02.02.23, 13:32
IT depends. On you. Kampania the:protocol
theprotocol.it (serwis z ofertami pracy dla specjalistów z branży IT) rusza z kampanią mediową i influencerską. Przekaz jest kierowany do tych, którzy w nowym roku chcą zmienić pracę i potrzebują bodźców mobilizujących ich do poszukiwań.
Portal theprotocol.it łączy pracodawców ze specjalistami IT. Ma być odpowiedzią na potrzebę ujednolicania standardów w ogłoszeniach o pracę w IT oraz potrzebę operowania konkretami w ofertach pracy – podawaniem opisów projektów, trybu pracy czy warunków zatrudnienia.
„Branża IT stała się egalitarną branżą, w której funkcjonują różni specjaliści i specjalistki, nie tylko w rolach deweloperskich. Pomysłodawcy the:protocol bazują na wieloletniej praktyce i danych analitycznych. Dlatego w nowym roku chcemy pomóc w sprawnym i precyzyjnym znalezieniu odpowiednich ofert pracy m.in. tym, którzy rozglądają się za nowymi wyzwaniami zawodowymi, zmieniają branżę, wracają z urlopów rodzicielskich i szukają pracy przy projektach, nad którymi naprawdę chcą pracować” – mówi Piotr Trzmiel, Head of Growth the:protocol.
Kampania the:protocol prowadzona pod hasłem „IT depends. On You” osadzona jest w tematyce postanowień noworocznych i refleksji związanych z chęcią zmiany w karierze. Cały koncept oparto na przedstawieniu bolączek PROsów IT, związanych z ich codzienną pracą. W dystrybucji wykorzystano media media społecznościowe, współpracę z branżowymi influencerami, prasę online oraz wspierające kanały marki – the:blog i the:procast. Claim spinający całą komunikację to hasło „IT depends. On You”.
Kampania w mediach branżowych
W kreacjach kampanii pojawią się kontekstowe hasła odnoszące się do codzienności wielu specjalistów i specjalistek IT, zawierające powtarzalny element: „IT depends. On You”. Dodatkowo kreacje kampanijne pojawią się w mediach branżowych takich jak: Antyweb, IT week, Programista na swoim, PC World, Geek Week, bezprawnik.pl, dobreprogramy.pl, polygamia.pl, Instalki, CD-Action i na wybranych portalach technologicznych grupy WP.
Kampanię wspiera konkurs organizowany za pośrednictwem fanpage’a the:protocol, w którym można wygrać vouchery do sklepu Komputronik oraz gadżety serwisu theprotocol.it. Komunikacji towarzyszy szeroka współpraca z branżowymi influencerami: Piotr Programista. Instalki, Davitech, Szhakal, niantyfan, Damian Olszewski – Praktycznie o pieniądzach.
Kampania wystartowała 12 stycznia i potrwa do końca lutego br. Za jej realizację odpowiedzialna jest agencja 25wat.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze