02.02.23, 13:32

IT depends. On you. Kampania the:protocol

KV kampanii the:protocol, fot.: materiały prasowe

theprotocol.it (serwis z ofertami pracy dla specjalistów z branży IT) rusza z kampanią mediową i influencerską. Przekaz jest kierowany do tych, którzy w nowym roku chcą zmienić pracę i potrzebują bodźców mobilizujących ich do poszukiwań.

Portal theprotocol.it łączy pracodawców ze specjalistami IT. Ma być odpowiedzią na potrzebę ujednolicania standardów w ogłoszeniach o pracę w IT oraz potrzebę operowania konkretami w ofertach pracy – podawaniem opisów projektów, trybu pracy czy warunków zatrudnienia.

Branża IT stała się egalitarną branżą, w której funkcjonują różni specjaliści i specjalistki, nie tylko w rolach deweloperskich. Pomysłodawcy the:protocol bazują na wieloletniej praktyce i danych analitycznych. Dlatego w nowym roku chcemy pomóc w sprawnym i precyzyjnym znalezieniu odpowiednich ofert pracy m.in. tym, którzy rozglądają się za nowymi wyzwaniami zawodowymi, zmieniają branżę, wracają z urlopów rodzicielskich i szukają pracy przy projektach, nad którymi naprawdę chcą pracować” – mówi Piotr Trzmiel, Head of Growth the:protocol.

Kampania the:protocol prowadzona pod hasłem „IT depends. On You” osadzona jest w tematyce postanowień noworocznych i refleksji związanych z chęcią zmiany w karierze. Cały koncept oparto na przedstawieniu bolączek PROsów IT, związanych z ich codzienną pracą. W dystrybucji wykorzystano media media społecznościowe, współpracę z branżowymi influencerami, prasę online oraz wspierające kanały marki – the:blog i the:procast. Claim spinający całą komunikację to hasło „IT depends. On You”.

Kampania w mediach branżowych

W kreacjach kampanii pojawią się kontekstowe hasła odnoszące się do codzienności wielu specjalistów i specjalistek IT, zawierające powtarzalny element: „IT depends. On You”. Dodatkowo kreacje kampanijne pojawią się w mediach branżowych takich jak: Antyweb, IT week, Programista na swoim, PC World, Geek Week, bezprawnik.pl, dobreprogramy.pl, polygamia.pl, Instalki, CD-Action i na wybranych portalach technologicznych grupy WP.

Kampanię wspiera konkurs organizowany za pośrednictwem fanpage’a the:protocol, w którym można wygrać vouchery do sklepu Komputronik oraz gadżety serwisu theprotocol.it. Komunikacji towarzyszy szeroka współpraca z branżowymi influencerami: Piotr Programista. Instalki, Davitech, Szhakal, niantyfan, Damian Olszewski – Praktycznie o pieniądzach.

Kampania wystartowała 12 stycznia i potrwa do końca lutego br. Za jej realizację odpowiedzialna jest agencja 25wat.

Komentarze

Powiązane

13.02.25, 18:30
| reklama & PR » ludzie
Izabela Bziuk obejmuje stanowisko Business Projects Development Director w Grupie Agora
Od stycznia 2025 r. Izabela Bziuk objęła stanowisko Business Projects Development Director w Grupie Agora. Została liderką nowego działu w strukturze sprzedaży bezpośredniej.
13.02.25, 14:30
| reklama & PR » ludzie
Izabela Kiwak w zespole marketingu Bonnier Business Polska
Z początkiem lutego br. do zespołu marketingu Bonnier Business Polska dołączyła Izabela Kiwak, która objęła nowo utworzone stanowisko Deputy CMO for Research & Insights.
13.02.25, 13:00
| reklama & PR » ludzie
Salestube wzmacnia zespół Data Analytics & Engineering
Do zespołu Data Analytics & Engineering spółki Salestube, będącej częścią Group One, dołączyło pięciu nowych ekspertów. Jak podkreśla agencja, zmiany te są odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie klientów na zaawansowane rozwiązania w obszarze danych i sztucznej inteligencji.
13.02.25, 10:40
| reklama & PR » informacje
Hortex promuje tropikalne nowości Tropical Duo
Wystartowała kampania nowych, egzotycznych napojów Hortex Tropical Duo, przygotowana przez Opus B w ramach platformy komunikacji „Każde pokolenie ma swój Hortex”.
12.02.25, 19:45
| reklama & PR » informacje
Zaczynasz od nowa? Zacznij od Maczfit. Inspiracje w nowej kampanii reklamowej
Maczfit, marka z segmentu cateringu dietetycznego w Polsce, rozpoczęła rok 2025 nową kampanią reklamową pod hasłem „Zaczynasz od nowa? Zacznij od Maczfit”.
12.02.25, 11:05
| reklama & PR » informacje
Agencja They.pl wizualna zmienia się w They Digital
Agencja digital marketingowa They.pl przechodzi rebranding. Zmienia nazwę na They Digital, wprowadza nową identyfikację wizualną i logotyp.
12.02.25, 08:00
| reklama & PR » informacje
#MojaCOOLGirl. Trzecia edycja konkursu marki Jeżyki
Na początku lutego br. rozpoczęła się trzecia edycja konkursu konsumenckiego #MojaCoolGirl, organizowanego przez markę Jeżyki Coolki (Colian). Akcja, nawiązująca do Walentynek i Dnia Kobiet, ma zachęcać konsumentów do wyrażania wdzięczności wobec bliskich osób w kreatywny sposób.
12.02.25, 06:00
| reklama & PR » artykuły
Ewelina Jaskuła: Zestawienie wybranych działań PR w sektorze zdrowia w 2024 roku
Ewelina Jaskuła (Senior Account Manager w Good One PR) podsumowuje dla portalmedialny.pl wybrane działania PR w sektorze zdrowia w 2024 r. 
11.02.25, 22:58
| reklama & PR » informacje
SAIC Poland promuje model MG3 w wersji spalinowej i hybrid+
SAIC Poland z początkiem tygodnia rozpoczął kampanię modelu MG3 w wersji spalinowej i hybrid+, czyli najnowszego wariantu hatchback’a marki MG.
11.02.25, 19:00
| reklama & PR » informacje
Lubella organizuje loterię w ramach kampanii Gotuj w domu jak w restauracji
W kolejnej odsłonie kampanii „Gotuj w domu jak w restauracji” Lubella zachęca nie tylko do tworzenia własnej restauracji w domowym zaciszu, ale także organizuje loterię z nagrodami.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 30.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 10.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 09.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.