31.01.23, 10:19
Clue PR wygrywa przetarg BlaBlaCar
Od stycznia br., agencja Clue PR rozpoczęła współpracę z firmą BlaBlaCar działającej w branży carpoolingowej. Współpraca ta jest wynikiem wygranego przez agencję przetargu.
W ramach zlecenia agencja odpowiada za komunikację produktową i korporacyjną BlaBlaCar na rynku polskim. Zakres działań Clue PR obejmuje kompleksową obsługę w zakresie brand i product PR, w tym prowadzenie biura prasowego, pozycjonowanie eksperckie oraz komunikację kryzysową. Strony nie ujawniają szczegółów umowy.
Czym jest BlaBlaCar?
BlaBlaCar to sieć transportowa oparta na społeczności, umożliwiająca ponad 100 mln użytkowników wspólne przejazdy samochodem w 22 krajach. Platforma jest obecna na polskim rynku od 2012 r.
Specjalista ds. promocji
Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szydłowcu | mazowieckie
Przejdź do ofertyDyrektora Krośnieńskiej Biblioteki Publicznej w Krośnie
Urząd Miasta Krosna | Polska
Przejdź do ofertyDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Do zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze