.23, 13:10
| reklama & PR » informacje
Žatecký rusza z pierwszą w historii marki loterią promocyjną
Pod hasłem „Wygraj roczną pensję z Žatecký i wrzuć na luz” rusza pierwsza w historii marki Žatecký loteria promocyjna. Głównymi nagroda są cztery roczne pensje w wysokości 60 tys. zł. nagród.
30.03.23, 09:43
| reklama & PR » informacje
Electrolux będzie dalej współpracować z Cut The Mustard
Electrolux czwarty rok z rzędu przedłużył bezprzetargowo współpracę z Cut The Mustard. Agencja będzie nadal wspierać strategicznie i reklamowo szwedzką markę.
30.03.23, 08:30
| reklama & PR » ludzie
Magdalena Fedyna w zespole 19 Południka
Do zespołu agencji dołączyła Magdalena Fedyna, która wzmocniła dział client service i objęła stanowisko senior account managerki.
30.03.23, 07:30
| reklama & PR » informacje
Łaciaty i ja, i to co ważne. Mlekpolem czwarty rok współpracuje z Change Serviceplan i Media Republic
Spółdzielnia Mleczarska „Mlekpol” w Grajewie czwarty rok z rzędu powierzyła realizację kampanii serków śmietankowych „Łaciate” agencjom Change Serviceplan (Group One) oraz Media Republic (Group One).
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Dyrektora Krośnieńskiej Biblioteki Publicznej w Krośnie

Urząd Miasta Krosna | Polska

Przejdź do oferty
Konkursy
do 24.05.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 30.04.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 29.04.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

28.03.2023 r., online.