02.02.23, 16:00
Robbie Williams rozpoczyna współpracę z marką Felix
Robbie Williams został nowym głosem Felixa – kota i marki z sektora karmy dla kotów. Robbie Williams nagrał nową piosenkę “It’s great to be a cat” na potrzeby nowej kampanii reklamowej Felix.
Firma Nestlé Purina ogłosiła, że Robbie Williams nagrał zupełnie nową piosenkę i stał się nowym głosem kota Felixa. Artysta wystąpił w premierowym filmie marki i zaprezentował nowy utwór w ogólnoeuropejskiej kampanii reklamowej "It's Great To Be a Cat" – „Jak dobrze tak kotem być!”.
Tym samym w 25 stycznia br. marka Felix (wiodąca marka karmy dla kotów w Europie; jest częścią Grupy Nestlé) rozpoczęła trzecią fazę kampanii prowadzoną pod hasłem „Jak dobrze tak kotem być!”. Jako fan Felixa, Robbie stworzył nową piosenkę „It’s great to be a cat”, aby celebrować cudowne, domowe, kocie życie, które wiedzie jedyny w swoim rodzaju Felix.
Kampania jest prowadzona wielokanałowo, zarówno w mediach społecznościowych jak i tradycyjnych. Za działania z zakresu Public Relations odpowiada agencja Weber Shandwick.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze