Heineken z muzyczną akcją reklamową w ramach kampanii Teraz Możesz przygotowaną przez Httpool i Starcom

Marka Heineken rozpoczęła ambientowo-kontentową kampanię, której częścią jest platforma muzyczna Spotify i działania na siłowniach sieci CityFit. Za cały koncept, planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Starcom, zaś za działania w serwisie Spotify – Httpool Polska.
Działania na Spotify są elementem szerszej kampanii prowadzonej pod hasłem „Teraz Możesz”, wspierającej piwo Heineken® 0.0, która obejmie m.in. także telewizję i digital. Cała kampania potrwa do marca.
„Kampania Heinekena „Teraz Możesz” to kontynuacja działań komunikacyjnych prowadzonych w ubiegłym roku, prezentujących piwo Heineken 0.0 jako odpowiedź na dynamicznie rosnący trend zdrowego stylu życia. Poza regularnymi aktywnościami mediowymi, obejmującymi TV, DOOH i digital: social media, wideo, display i programmatic, zaproponowaliśmy naszemu klientowi działania kontentowo-ambientowe, które pozwolą na kontakt marki z konsumentami w ramach ich naturalnych aktywności” - mówi Barbara Boszczyk, Communications Managerka w agencji mediowej Starcom.
Działania Heineken na Spotify i w klubach CityFit
Heineken 0.0 proponuje cztery dedykowane playlisty na Spotify, stworzone do towarzyszenia słuchaczom w różnych okazjach (korzystanie z siłowni, jazda autem, gotowanie oraz impreza). Każda playlista ma unikalny adres, do którego można dotrzeć przez kod, stworzony za pomocą specjalnego autorskiego narzędzia Spotify Codes. W ramach akcji na Spotify emitowane są kampanie display marki Heineken 0.0. Reklamy mają za zadanie promować z jednej strony produkt Heineken 0.0, a z drugiej - playlisty tematyczne na Spotify, stworzone pod profilem marki „Teraz Możesz”, należącym do Heinekena (profil oraz playlisty przygotowała agencja Artegence).
Kampania display na Spotify zapewnia przekierowanie do strony produktu Heineken 0.0. Na szafkach w szatniach klubów CityFit pojawiły się specjalne kody Spotify, umożliwiające odsłuchanie i zaobserwowanie dedykowanej playlisty muzycznej na oficjalnym koncie kampanii „Teraz Możesz” w Spotify. Marka będzie również promować swoje pozostałe playlisty w swoich social mediach.
Za realizację kampanii odpowiada agencja mediowa Starcom, we współpracy z agencjami reklamowymi Media Nation i Artegence, natomiast za komunikację z wykorzystaniem Spotify - Httpool, który jest wyłącznym partnerem reklamowym Spotify w Polsce. Dzięki współpracy marki z CityFit, klienci klubów tej sieci będą mogli zapoznać się z playlistą przygotowaną przez Heinekena 0.0 - marka będzie obecna ambientowo we wszystkich 24 lokalach sieci. W wybranych lokalizacjach planowane są też działania samplingowe.
Specjalista ds. promocji
Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szydłowcu | mazowieckie
Przejdź do ofertyDyrektora Krośnieńskiej Biblioteki Publicznej w Krośnie
Urząd Miasta Krosna | Polska
Przejdź do ofertyZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze