11.02.23, 09:00

Warka tworzy nową kategorię w segmencie piw bezalkoholowych na polskim rynku

Warka tworzy nową kategorię w segmencie piw bezalkoholowych w Polsce, fot.: materiały prasowe

Warka wprowadza na rynek produkt wykraczający poza segment piw bezalkoholowych.

Nowy produkt to mix orzeźwiającej Warki 0.0%, lemoniady, naturalnej kofeiny i ekstraktu z żeń-szenia, który pojawi się w dwóch nowych smakach: Mango i Cytrusy oraz Ananas i Marakuja. Pierwszy z nich właśnie trafił do sieci Biedronka, a pod koniec lutego obydwa produkty będą już dostępne w całym kraju.

Oficjalna premiera nowego piwa odbędzie się w czasie IEM w Katowicach. Produkt dostępny będzie w puszce 500 ml i 4-paku puszek 500 ml. Warka 0.0% Energy przeznaczona jest dla dorosłych konsumentów.

Premierę wspiera kampania

Strategię komunikacji dla marki Warka tworzy 2012 Agency. Działania w kanale digital i mediach społecznościowych prowadzi TWIN. Za projekt opakowań i POSM odpowiada agencja Global Shopper Marketing. Media planuje i kupuje dom mediowy Starcom. Wsparcie PR zapewnia agencja HOPE.

Komentarze

Powiązane

28.10.24, 21:42
| biznes i technologie » informacje
Tomasz Waligórski Dyrektorem Generalnym Carrefour Polska
Tomasz Waligórski, obecny Dyrektor Operacyjny Carrefour Polska, 1 listopada br. obejmie stanowisko Dyrektora Generalnego spółki. Zastąpi on na tym stanowisku Tarcka Ouaibi. Waligórski jest pierwszym Polakiem, który obejmie tą funkcję w naszym kraju.
26.10.24, 08:00
| biznes i technologie » informacje
GLS Poland i Orlen uruchamiają współdzieloną sieć automatów paczkowych
Od 14 października br. klienci GLS Poland, mogą odbierać i nadawać przesyłki z pierwszej w Polsce współdzielonej sieci automatów paczkowych Orlen. Dzięki nowemu rozwiązaniu krajowa liczba punktów odbioru oraz nadawania paczek GLS wzrośnie do 13 tys.
25.10.24, 23:10
| biznes i technologie » informacje | kultura » muzyka
Nowe studia nagraniowe Universal Music Polska
Universal Music Polska oddał do użytku nowoczesny, w pełni profesjonalny kompleks studyjny składający się z trzech pomieszczeń nagraniowych. Studia znajdują się w budynku X20, siedzibie spółki w Warszawie.
13.10.24, 12:09
| biznes i technologie » informacje
Netto chce dalej rosnąć na polskim rynku. Ma być tysiąc placówek do końca 2028 roku
Sieć dyskontów Netto obchodzi w październiku br. 29-lecie działalności w Polsce. Pierwszy dyskont Netto został otwarty w 1995 r. w Szczecinie, a obecnie sieć liczy ponad 660 placówek na terenie całego kraju.
11.10.24, 21:00
| biznes i technologie » informacje
20. sklep Bricomarché otwarty w tym roku. Pierwsza inwestycja nieruchomościowa przedsiębiorców Grupy Muszkieterów
Bricomarché, sieć sklepów specjalizujących się w artykułach do domu i ogrodu, otwiera 20. placówkę w tym roku. Łącznie pod szyldem Bricomarché funkcjonuje już 212 punktów sprzedaży w Polsce.
07.10.24, 06:30
| internet » e-commerce | biznes i technologie » informacje
Lokalny Rolnik i Wojna Warzyw z nowym inwestorem. Grupa PTWP sprzedaje spółkę Farmer Direct
Grupa PTWP, realizując wcześniejsze zapowiedzi, sprzedała udziały w spółce Farmer Direct, będącej właścicielem Lokalnego Rolnika i Wojny Warzyw. W100 proc. udziałów Farmer Direct objął inwestor prywatny, który jest właścicielem, m.in. internetowego supermarketu spożywczego mamyito.pl. 
05.10.24, 18:00
| biznes i technologie » informacje
Zmiany personalne w zarządzie Kaufland Polska. Odchodzi Michał Łagunionek
Michał Łagunionek, Prezes Zarządu Kaufland Polska, opuszcza firmę z powodów osobistych. Funkcję prezesa pełnił od kwietnia 2024 r.
04.10.24, 15:18
| internet » informacje | biznes i technologie » informacje
Grupa PTWP w II kwartale 2024 r. notuje rekordowe przychody w swojej historii
Grupa PTWP zaprezentowała pierwsze wyniki finansowe po przeniesieniu akcji na główny rynek GPW. W II kwartale br. Grupa PTWP osiągnęła rekordowe przychody na poziomie 38,5 mln zł, oznacza to wzrost o 30,4 proc. względem analogicznego okresu 2023 r.
03.10.24, 14:30
| internet » e-commerce | biznes i technologie » informacje
Allegro debiutuje na kolejnym rynku. Tym razem na Węgrzech
Do grona polskich, czeskich oraz słowackich klientów Allegro od 1 października br. dołączają Węgrzy. Węgierska wersja platformy została uruchamiana pod domeną allegro.hu.
26.09.24, 18:30
| biznes i technologie » informacje
Do polskich centrów handlowych chodzimy przede wszystkim na zakupy
Głównym powodem odwiedzin polskich centrów handlowych pozostają tradycyjne zakupy – aż 88,5 proc. wizyt klientów w galeriach ma właśnie ten cel.
Subskrybuj RSS działu biznes i technologie: rss
Oferty pracy

Specjalista ds.promocji

Instytut Dziedzictwa Solidarności | Gdańsk

Przejdź do oferty

Dyrektor Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu w Filipowie

Urząd Gminy Filipów | Polska

Przejdź do oferty

Kierownik Dworu Czeczów – jednostki organizacyjnej Centrum Kultury Podgórza

Centrum Kultury Podgórza | Kraków

Przejdź do oferty
Polecamy