06.02.23, 09:19

Marek Knap dyrektorem artystycznym Burda Media Polska

Marek Knap, fot.: materiały prasowe

Marek Knap objął funkcję dyrektora artystycznego Burda Media Polska. Obecnie jego rola ma charakter nadzorczy nad projektami całej grupy. Knap odpowiada za realizację strategii BMP w obszarze implementacji odpowiedniej komunikacji wizualnej w produktach printowych, webowych, digitalowych oraz video.

Do zadań Knapa w Burda Media Polska należą: odpowiedzialność za proces projektowania graficznego produktów grupy BMP, poprzez tworzenie koncepcji systemów graficznych i identyfikacji wizualnych; odpowiedzialność za kompleksowe opracowanie i aktualizację key visual’a produktów z grupy BMP, w tym opracowanie ich brand book'ów; nadzór merytoryczny nad zespołami graficznymi, foto, video oraz produkcji sesji foto i video w zakresie tworzonych przez nie materiałów wizualnych; współuczestnictwo w ocenie merytorycznej pracowników zatrudnionych na stanowiskach realizujących zadania z obszaru komunikacji wizualnej oraz prowadzenie szkoleń i warsztatów w szerokorozumianym obszarze komunikacji wizualnej.

Kim jest Marek Knap? 

Marek Knap jest projektantem specjalizującym się w grafice edytorskiej i typografii. W ciągu ostatnich 25. lat pełnił funkcję dyrektora artystycznego wielu tytułów prasowych. W swoim dorobku posiada wyróżnione nagrodami projekty: dziennika „Rzeczpospolita” – laureat nagrody Best-Designed Newspaper w 2005 r. (wspólnie z „The Guardian”), magazynów „Ruch Muzyczny” (nagroda Art Front w 2015 roku i Polish Graphic Design w 2018 r.), „Machina” (nagroda Chimera 2006), „Przekrój” i „Tygodnik Powszechny”. W latach 2007-2021 był dyrektorem artystycznym w wydawnictwie Edipresse, współpracując, m.in. z redakcją „VIVA!”. Jako dyrektor artystyczny spełniał się także w pracy nad polskimi edycjami „Marie Claire” i „Newsweeka”. Poza pracą dla Burda Media Polska jest także konsultantem wizualnym Zachęty – Narodowej Galerii Sztuki oraz wykładowcą na Wydziale Grafiki warszawskiej ASP. Nowy dyrektor artystyczny w był w ubiegłym roku autorem rebrandingu Burda Media Polska.

Komentarze

Powiązane

21.02.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 22 lutego (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 22 lutego?
20.02.24, 16:30
| prasa » informacje
Gremi Media wprowadza dekalog stosowania AI w redakcjach
Gremi Media, wydawca „Rzeczpospolitej” oraz „Parkietu” i serwisów rp.pl i parkiet.com, wprowadza w redakcjach dekalog stosowania sztucznej inteligencji (AI). Ma on na celu promowanie etycznego i świadomego wykorzystania narzędzi AI przez dziennikarzy oraz uregulowanie kwestii związanych z bezpieczeństwem i prywatnością.
20.02.24, 14:02
| prasa » informacje
Kobieta i Życie z wydaniem specjalnym z przepisami czytelniczek na Wielkanoc
21 lutego br. na rynku prasowym ukaże się wydanie specjalne miesięcznika „Kobieta i Życie” – „Przepisy czytelniczek Wielkanoc" (Wydawnictwo Bauer).
20.02.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 21 lutego (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 21 lutego?
19.02.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 19 lutego (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 19 lutego?
18.02.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 18 lutego (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 18 lutego?
17.02.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 17 lutego (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 17 lutego?
16.02.24, 11:26
| prasa » informacje
2 tysiące osób wzięło udział w czterech polonezach zorganizowanych przez Gazetę Wyborczą
“Gazeta Wyborcza” od ponad 20 lat, organizuje poloneza dla uczniów i uczennic szkół średnich w Opolu, Płocku, Wrocławiu, a w 2024 r. po raz pierwszy także w Legnicy. Maturzyści tańczą wraz z władzami miast, władzami uczelni wyższych, a także ze specjalnymi gośćmi.
16.02.24, 09:44
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 16 lutego (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 16 lutego?
15.02.24, 11:12
| prasa » informacje
Polsko-Niemiecka Nagroda Dziennikarska 2024. Aż 171 zgłoszeń
Do tegorocznej rywalizacji w konkursie o Polsko-Niemiecką Nagrodę Dziennikarską autorzy i autorki z polskich i niemieckich redakcji prasowych, radiowych, telewizyjnych i internetowych zgłosili aż 171 materiałów. Do końca marca br. organizatorzy ogłoszą maksymalnie 30 prac nominowanych do ścisłego finału.
Subskrybuj RSS działu prasa: rss
Oferty pracy

Specjalista do spraw komunikacji i promocji

Muzeum Marii Skłodowskiej-Curie w Warszawie | Warszawa

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji

Zakopiańskie Centrum Kultury | inne

Przejdź do oferty

specjalista ds.promocji i PR

Teatr Kwadrat im. Edwarda Dziewońskiego | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 21.03.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 15.03.24

Do zdobycia jeden zestaw.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

16 marca 2024 r., Dom Towarowy Braci Jabłkowskich w Warszawie.