12.02.23, 10:51
Rok darmowych zakupów z dostawa do domu do wygrania w konkursie Frisco
Frisco - marka działająca na rynku sklepów spożywczych on-line z dostawą do domu - startuje z konkursem organizowanym przy wsparciu koncepcyjnym i realizacyjnym NAV agency.
W puli nagród w loterii znajdują się: rok darmowych zakupów we Frisco (nagroda o wartości 15 600 zł do wygrania co miesiąc) oraz co tydzień 25 bonów o wartości 300 zł na zakupy we Frisco. Konkurs ruszył 1 lutego i potrwa do 31 marca br. Ideą aktywacji jest odciążenie budżetów konsumentów w dobie szalejącej inflacji. Frisco chce pokazać, że zakupy on-line to skuteczny sposób na oszczędzanie czasu, pieniędzy i paliwa, są bardziej przemyślane od zakupów stacjonarnych i pozwalają na dokładniejsze planowanie i kontrolowanie naszych wydatków.
Aby wziąć udział w konkursie, trzeba kupić minimum jeden produkt ze specjalnym oznaczeniem na Frisco.pl i odpowiedzieć na pytanie: "Jak oszczędzasz z Frisco?”. NAV agency odpowiada za organizację, logistykę, koncepcję, kreacje, komunikację digital i OOH.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertę
Komentarze