08.02.23, 14:14

Pure City rozwija sieć elektrostacji. Umowa z N-Park

Elektrostacja Pure City, fot.: materiały prasowe

Pure City, operator innowacyjnej sieci nośników cyfrowej reklamy zewnętrznej, będących jednocześnie stacjami ładowania pojazdów elektrycznych, realizuje plan rozwoju sieci elektrostacji. Zielone stacje ładowania PureCity w tym roku staną w parkach handlowych N-Park. Spółka podpisała pierwsze umowy z siecią parków handlowych N-Park i prowadzi rozmowy dotyczące kolejnych lokalizacji w doskonale położonych parkach handlowych w całej Polsce.

PureCity chce łączyć w jednym modelu biznesowym dwa rozwiązania dla inteligentnych miast: zieloną sieć ładowania aut elektrycznych z siecią 55 calowych ekranów cyfrowej reklamy zewnętrznej. Misją Pure City jest realny i mierzalny udział w transformacji energetycznej oraz wspieranie firm i marek stawiających na realizację celów ESG. We wrześniu 2022 r. , nowopowstała spółka pozyskała łącznie 4 mln zł kapitału zalążkowego od funduszu Freya Capital na budowę sieci Pure City. Dwie pierwsze elektrostacje stoją już w Warszawie. Do końca czerwca 2023 r. Pure City planuje mieć łącznie podpisanych 100 umów i zrealizować 50 instalacji.

Konsekwentnie i efektywnie wdrażamy nasz plan, którego celem jest stworzenie sieci nośników zielonej, cyfrowej reklamy zewnętrznej składającej się z ponad 750 elektrostacji w miastach o wielkości pow. 20 tys. mieszkańców w całej Polsce. Obecnie prowadzimy rozmowy dotyczące kolejnych lokalizacji dla naszych elektrostacji na terenie sieci parków handlowych N-Park. Ten atrakcyjny koncept parków doskonale pasuje do założeń sieci PureCity” – mówi Wojciech Bieńkowski, prezes Pure City. „Jednocześnie prowadzimy rozmowy z operatorami parków handlowych w sprawie umów obejmujących łącznie ponad 400 lokalizacji w całej Polsce” - dodaje Bieńkowski.

Według prognoz „Polskiego Stowarzyszenia Paliw Alternatywnych” flota samochodów całkowicie elektrycznych w Polsce w 2025 r. wzrośnie siedmiokrotnie, do 247 tys. Warunkiem rozwoju rynku EV jest jednak rozbudowa infrastruktury ładowania. W Polsce pod koniec 2022 r. funkcjonowało 5016 punktów ładowania pojazdów elektrycznych. Prognozy PSPA zakładają, że do 2025 r. będzie ich funkcjonować ponad 41 tys.

Komentarze

Powiązane

20.03.23, 17:00
| reklama & PR » informacje
Nie wiem. Nie jestem lekarzem. Lipstick Monster, Kinga Sawczuk oraz Damian Tkaczuk zaangażowani w kampanię Galdermy
Galderma producent innowacyjnych produktów dermatologicznych do pielęgnacji, estetyki i leczenia schorzeń skóry rozpoczął kampanię „Nie wiem. Nie jestem lekarzem”, mającej na celu edukację pacjentów z trądzikiem i problemami z cerą. W kampanię zaangażowali się Red Lipstick Monster, Kinga Sawczuk oraz Damian Tkaczuk.
20.03.23, 16:00
| reklama & PR » informacje
Traw beton, krzew zieleń. Ruszyła kampania grupy Kolektyw Aktywne Miasto
Projekt „Pracownia Aktywności Lokalnej — Kolektyw Aktywne Miasto”, wsparty zostanie kampanią „Traw beton, krzew zieleń”, przygotowaną przez agencję Chapter1.
20.03.23, 12:50
| reklama & PR » informacje
Śmietana na 100%. Śmietana Łaciata promuje drugi cykl filmów Łaciatej Akademii
Spółdzielnia Mleczarska „Mlekpol” w Grajewie kolejny raz powierzyła agencjom Change Serviceplan i Media Republic (obydwie należą do Group One) realizację trwającej cały rok kampanii “Śmietana na 100%” marki Śmietan Łaciatych. 
20.03.23, 11:37
| reklama & PR » informacje
Mateusz Gessler ambasadorem marki Somat
Marka Somat znana z produktów do zmywania naczyń w zmywarkach, nawiązuje długofalową współpracę z Mateuszem Gesslerem, szefem kuchni, właścicielem restauracji i prowadzącym programy o tematyce kulinarnej.
20.03.23, 09:38
| reklama & PR » informacje
Łowicz wprowadza Extra Kwaśne dżemy do swojej oferty
Marka Łowicz (Maspex) wprowadza do swojej oferty Extra Kwaśne dżemy, które będą dostępne w dwóch wersjach.
20.03.23, 08:30
| reklama & PR » informacje
Oszczędzaj cały dzień z Intermarché. Kampania sieci Intermarché
Intermarché rusza z nową kampanią w której promuje codzienne oszczędzanie. Rusza również nowy program lojalnościowy sieci.
19.03.23, 22:58
| reklama & PR » informacje
Sieć sklepów SPAR z rabatami na produkty marki vivo
Powstał nowy program lojalnościowy sieci SPAR, w którym klienci będą mogli otrzymać rabaty na produkty marki vivo. Akcja potrwa do 10 czerwca br.
18.03.23, 21:00
| reklama & PR » informacje
LANCERTO i Paranienormalni ogłaszają kontynuację współpracy
LANCERTO przedłużyło współpracę z Kabaretem Paranienormalni do 2024 r. Polski producent odzieży premium będzie dbać o profesjonalny wizerunek zespołu podczas występów estradowych i innych wydarzeń kulturalnych.
18.03.23, 13:00
| reklama & PR » informacje
Linkleaders dla mLeasingu o kwasach i zasadach w obsłudze klientów
“Teoria kwasów i zasad, czyli o dobrej chemii w kontaktach z klientami” - to projekt, którego celem jest wypracowanie i wdrożenie jednolitych zasad obsługi klientów mLeasingu (spółki z grupy mBanku). Kampania realizowana przez Linkleaders ma być przykładem na to, jak aktywacje komunikacji wewnętrznej przekładają się na wyniki biznesowe.
18.03.23, 09:36
| reklama & PR » informacje
Przenieś raty i odzyskaj rytm. Bank Pekao S.A. promuje pożyczkę konsolidacyjną
Bank Pekao S.A. w najnowszej kampanii promuje pożyczkę konsolidacyjną na atrakcyjnych warunkach z RRSO 12,54% . Jej autorem jest agencja Leo Burnett.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Dyrektora Krośnieńskiej Biblioteki Publicznej w Krośnie

Urząd Miasta Krosna | Polska

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji

Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szydłowcu | mazowieckie

Przejdź do oferty
Konkursy
do 20.04.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 19.04.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 17.04.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

28.03.2023 r., online.

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.