06.02.23, 10:49
Władysław Stanisław Reymont w kampanii Serów z Goliszewa
Na początku lutego br., ruszyła ogólnopolska kampania Serów z Goliszewa (Grupa Polmlek). Za epicką strategię komunikacji odpowiadają Przestrzeń i Rozgłos.
Przestrzeń jest agencją realizującą działania kreatywne, a Rozgłos odpowiada za planowanie i zakup mediów. Kompleksową produkcję kampanii przeprowadził Spokój.
Bohaterem i narratorem kampanii został jeden z najwybitniejszych Polaków w historii. Noblista Władysław Stanisław Reymont nie tylko nadał imiona epickim serom, ale też opisał ich możliwości i zalety. Z talentem ubrał w słowa kuchenne przygody Boryny, Jagny i Antka oraz ich serowych przyjaciół. Kampanię będzie można zobaczyć w telewizji – w stacjach ogólnopolskich i tematycznych, serwisach online, mediach społecznościowych, outdoorze i prasie.
Działania z pełnym zakresie ruszyły 6 lutego br.
Dyrektora Krośnieńskiej Biblioteki Publicznej w Krośnie
Urząd Miasta Krosna | Polska
Przejdź do ofertySpecjalista ds. promocji
Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szydłowcu | mazowieckie
Przejdź do ofertyZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze